Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: hcs, mk3, odma, wezyki podcisnienia

[MK3] Wężyk pod filtrem
Autor Wiadomość
kkuuubaaa 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kuba
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 41
Skąd: Poznan
Wysłany: 20 Lis 2010, 21:36   [MK3] Wężyk pod filtrem

mam taki edziwne pytanie...zdejmowalem dzisiaj cala puche z filtrem powietrza i pod spodem sa dwa wezyki....jeden grubszy i jeden cienszy blizej sroka, czy to normalne ze jesli tego mniejszego sie nie wlozy w puche to obroty faluja tak jak by krokowiec byl zrabany ???
Ostatnio zmieniony przez bidżej 21 Lis 2010, 15:15, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 20 Lis 2010, 21:39   

Tak. Nie na darmo chyba jest tam podpięty. Silnik zasysa lewe powietrze.
 
 
 
kkuuubaaa 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kuba
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 41
Skąd: Poznan
Wysłany: 20 Lis 2010, 21:58   

a co jesli bylby zatkany? przeciez jak jest we filtrze to tez pobiera powietrze...jesli nie jest podpiety do filtra to tez je pobiera...no chyba ze przez filtr paliwa dostaje mniejsza ilosc powietrza i jest juz cos innego...
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 20 Lis 2010, 22:06   

ten cienki wężyk łączy kolektor z patelnią i jeszcze z bakiem (jakieś ustrojstwo od par paliwa)
ja patelni nie miałem, wężyk urąbałem, zatkałem i działało
jeśli nie planujesz zmian to zostaw to i nawet sie nad tym nie zastanawiaj :V:

a silnik zaczyna pracować nie równo bo właśnie ciągnie lewe powietrze do kolekora... ten cienki wąż do niego prowadzi (za przepustnice)
 
 
kkuuubaaa 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kuba
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 41
Skąd: Poznan
Wysłany: 20 Lis 2010, 22:17   

tez wlasnie dzisiaj zaczalem czyscic styki od ccp, krokowca ( wymiana rok temu na uzywke) wszystkie masy...bo cos fiescina sie jhebie...juz normalnie mnie do szalu doprowadza...zrobilem test i tylko blad wyszedl stycznik regulacji biegu jalowego...naczytalem sie tego na forum i wyszlo na to ze trzeba by znowu krokowca wymienic...ehhhh juz mi szkoda nerwo...tym bardzie ze autkiem glownie jezdzi mamuska....i mi sadzi ze coraz wiecej pli...a za moich czasow tj 2 lata temu palila 6 literkow.....szooooook nie wiem co pisac...kazdy zaczyna splawiac...naczytalem juz sie wszystkich postow i nie wiem co robic...a u mechanika to jak u mechanika...wymien to tamto..metoda prob i bledow
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.