| 
		[MK3] 1.8D alternator wyjście W na obrotomierz. | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 CzaRmaX  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Futura 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Imię: Paweł 
                  Wiek: 52  Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 194 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Lis 2010,  03:19   [MK3] 1.8D alternator wyjście W na obrotomierz.
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mam oddzielny obrotościomierz i potrzebuję wiedzieć, które to jest wyjście W w altku 1.8D aby go podłączyć. Mam trzy wyjścia i jedno jest wolne, więc pewnie to jest W ale wolę się upewnić. Mam prośbę abyście wkleili jakieś fotki od alternatora 1.8D i zaznaczyli, które to jest to W. No chyba, że było kilka wersji altków to też poproszę fotki z zaznaczeniem, który nadaje się do obrotka i które to jest to wyjście W. Jeszcze jedna opcja którą dopuszczam a znajdzie się taki uczynny to opis jak to zmierzyć/pomierzyć czy to jest akurat to wyjście   
 
Będę bardzo wdzięczny i dźwięczny   
 
 
P.S.
 
Tylko nie gadajcie mi o funkcji SZUKAJ bo wyskakują w większości nasze auta i projekty a nie chce mi się tego wszystkiego czytać z racji lenistwa i mnogości tematów do przelecenia    | 
             
						
				_________________ Każdy powinien mieć taki dupowóz z załącznikami. Życzę Wam tego pod choinką ja wraz z moją Fieściną   
 
  | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez szynszyl 14 Lis 2010,  09:20, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 szynszyl  		  
		 
         EKSTERMINATOR
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 51  Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Lis 2010,  09:31   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | CzaRmaX napisał/a: | 	 		  | więc pewnie to jest W ale wolę się upewnić | 	  Jest podpisane jako "W" albo "~"
 
 
Jeśli masz jakiś obrotomierz elektroniczny czy inny od silnika z zapłonem iskrowym to może nie działać bo sygnał z układu zapłonowego to impulsy prostokątne w ilości np. połowę mniejszej niż obroty silnika, a na wyjściu "W" masz sinusoidę o częstotliwości wyższej niż obroty silnika,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 CzaRmaX  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Futura 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Imię: Paweł 
                  Wiek: 52  Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 194 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Lis 2010,  20:36   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dobra w poniedziałek będę sprawdzał co tam jest namazane na altku   
 
A obrotek kupiłem sobie do diesla tylko producent pisze, że przed podłączeniem do niego instalacji należy odłączyć klemę z minusem i dla tego chce się upewnić gdzie go podłączyć pod altek aby szlak go nie trafił i w razie czego nie stracić gwarancji.
 
 
Dzieki za podpowiedzi    | 
             
						
				_________________ Każdy powinien mieć taki dupowóz z załącznikami. Życzę Wam tego pod choinką ja wraz z moją Fieściną   
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Lis 2010,  20:47   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | CzaRmaX napisał/a: | 	 		  | tylko producent pisze, że przed podłączeniem do niego instalacji należy odłączyć klemę z minusem | 	  w każdej książce napraw 98% tekstów zaczyna się zdaniem "Odłączyć ujemna klemę akumulatora" - to dlatego, bo cy sobie zwarcie przy montażu nie zrobić, wszak alternator jest stale pod napięciem. | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 CzaRmaX  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Futura 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Imię: Paweł 
                  Wiek: 52  Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 194 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Lis 2010,  21:25   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | JoeMix napisał/a: | 	 		   	  | CzaRmaX napisał/a: | 	 		  | tylko producent pisze, że przed podłączeniem do niego instalacji należy odłączyć klemę z minusem | 	  w każdej książce napraw 98% tekstów zaczyna się zdaniem "Odłączyć ujemna klemę akumulatora" - to dlatego, bo cy sobie zwarcie przy montażu nie zrobić, wszak alternator jest stale pod napięciem. | 	  
 
 
Ja w tym wszystkim jestem zielony i na dorobku ale już jestem o jedną odpowiedź mądrzejszy    
 
 
[ Dodano: Pon Lis 15, 2010 17:32 ]
 
Cholera podłączyłem ten obrotek i wyskalowałem wszystkimi możliwymi pokrętłami na minimum a i tak pokazuje mi między 1400 a 1600. Na wolnych obrotach wskazówka lekko skacze. Czy obrotek jest i lubię chleb ze smalcem czy to altek coś odwala albo jedno nie pasuje do drugiego? POMOCY   
 
 
EDIT   
 
Wstawiłem diodę na kabel idący do altka i obroty spadły do 1100/1200 obrotów i wskazówka przestała się trząść jak osika. Fakt, że chyba mam troszkę większe obroty niż norma ale pewnie skończy się tym, że rozbiorę obrotek i sam wyskaluję wskazówkę    | 
             
						
				_________________ Każdy powinien mieć taki dupowóz z załącznikami. Życzę Wam tego pod choinką ja wraz z moją Fieściną   
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.