| Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014,  20:33
 | [MK3] Nie odpala na zimnym silniku | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | earth2105 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Sie 2010,  13:33   [MK3] Nie odpala na zimnym silniku |   
 |  
               | 
 |  
               | siema, ostatnio grzebalem przy ssaniu(ten maly mechanizm pzy pompie paliwa i mam tera maly problem, otoz nie chce mi odpalac na zimnym silniku(tak od tygodnia), chyba ze ktos mnie pociagnie i zalapie to wtedy chodzi ladnie(ylko z poczatku cos stukocze, o co chodzi? pomozcie bo oszaleje bez fury :( |  
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 20 Wrz 2010,  11:26, w całości zmieniany 4 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ramses123   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Trend
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Łukasz
 Dołączył: 17 Sty 2009
 Posty: 334
 Skąd: LUBLIN
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Sie 2010,  08:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | 1. popraw opis, na pewno nie masz silnika DI w swojej fieście   2. co rozumiesz przez mechanizm ssania ? chodzi Ci o ten jakiś ? termostat silikonowy ? który naciąga linkę i trzyma wyższe obroty ?
 3. jeśli grzebałeś przy pompie to może odłączyłeś coś ?
 4. ostatecznie jeśli Twoja ingerencja była duża mogło dojść do przestawienia kąta wtrysku ?
 5. pro forma sprawdź świece żarowe  i wymień filtr paliwa na nowy, przed zimą się przyda
   6. stukot może oznaczać kończące się wtryski - diagnostyka potrzebna
 p.s
 
 lepiej umieścić ten link w zakładce Diesel, tam na pewno otrzymasz pomoc
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Sie 2010,  09:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | proponuję zajrzeć też do FAQ o odpalaniu traktora 1.8D. 
 wyrzucam do dizli.
 |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rapet   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0/16V
 Dołączył: 13 Maj 2009
 Posty: 132
 Skąd: Łaziska G
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Sie 2010,  10:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | i nie odpalać na hol bo pasek padnie i dopiero bedziesz mał problem, i tak jak ci pisali na poczatek świece filtry potem zapłon |  
				| _________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
 Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
 Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Sie 2010,  15:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | Z dnia na dzień panowie Filtry się nie zalepiają, więc nie wiem o co wam chodzi... 
 Przede wszystkim określ gdzie grzebałeś.
 |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rapet   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0/16V
 Dołączył: 13 Maj 2009
 Posty: 132
 Skąd: Łaziska G
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Wrz 2010,  11:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kamil fakt , napisz tez kiedy filtry ostatnio wymieniałeś   |  
				| _________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
 Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
 Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.