Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015,  21:37		 | 
	
			[MK3] Czarna szmata by Epinephrine | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Krawiec  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`96 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 36  Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Mar 2009,  23:51   [MK3] Czarna szmata by Epinephrine
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               1. Krawiec
 
2. Kuba
 
3. Ford Fiesta mk3
 
4. RST 
 
5. 96 
 
6. 1.6 T
 
7. Czarna, niska, matowa
 
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
 
a. wizualne: -
 
b. mechaniczne: -
 
c. audio: - 
 
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
 
a. wizualne: pakiet xr2i , pomalowanie na czarny mat ,
 
b. mechaniczne: poskładanie motoru + po 3000km dołożenie turbiny t25 
 
c. audio: blow off + tłumik przelotowy
 
 
 
Na wstępie chciałem podziękować mojemu przyjacielowi Mlekowi za wszelką pomoc i użeranie się z tym złomem. Dziękuję także Pumie i Darasowi za wszelką pomoc merytoryczną ( sorry ze wam tak truje dupe) jak i za części   
 
 
Projekt zakłada poskładanie autka służącego wyłącznie do zabawy i jazdy częściej w nocy niż w dzień. Motor to 1.6 cvh do którego po dotarciu zostanie założona turbina t25. Całość prawdopodobnie zostanie wysterowana na świni ECUmaster2 choć myślałem też o standalone Megasquirt2 ( cena :/ ) Jeżeli chodzi o moc w jaka mierzę to ok 200+ ale jak znam życie coś wybuchnie albo się zatrze   
 
 
Jak dotąd zajęliśmy się budą ( zejście z masy , usunięcie ognisk rdzy , obspawanie , wspawanie tylnej górnej rozpórki , pomalowanie ).  Praca była bardzo monotonna ale na dzien dzisiejszy buda czeka na przeszczep podwozia a później silnika.    
 
 
Fotki z postępu prac: 
 
 
 
Moja śliczna   
 
 
 
 
 
 
 
Kielichy i reszta czekająca na obspawanie
 
 
 
 
 
 
 
Dawca (xr2i). Niestety jej buda była zbyt uszkodzona i zjedzona aby coś na niej działać.
 
  | 
             
						
				_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
 
www.inotec.com.pl
 
www.facebook.com/inotec | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez Krawiec 24 Lip 2011,  16:09, w całości zmieniany 15 razy   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 LOY  		  
		 
         Członek Honorowy FKP
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 47  Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Mar 2009,  00:24   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               niech wiec sie rozwija w projekt    
 
współ moderatorzy chyba  nie zgłosza pretensji do tych szybkich przenosin     | 
             
						
				_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PumaRST  		  
		 
         Princessa of Ułęż
 
  
 
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Mar 2009,  06:18   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | LOY napisał/a: | 	 		  niech wiec sie rozwija w projekt    
 
współ moderatorzy chyba  nie zgłosza pretensji do tych szybkich przenosin     | 	  
 
 
oj nie tym bardziej że wiem z czego bedzie poskładane to autko i od dłuższego czasu czekam na zwrot aucji. Pewnie by  było szybciej gdyby czerwona sie do czegokolwiek nadawała. 
 
 
Krawiec powodzenia i obyś zdążył do zlotu     | 
             
						
				_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 stafcio  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 1.6i8V/130KM 
                  Imię: Paweł 
                  Wiek: 44  Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Mar 2009,  08:50   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               niezła robota panie, czy przypadkiem nie brałeś czegoś ode mnie do turbo?     jakoś mi się tak kojarzy | 
             
						
				_________________ stafciogarage@gmail.com | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krawiec  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`96 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 36  Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Mar 2009,  11:05   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | PumaRST napisał/a: | 	 		  Krawiec powodzenia i obyś zdążył do zlotu    | 	  
 
 
chciałbym ale nie sądze :/ a jeżeli nawet to na zlocie bedzie pewnie jeszcze N/A
 
 
 	  | stafcio napisał/a: | 	 		  nie brałeś czegoś ode mnie do turbo?    jakoś mi się tak kojarzy | 	  
 
 
korby i tłoki   
 
 
 
Za pare dni wrzucę fotki części motoru które zostały odelżone i wyważone    | 
             
						
				_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
 
www.inotec.com.pl
 
www.facebook.com/inotec | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Daras84  		  
		 
         King of Bednary 2011
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Mar 2009,  11:18   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               no wkoncu sie zdecydowales !! 
 
 
trzymam grubo kciuki za ten silnik i cąły projekt.... bo jest on lustrzanym odbiciem wszystkich gratow ktore mialem w mojej RST  i w sumie bede mogl zobaczyc ile by wyplula na finalnym storjeniu.... oby wsyztsko chulało jak nalezy   
 
 
ps: pochwal sie reszta gratow bo jest zacny projekt i gruba konkurencja dla A1 top gera    | 
             
						
				_________________ AUTO LAWETA 24H
 
SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Fordon  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: ST 170 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 40  Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Mar 2009,  19:45   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No fajnie idziecie pany nie powiem    bardzo dobre podejscie, mechanika a za razem blacha    
 
Ale z tego co wiem to 3/4 ludzi jezdzi na BOV'ach od Propera a zalatwiane przez moja osobe... hehe.... 
 
Czekam na foty zabawek jaki juz masz nagromadzone    | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Skfarek  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk6`07 
                  Wersja: ST 
                  Silnik: ST 150 
                  Imię: Michał 
                  Wiek: 46  Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Mar 2009,  22:08   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Krawiec kciuki trzymam za ten projekt, jak coś będziesz potrzebował wal do mnie      Jak poskładam mojego polowagena to chętnie pośmigam z tobą w nocy po Kraku     | 
             
						
				_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)   
 
Był leichtwagen do upalania:
 
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
 
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień   
 
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Żółwik Tuptuś  		  
		 
         Ninja TEAM
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`81 
                  Wersja: Turbo 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Mar 2009,  22:56   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               W związku z przeniesieniem tematu i zapytanie Loy-a i ja coś powinienem z siebie wydalić . 
 
A więc : Projekt ma tylu Ojców ( co widać po poprzednich wypowiedziach ) , że ja się nie będę dołączał . 
 
 
Rób swoje i pamiętaj że jak dasz dupy to żaden z tych facetów się nie przyzna że Ci pomagał. 
 
 
Jednym słowem : Powodzenia     | 
             
						
				_________________ Wanna Rallye Team
 
&
 
Bad Boys Racing Team
 
 
ADHD/Adrenaline | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krawiec  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`96 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 36  Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tadzias  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Xr2 
                  Silnik: 1.6/96KM 
                  Imię: Tadek 
                  Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Mar 2009,  18:02   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Widzisz, Ciebie motywuje, w przypadku mojego projektu było i jest odwrotnie - nikt nie dowierza, że dopne swego     
 
 
 
Tak nie offtopując, ciekawy masz projekcik   
 
 
3mam kciuki, pozdro     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krawiec  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`96 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 36  Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Mar 2009,  19:36   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dziś została obspawana buda.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  | 
             
						
				_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
 
www.inotec.com.pl
 
www.facebook.com/inotec | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez Krawiec 3 Gru 2009,  20:44, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 LOY  		  
		 
         Członek Honorowy FKP
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 47  Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Mar 2009,  20:09   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Krawiec napisał/a: | 	 		  Dziś została obspawana buda  devil 
 
] | 	  
 
sorry ..ale to nie jest "obspawana " buda ..co najwyzej obsmarkana albo pocheftana ...mozna to było zrobic duzo lepiej     | 
             
						
				_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 xr2fun  		  
		 
         
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Xr2 
                  Silnik: 1.6/96KM 
                  Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Mar 2009,  21:58   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Sam to robiłeś czy ktoś na zlecenie. To jest zrobione po "niemiecku" czyli na odpieprz.
 
Jak już robisz jakiś projekt to blacharkę traktuj jako nr1 bo resztę możesz robić w każdym momencie bez dodatkowych nakładów.    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Żółwik Tuptuś  		  
		 
         Ninja TEAM
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`81 
                  Wersja: Turbo 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Mar 2009,  23:03   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Krawiec,  - widze że masz taki sam problem z reduktorem jak ja - przepuszcza i szronieje  ( trzeba go zakręcać zaraz po spawaniu bo gaz wylatuje      ) 
 
 
Co do obspawywania - ze mnie czukiereczek-nie spawak jest ale ten co to smarkał jest gorszy ode mnie ( albo mu się mniej chciało ) 
 
Przyjżyj się tym spawom i sam zobaczysz że nei dośćże są orzygane ( to akurat drugorzędna cecha ) to jeszcze połowa z nich jest odgazowana czyli  powierzchnie spawane nie były dobrze oczyszczone  , a co za tym idzie spawy nie będą trzymały .  
 
Spawanei blach po rantach ( tak jak to zrobiłęś )  ma parę wad , któe dyskwalifikują  je jako dobre  i trwałe :
 
1. nigdy nie oczyścisz  styku dwóch blach  tak aby nie było zaropiałych spawów ( a te nie trzymają )
 
2. spawane po rantach blachy sie upalają i trudno je prawidłowo rozgrzać ( prędzej drut przejdzie na drugą stronę blach , albo wypali dziurę w  nakładanej niż dobrze to ze sobą połączy ) 
 
3. Każdy spaw powinien mieć wokół siebie wypaloną koronkę o średnicy około 1 cm wtedy blacha jest dobrze rozgrzana a spaw wtopiony w nią . 
 
 
To co zrobiłęś usztywni nieco budę , ale bardziej posłuży jako generator korozji niż usztywnienie . 
 
 
 
Moja rada ( są tu bardziej doświadczeni , ale powiem jak ja to robię - może się przyda ) 
 
Kupujesz wiertła płetwowe  5 - 6 mm ( zależy jak masz gruby drut w magu i jak silnego maga ) i nawiercasz styki blach około 1 cm od rantu ( najlepiej po wcześniejszym napunktowaniu ) ale tak aby przewiercić tylko jedną z blach !!!! ( po drugiej setce otworów dojdziesz do wprawy ) później czyścisz blachy  3 cm wokół miejsca spawania i spawasz . Spawów w miarę możliwości nie szlifuj - to osłabia . 
 
Później na wszystko POLRUST , pasta na spawy , chlorokauczuk ( dwukrotnie ) . 
 
 
Jak będziesz się sprężał to obspawasz mk3 w tydzień . 
 
 
ps: nie obspawałeś najważniejszych punktów auta - dlaczego ? | 
             
						
				_________________ Wanna Rallye Team
 
&
 
Bad Boys Racing Team
 
 
ADHD/Adrenaline | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krawiec  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`96 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 36  Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Mar 2009,  01:54   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               po pierwsze nie ja robiłem spawy - ja si ena tym kompletnie nie znam :/
 
po drugie- Żółwik zastosuje sie do Twoich rad   
 
po trzecie co rozumiesz za najważniejsze punkty ?? ( nie wrzuciłem fot wszystkich spawów)
 
po czwarte wiem ze spawy nie wyglądają na najpiękniejsze ale nie o to chodzi w tym projekcie. Skwarek ma zrobione identycznie i dało mu to bardzo dużo na sztywności. 
 
 
Powtarzam - chodzi mi jedynie o wytrzymałość.  Jeżeli zastosujje sie wg. zaleceń Żółwia czyli  POLRUST , pasta na spawy , chlorokauczuk ( dwukrotnie ) to uważacie że ruda i tak zacznie brać ??     | 
             
						
				_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
 
www.inotec.com.pl
 
www.facebook.com/inotec | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Grand  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 119 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Mar 2009,  02:56   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               cześć krawiec
 
 
po mojemu to te spawy to szału nie robią, spaw migomatem to wiesz jednen ciąg na całym odcinku a ty masz pochwwytane jakby to było tylko w celu przytrzymania materiału do spawania...
 
 
ale lepsze takie niz żadne, działaj działaj bo wiosna idzie cza się powoli zasadzać na te noce krakowskie.. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Żółwik Tuptuś  		  
		 
         Ninja TEAM
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`81 
                  Wersja: Turbo 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Mar 2009,  13:34   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Krawiec,  - spoko - umiejętności spawania można nabyć tylko w jeden sposób  - spawając  ( i to jak najwięcej ) po pewnym czasie sam wyczujesz maga jakim spawasz , co zależy od grubości drutu , prądu , wysuwu itd . ZObaczysz jakie grubości blach  jak spawać i jak ocenic ogólny stan blachy spawanej po tym jak się spawa ( zroumiesz że nei wszystko co metalowe  i całę to w pełni wartościowa blacha ) 
 
 
NApisałem że nei obspawałęś ( nie pokazałeś ? ) najważniejszych punktów . Z tego co pokazałęś chcesz przeciwdziałać  wpadniecu któejś z kolumn zawiesenia do środka auta  - oki - ale to tylko jedno z zagrożeń i do tego średnio wopływające na całkowitą sztywność budy . Aby cała buda była sztywna ja bymzrobił tak :
 
 
1. Komora silnika : obie podłużnice  do fartuchów , podłużnice do belki przednie , belka przednia do pasa , fartuchy i podłużnice do przegrody czołowej , mocowania błotników do fartuchó , , przegroda czołowa  dolna i górna część, mocowania kolumn ( to akurat zrobiłeś ) , wzomcnienie przegrody czołowej , punkty mocowań wahaczy i stabilizatora , 
 
 
2. Przegroda czołowa : przejścia podłużnic z komory silnika na podłogę , mocowanie błotników , , mocowanie pukli  , zejście z podłogą , mocowanie słupków A 
 
 
3. Podłoga : mocowanei podłużnic , mocowanie belki poprzecznej ( tej co idzie w środku auta , mocowanie progów ( górne zrobiłęś , zostaje dolne  oraz pocheftanie zejścia podłogi do progu - w ten sposób robisz z progu profil trzymający podłogę i przeciwdziałąjący skręcaniu wzmacniany w 3 miejscach a nie w  jednym jak to jest teraz ) Mocowanei słupków B , mocowanie podłogi pod tylnym siedziskiem  do pukli podłoga w bagażniku naokrągło z uwzględnieniem mocowań  belki i drążków , a do tego kolumn ( tylko to zrobiłęś) 
 
 
4 góra budy : obspawanei wszystkich otworów drzwiowych i klapowych - w ten sposób usztywniasz największe dziury w aucie i tworzysz z nich w miarę sztywne wzmocnienia 
 
 
Na 1000% o czymś nie napisałem . Wejdź w mój temat i zobacz - tam sąfoty z obspawywania mk1 - buda nieco inna , ale idea ta sama . 
 
Jeżeli chodzi o to co zrobiłeś -  to nie jest tak że nic to nie da . po prostu poważnie zrobione da dużo więcej , a przy tym będzie trwałe ( to że auto ma nie być ładne - oki - sam tak uważam , spawy nie musza byc ładne , ale muszą być mocne ) . 
 
 
Kolejna sprawa - aby dobrze wyspawać budę musisz ją dobrze poznać  -, moja rada - masz drugą budę od mk3 . Przyjżyj jej się gdzie najbardziej gnije konstrukcyjnie i gdzie straciła sztywność , przeanalizuj dlaczego i jak temu zapobiec w Twojej  nowej budzie , podaj rozwiązania i sposób realizacji ( może gdzieś się przyda dodatkowe wzmocnienie albo choćby grubsza blacha ? ) 
 
 
 
Co do rudej - przy tak zrobionych spawach jak masz ruda zacznie brać prędzej niż później ( bo zawsze bierze ) . Wzmocniłęś tylko część auta i to niedokładnie . wzmocnione elementy  spowodują że inne będą musiały przenieśćwiększe siły i naprężenia co spowoduje że szybciej zacznągnić . Budę sie obspawuje całą i dobrze , albo wogóle . To co zrobiłęś jest dobre do pokazywania w internecie na forum a nie do tworzenia sztywnej i trwałej budy . | 
             
						
				_________________ Wanna Rallye Team
 
&
 
Bad Boys Racing Team
 
 
ADHD/Adrenaline | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krawiec  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`96 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 36  Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Mar 2009,  14:33   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Ok Żółwiu ale ja nie potrzebuje mieć aż ekstremalnego obspawania. Skoro nieobspawane budy dają rade ja wzorując się na projekcie Skwarka też postanowiłem delikatnie zwiększyć sztywność obspawując głównie mocowania kolumn i tylko parę innych miejsc. Jestem zadowolony z roboty. Fakt spawy nie są profesjonalne ale takie mi wystarczą. Nie odbierz tego tak, że robie jakąś fuszere. Nie cierpie robić półśrodków. Po prostu tak miałem zaplanowane i tego sie trzymam. Spawy zostaną takie jak są ,a teraz koncentruje sie na porządnym zabezpieczeniu tego podkładem reaktywnym (polrust) i zabezpieczeniem całej karoserii. | 
             
						
				_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
 
www.inotec.com.pl
 
www.facebook.com/inotec | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Skfarek  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk6`07 
                  Wersja: ST 
                  Silnik: ST 150 
                  Imię: Michał 
                  Wiek: 46  Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Mar 2009,  18:44   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Grand napisał/a: | 	 		  cześć krawiec
 
 
po mojemu to te spawy to szału nie robią, spaw migomatem to wiesz jednen ciąg na całym odcinku a ty masz pochwwytane jakby to było tylko w celu przytrzymania materiału do spawania...
 
 
ale lepsze takie niz żadne, działaj działaj bo wiosna idzie cza się powoli zasadzać na te noce krakowskie.. | 	  
 
 
Z tego co wiem budy nie wzmacnia się jednym spawem ciągłym, tylko właśnie robisz centymetr spawu dwa centymetry odstępu     | 
             
						
				_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)   
 
Był leichtwagen do upalania:
 
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
 
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień   
 
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |