[MK3] Problem z pompą paliwa |
Autor |
Wiadomość |
krzys:)
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 160 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 10 Gru 2010, 21:00 [MK3] Problem z pompą paliwa
|
|
|
wystepuje taki problem ze jak krece to nic sie nie dzieje nawet sie nie odzywa... ale jak podleje mu paliwo w kolektor to sie odzywa...:/ paliwo jest.. za slabe cisnienie? czujnik na wale? czujnik na walku? |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 14 Gru 2010, 06:49, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 10 Gru 2010, 21:04
|
|
|
tak czujnik na wale ma wpływ na prace pompy paliwa
sprawdź z jakim cisnieniem pompa pompuje
mój odpalił nawet przy pompie z hcs'a (1bar)
więc jeśli masz tyle przynajmniej to powinien gadać |
|
|
|
|
krzys:)
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 160 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 10 Gru 2010, 21:13
|
|
|
a cisnienie sprawdzic przykladajac manometr na ten wentyl co jest przy przewodzie?;> |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 10 Gru 2010, 21:16
|
|
|
hmm... jak masz jakiś dobry to czemu nie
a przy jakich okolicznościach wystąpiła awaria? |
|
|
|
|
Pele
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 757 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10 Gru 2010, 21:59
|
|
|
Zacznijmy od tego, czy słychać pompę jak pracuje ?? |
|
|
|
|
matrix-1990
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11 Gru 2010, 10:05
|
|
|
No to na 90% coś z pompą albo paliwo z jakiegoś powodu nie dochodzi |
_________________
|
|
|
|
|
Rebel
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 11 Gru 2010, 10:17
|
|
|
krzys:) jaki masz silnik? Oraz czy często jeździłeś na rezerwie, na resztkach benzyny? |
|
|
|
|
diablo189
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 12 Lip 2009 Posty: 142 Skąd: Poland
|
Wysłany: 11 Gru 2010, 12:35
|
|
|
pompka mu paliwa nie daje. ma ten sam problem jak wielu innych mialo sprawdz jakie napiecie dochodzi na cewke przekaznika ktory steruje pompka. bo albo masa gdzies ucieka albo plus. ja mialem w takim przypadku problem z masa a inny kolega z plusem |
_________________
|
|
|
|
|
krzys:)
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 160 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 12 Gru 2010, 19:31
|
|
|
pompka pracuje, paliwo daje bo jak sciagne przewod to normalnie leci. silnik 2.0 mondziak... a moze paliwo Ok jest? tylko nie w tymn momencie iskra jest czy cos... |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 12 Gru 2010, 19:36
|
|
|
skoro odpala po zalaniu w kolektor to musi być iskra
wtryski dobrze podłączyłeś?
no i jeszcze raz pytam o okoliczności wystąpienia tej usterki... |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 12 Gru 2010, 19:40
|
|
|
krzys:) napisał/a: | aliwo daje bo jak sciagne przewod to normalnie leci | gdzie to ściągsz? jak leci skoro podlewasz kolektor?
zmierz cisnienie na regulatorze paliwa |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 12 Gru 2010, 19:40
|
|
|
Rebel napisał/a: | czy często jeździłeś na rezerwie, na resztkach benzyny | nie odpowiediałeś |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 12 Gru 2010, 21:26
|
|
|
Stunt_Man, wtryski przy odpalaniu chodza full group, i to nie ma znaczenia czy podlaczysz popierdzielisz 1 z 4 a 2 z 3... do 600rpm to niema znaczenia pozniej dopiero pracuja w ukladzie sekwencyjnym...
Podaj napiecie na wtyczkach wtryskiwaczy w momencie jak ktos wlacza zaplon.
Auto w ogole odpalilo ci czy ni ch...a po swapie... za malo info podales...
Pierwsze: czy auto jezdzilo na tym nastawie 2.0.
druie: czy elektryka jest sprawdzona i jej otuliny nie sa popekane...
trzecie: czy ECU ma mase na pinach 20, 40, 60. ??
czwarte: od czego masz ECU, 1.6, 1.8, 2.0 ??
piate: edis zewnetrzny czy wewnetrzny...
Dane dane dane... bez tego to mozemy sobie tylko gdybac... |
_________________
|
|
|
|
|
krzys:)
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 160 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 12 Gru 2010, 21:32
|
|
|
auto odpalilo po swapie ale nie chodzilo tak jak powinno... zmienilem swiece i zaczelo pracowac idealnie. na drugi dzien juz nie zagadalo. elektryka chodzilo przy silniku 1.6 inic sie nie uszkodzilo...chyba.:/ masy sprawdze. edis jest wewnetrzny komp jest jeden z futra a drugi z escorta 1.6 16v ale nie pamietam oznaczenia |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 12 Gru 2010, 21:39
|
|
|
Oznaczenie GURU dla Futra i ENVY dla Essiego...
A to ja z toba gadalem przez tel. odnosnie tego zeteca ze jaja sa z nim...
Wyciagnil listwe wtryskowa, podlacz wtyczki tej pipie na wtryskiwacze oraz przewody, jeden stoi przy masce a drugi kreci i bedziesz widzial czy wtryski podaja ci paliwo salwami wszystkie 4 na raz... krecisz kolo 15s i musza wszystkie ciagle dawac zupe...
Jedyne co mi przychodzi do glowy to brak sygnalu z ECU na wryski albo zapchana listwa wtryskowa lub zkichane wtryskiwacze....
Sprawdz masy, pozniej na PW podam ci piny ktore obsluguja wtryskiwacze oraz napiecia dla wtyskow...
Pozdro |
_________________
|
|
|
|
|
krzys:)
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 160 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 12 Gru 2010, 22:08
|
|
|
tak wlasnie takie oznaczenie:) wtryski graja wszystkie naraz... tak jak z 2.0 tak i z 1.6. plus jest na wtryskach a masa jest ale ta jakby slaby sygnalbo po 2 moze 4 sekundach zaczyna palic sie zarowka ale tak mrygac i bardzo slabo...
[ Dodano: Nie Gru 12, 2010 22:16 ]
piny to chyba 33, 35, 51, 52 |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 12 Gru 2010, 22:30
|
|
|
piny 35-39-51-52. wtryskami nie steruje plus tylko masa, stad tez zarowka sie tylko zazy a nie pali... bo czas to "ms"... dla full group... jakie wtryskiwacze masz ?? z czego, jesli masz mozliwosc zmien listwe, oraz sprawdz czy jak chcesz odpalic norlanie auto po kreceniu to czy swiece sie zalewaja czy nie...
Jesli tak to wtryskiwacze zalewaja ci gary... albo swiece masz do dupy dobrane...
Oznaczenie swiec to TR5A-10 0005 |
_________________
|
|
|
|
|
krzys:)
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 160 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 13 Gru 2010, 19:07
|
|
|
listwe zmienialem bo wsadzalem wtryski z mondeo wraz z listwa.. a drugie to ori z futra pierwszy raz miealem motocrafty drugi raz NGK a teraz wsadzilem nawet nie wiem co... sprawdze czy zalewa... i napisze
[ Dodano: Sob Gru 18, 2010 14:48 ]
a wiec tak kupilem te swieczki co napisac FORDON zalozylem instalacje z futury tzn ta od wtryskow i auto odpalilo chodzi wzorowo... ale jak zgasilem to juz nie huhhu...zapomnialem jednak o czujniku co jest na kroccu a on chyba podaje do kompa temp czy jest zimny czy nie i jak zgasilem to mi go zalewalo i nie chial odpalic podlaczylem czujnik i jest ok...zobacze jutro jak zagada... aa i jescze jedno bo kolektor "baran" mial czujnik zasysanego powietzra a mondziak nie ma ale mam rure z escorta na plastikowym kolektorze i jest tam czujnik to chyba moge go wpiac...? |
|
|
|
|
|