|
[Inny] Mondeo MK3 2.2 TDCi Titanium X Bobsona |
Autor |
Wiadomość |
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 20 Mar 2017, 08:24 [Inny] Mondeo MK3 2.2 TDCi Titanium X Bobsona
|
|
|
1. NICK: Bobson
2. IMIĘ: Andrzej
3. MODEL: Mondeo MK3
4. WERSJA: Titanium X, pakiet zewnętrzny ST220
5. ROCZNIK: 2004
6. SILNIK: 2.2 TDCI 155PS
7. OPIS AUTA:
Cześć, przedstawiam Wam moje nowe Mordeo - jeżdżę nim od jesieni 2016.
Mondeo MK3, 2.2 TDCI, wrzesień 2004 a więc polift z 6b skrzynią, w wersji wyposażenia Titanium X a więc top pomijając ST220. Pakiet zewnętrzny ST.
Względem ST220 we wnętrzu główna różnica to brak Recaro ale są pół skóry z alcantarą - bardzo wygodne i trzymają całkiem fajnie. Co najważniejsze jest hak
Silnik 2.2 TDCI 155PS/360Nm(400Nm overboost). Jedzie to bardzo fajnie, spodziewałem się dużo gorszej charakterystyki a i sam silnik ma całkiem fajną kulturę pracy.
Póki co TDCi nie sprawia żadnych problemów, świeże po zakupie trafiłem zawias ST220 - seryjne jest dla mnie za miękkie.
Dodatkowo na dniach wpadną nowe hamulce - przód z Focusa MK2 ST225 z tarczami 320mm.
W silniku usuwam całkowicie EGR, czyszczę cały kolektor ssący i kanały w głowicy z pozostałości po EGR, do tego wpadnie komplet silikonów, większy IC i myślę cały czas nad decatem. Chce ogarnąć też oil catch tanka.
Po tych modach zrobię program na około 190-200PS.
Zostanie ogarnąć bi-xenon i trzeba robić kilometry
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: -
b. mechaniczne: amortyzatory i sprężyny ST220
c. audio: -
d. inne: -
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: usunięcie wgniotków, poprawa relingów
b. mechaniczne: egr off, decat, większy IC, przewody silikonowe, czyszczenie ssącego i kanałów w głowicy, program na 190-200, hamulce z Focusa ST225 320mm
c. audio: -
d. inne: bixenon
10. FOTKI AUTA
Tak się prezentuje
Fabrycznie nowe zawieszenie ST220 z nivomatami
wykres świeżo po zakupie z małą nieszczelnością dolotu zaraz za turbo
zestaw srylikonów dolotu i przelotka usuwająca całkowicie EGR
|
_________________ Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl |
Ostatnio zmieniony przez bobson 22 Mar 2017, 08:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
ARTi
Model: Ford Fiesta Mk7`15
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 7 Skąd: Belgia
|
Wysłany: 21 Mar 2017, 19:56
|
|
|
Fajne Mk3 w wypasionej wersji Magnum Grey miałem takiego
200KM nie będzie łatwo osiągnąć, ale życzę jak najwięcej. |
|
|
|
|
DemptD
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 21 Mar 2017, 20:23
|
|
|
bobson, ejej, ale granatowych też regulamin obowiązuje |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 16 Wrz 2018, 10:55
|
|
|
Urlopowe fotki
Mondeo ma się bardzo dobrze, właśnie zrobił ponad 4tys km w ciągu 2tyg na urlopie. Sprawuje się bardzo dobrze. Serwisuje i modyfikuje na bieżąco
Zmiana Xenona na Bi-Xenon
Nowy FMIC
tu już na aucie
no i wpadł program nad którym jeszcze popracuje - chce zniwelować spadek momentu od ~2600rpm
|
_________________ Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|