| Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015,  21:37
 | [MK3] Czarna szmata by Epinephrine | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Krawiec   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: RST
 Silnik: Inny
 Wiek: 36
 Dołączył: 15 Sty 2008
 Posty: 352
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Mar 2009,  23:51   [MK3] Czarna szmata by Epinephrine | 
 |  
               | 
 |  
               | 1. Krawiec 2. Kuba
 3. Ford Fiesta mk3
 4. RST
 5. 96
 6. 1.6 T
 7. Czarna, niska, matowa
 8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
 a. wizualne: -
 b. mechaniczne: -
 c. audio: -
 9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
 a. wizualne: pakiet xr2i , pomalowanie na czarny mat ,
 b. mechaniczne: poskładanie motoru + po 3000km dołożenie turbiny t25
 c. audio: blow off + tłumik przelotowy
 
 
 Na wstępie chciałem podziękować mojemu przyjacielowi Mlekowi za wszelką pomoc i użeranie się z tym złomem. Dziękuję także Pumie i Darasowi za wszelką pomoc merytoryczną ( sorry ze wam tak truje dupe) jak i za części
   
 Projekt zakłada poskładanie autka służącego wyłącznie do zabawy i jazdy częściej w nocy niż w dzień. Motor to 1.6 cvh do którego po dotarciu zostanie założona turbina t25. Całość prawdopodobnie zostanie wysterowana na świni ECUmaster2 choć myślałem też o standalone Megasquirt2 ( cena :/ ) Jeżeli chodzi o moc w jaka mierzę to ok 200+ ale jak znam życie coś wybuchnie albo się zatrze
   
 Jak dotąd zajęliśmy się budą ( zejście z masy , usunięcie ognisk rdzy , obspawanie , wspawanie tylnej górnej rozpórki , pomalowanie ).  Praca była bardzo monotonna ale na dzien dzisiejszy buda czeka na przeszczep podwozia a później silnika.
 
 Fotki z postępu prac:
 
 
 Moja śliczna
   
   
 
   
 Kielichy i reszta czekająca na obspawanie
 
   
 
   
 Dawca (xr2i). Niestety jej buda była zbyt uszkodzona i zjedzona aby coś na niej działać.
 
  |  
				| _________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
 www.inotec.com.pl
 www.facebook.com/inotec
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Krawiec 24 Lip 2011,  16:09, w całości zmieniany 15 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | LOY   Członek Honorowy FKP
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 47
 Dołączył: 16 Mar 2005
 Posty: 1367
 Skąd: Zamość/Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Mar 2009,  00:24 | 
 |  
               | 
 |  
               | niech wiec sie rozwija w projekt   współ moderatorzy chyba  nie zgłosza pretensji do tych szybkich przenosin
   |  
				| _________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Mar 2009,  06:18 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | LOY napisał/a: |  	  | niech wiec sie rozwija w projekt   współ moderatorzy chyba  nie zgłosza pretensji do tych szybkich przenosin
   | 
 
 oj nie tym bardziej że wiem z czego bedzie poskładane to autko i od dłuższego czasu czekam na zwrot aucji. Pewnie by  było szybciej gdyby czerwona sie do czegokolwiek nadawała.
 
 Krawiec powodzenia i obyś zdążył do zlotu
   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Mar 2009,  08:50 | 
 |  
               | 
 |  
               | niezła robota panie, czy przypadkiem nie brałeś czegoś ode mnie do turbo?  jakoś mi się tak kojarzy |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krawiec   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: RST
 Silnik: Inny
 Wiek: 36
 Dołączył: 15 Sty 2008
 Posty: 352
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Mar 2009,  11:05 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | PumaRST napisał/a: |  	  | Krawiec powodzenia i obyś zdążył do zlotu   | 
 
 chciałbym ale nie sądze :/ a jeżeli nawet to na zlocie bedzie pewnie jeszcze N/A
 
 
  	  | stafcio napisał/a: |  	  | nie brałeś czegoś ode mnie do turbo?  jakoś mi się tak kojarzy | 
 
 korby i tłoki
   
 
 Za pare dni wrzucę fotki części motoru które zostały odelżone i wyważone
   |  
				| _________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
 www.inotec.com.pl
 www.facebook.com/inotec
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Mar 2009,  11:18 | 
 |  
               | 
 |  
               | no wkoncu sie zdecydowales !! 
 trzymam grubo kciuki za ten silnik i cąły projekt.... bo jest on lustrzanym odbiciem wszystkich gratow ktore mialem w mojej RST  i w sumie bede mogl zobaczyc ile by wyplula na finalnym storjeniu.... oby wsyztsko chulało jak nalezy
   
 ps: pochwal sie reszta gratow bo jest zacny projekt i gruba konkurencja dla A1 top gera
   |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Mar 2009,  19:45 | 
 |  
               | 
 |  
               | No fajnie idziecie pany nie powiem  bardzo dobre podejscie, mechanika a za razem blacha   Ale z tego co wiem to 3/4 ludzi jezdzi na BOV'ach od Propera a zalatwiane przez moja osobe... hehe....
 Czekam na foty zabawek jaki juz masz nagromadzone
   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Skfarek   
 Model: Ford Fiesta Mk6`07
 Wersja: ST
 Silnik: ST 150
 Imię: Michał
 Wiek: 46
 Dołączył: 05 Lut 2008
 Posty: 836
 Skąd: Gród Kraka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Mar 2009,  22:08 | 
 |  
               | 
 |  
               | Krawiec kciuki trzymam za ten projekt, jak coś będziesz potrzebował wal do mnie  Jak poskładam mojego polowagena to chętnie pośmigam z tobą w nocy po Kraku   |  
				| _________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
   Był leichtwagen do upalania:
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
 Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
   Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Mar 2009,  22:56 | 
 |  
               | 
 |  
               | W związku z przeniesieniem tematu i zapytanie Loy-a i ja coś powinienem z siebie wydalić . A więc : Projekt ma tylu Ojców ( co widać po poprzednich wypowiedziach ) , że ja się nie będę dołączał .
 
 Rób swoje i pamiętaj że jak dasz dupy to żaden z tych facetów się nie przyzna że Ci pomagał.
 
 Jednym słowem : Powodzenia
   |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krawiec   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: RST
 Silnik: Inny
 Wiek: 36
 Dołączył: 15 Sty 2008
 Posty: 352
 Skąd: Kraków
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tadzias   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/96KM
 Imię: Tadek
 Dołączył: 21 Lip 2008
 Posty: 1321
 Skąd: Sucha Beskidzka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Mar 2009,  18:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | Widzisz, Ciebie motywuje, w przypadku mojego projektu było i jest odwrotnie - nikt nie dowierza, że dopne swego   
 
 Tak nie offtopując, ciekawy masz projekcik
   
 3mam kciuki, pozdro
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krawiec   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: RST
 Silnik: Inny
 Wiek: 36
 Dołączył: 15 Sty 2008
 Posty: 352
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Mar 2009,  19:36 | 
 |  
               | 
 |  
               | Dziś została obspawana buda. 
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
  |  
				| _________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
 www.inotec.com.pl
 www.facebook.com/inotec
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Krawiec 3 Gru 2009,  20:44, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | LOY   Członek Honorowy FKP
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 47
 Dołączył: 16 Mar 2005
 Posty: 1367
 Skąd: Zamość/Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Mar 2009,  20:09 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Krawiec napisał/a: |  	  | Dziś została obspawana buda  devil ]
 | 
 sorry ..ale to nie jest "obspawana " buda ..co najwyzej obsmarkana albo pocheftana ...mozna to było zrobic duzo lepiej
   |  
				| _________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | xr2fun   
 
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/96KM
 Dołączył: 18 Sie 2005
 Posty: 625
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Mar 2009,  21:58 | 
 |  
               | 
 |  
               | Sam to robiłeś czy ktoś na zlecenie. To jest zrobione po "niemiecku" czyli na odpieprz. Jak już robisz jakiś projekt to blacharkę traktuj jako nr1 bo resztę możesz robić w każdym momencie bez dodatkowych nakładów.
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Mar 2009,  23:03 | 
 |  
               | 
 |  
               | Krawiec,  - widze że masz taki sam problem z reduktorem jak ja - przepuszcza i szronieje  ( trzeba go zakręcać zaraz po spawaniu bo gaz wylatuje  ) 
 Co do obspawywania - ze mnie czukiereczek-nie spawak jest ale ten co to smarkał jest gorszy ode mnie ( albo mu się mniej chciało )
 Przyjżyj się tym spawom i sam zobaczysz że nei dośćże są orzygane ( to akurat drugorzędna cecha ) to jeszcze połowa z nich jest odgazowana czyli  powierzchnie spawane nie były dobrze oczyszczone  , a co za tym idzie spawy nie będą trzymały .
 Spawanei blach po rantach ( tak jak to zrobiłęś )  ma parę wad , któe dyskwalifikują  je jako dobre  i trwałe :
 1. nigdy nie oczyścisz  styku dwóch blach  tak aby nie było zaropiałych spawów ( a te nie trzymają )
 2. spawane po rantach blachy sie upalają i trudno je prawidłowo rozgrzać ( prędzej drut przejdzie na drugą stronę blach , albo wypali dziurę w  nakładanej niż dobrze to ze sobą połączy )
 3. Każdy spaw powinien mieć wokół siebie wypaloną koronkę o średnicy około 1 cm wtedy blacha jest dobrze rozgrzana a spaw wtopiony w nią .
 
 To co zrobiłęś usztywni nieco budę , ale bardziej posłuży jako generator korozji niż usztywnienie .
 
 
 Moja rada ( są tu bardziej doświadczeni , ale powiem jak ja to robię - może się przyda )
 Kupujesz wiertła płetwowe  5 - 6 mm ( zależy jak masz gruby drut w magu i jak silnego maga ) i nawiercasz styki blach około 1 cm od rantu ( najlepiej po wcześniejszym napunktowaniu ) ale tak aby przewiercić tylko jedną z blach !!!! ( po drugiej setce otworów dojdziesz do wprawy ) później czyścisz blachy  3 cm wokół miejsca spawania i spawasz . Spawów w miarę możliwości nie szlifuj - to osłabia .
 Później na wszystko POLRUST , pasta na spawy , chlorokauczuk ( dwukrotnie ) .
 
 Jak będziesz się sprężał to obspawasz mk3 w tydzień .
 
 ps: nie obspawałeś najważniejszych punktów auta - dlaczego ?
 |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krawiec   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: RST
 Silnik: Inny
 Wiek: 36
 Dołączył: 15 Sty 2008
 Posty: 352
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Mar 2009,  01:54 | 
 |  
               | 
 |  
               | po pierwsze nie ja robiłem spawy - ja si ena tym kompletnie nie znam :/ po drugie- Żółwik zastosuje sie do Twoich rad
   po trzecie co rozumiesz za najważniejsze punkty ?? ( nie wrzuciłem fot wszystkich spawów)
 po czwarte wiem ze spawy nie wyglądają na najpiękniejsze ale nie o to chodzi w tym projekcie. Skwarek ma zrobione identycznie i dało mu to bardzo dużo na sztywności.
 
 Powtarzam - chodzi mi jedynie o wytrzymałość.  Jeżeli zastosujje sie wg. zaleceń Żółwia czyli  POLRUST , pasta na spawy , chlorokauczuk ( dwukrotnie ) to uważacie że ruda i tak zacznie brać ??
   |  
				| _________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
 www.inotec.com.pl
 www.facebook.com/inotec
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Grand   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Xr2i
 Silnik: Inny
 Dołączył: 19 Sty 2009
 Posty: 119
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Mar 2009,  02:56 | 
 |  
               | 
 |  
               | cześć krawiec 
 po mojemu to te spawy to szału nie robią, spaw migomatem to wiesz jednen ciąg na całym odcinku a ty masz pochwwytane jakby to było tylko w celu przytrzymania materiału do spawania...
 
 ale lepsze takie niz żadne, działaj działaj bo wiosna idzie cza się powoli zasadzać na te noce krakowskie..
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Mar 2009,  13:34 | 
 |  
               | 
 |  
               | Krawiec,  - spoko - umiejętności spawania można nabyć tylko w jeden sposób  - spawając  ( i to jak najwięcej ) po pewnym czasie sam wyczujesz maga jakim spawasz , co zależy od grubości drutu , prądu , wysuwu itd . ZObaczysz jakie grubości blach  jak spawać i jak ocenic ogólny stan blachy spawanej po tym jak się spawa ( zroumiesz że nei wszystko co metalowe  i całę to w pełni wartościowa blacha ) 
 NApisałem że nei obspawałęś ( nie pokazałeś ? ) najważniejszych punktów . Z tego co pokazałęś chcesz przeciwdziałać  wpadniecu któejś z kolumn zawiesenia do środka auta  - oki - ale to tylko jedno z zagrożeń i do tego średnio wopływające na całkowitą sztywność budy . Aby cała buda była sztywna ja bymzrobił tak :
 
 1. Komora silnika : obie podłużnice  do fartuchów , podłużnice do belki przednie , belka przednia do pasa , fartuchy i podłużnice do przegrody czołowej , mocowania błotników do fartuchó , , przegroda czołowa  dolna i górna część, mocowania kolumn ( to akurat zrobiłeś ) , wzomcnienie przegrody czołowej , punkty mocowań wahaczy i stabilizatora ,
 
 2. Przegroda czołowa : przejścia podłużnic z komory silnika na podłogę , mocowanie błotników , , mocowanie pukli  , zejście z podłogą , mocowanie słupków A
 
 3. Podłoga : mocowanei podłużnic , mocowanie belki poprzecznej ( tej co idzie w środku auta , mocowanie progów ( górne zrobiłęś , zostaje dolne  oraz pocheftanie zejścia podłogi do progu - w ten sposób robisz z progu profil trzymający podłogę i przeciwdziałąjący skręcaniu wzmacniany w 3 miejscach a nie w  jednym jak to jest teraz ) Mocowanei słupków B , mocowanie podłogi pod tylnym siedziskiem  do pukli podłoga w bagażniku naokrągło z uwzględnieniem mocowań  belki i drążków , a do tego kolumn ( tylko to zrobiłęś)
 
 4 góra budy : obspawanei wszystkich otworów drzwiowych i klapowych - w ten sposób usztywniasz największe dziury w aucie i tworzysz z nich w miarę sztywne wzmocnienia
 
 Na 1000% o czymś nie napisałem . Wejdź w mój temat i zobacz - tam sąfoty z obspawywania mk1 - buda nieco inna , ale idea ta sama .
 Jeżeli chodzi o to co zrobiłeś -  to nie jest tak że nic to nie da . po prostu poważnie zrobione da dużo więcej , a przy tym będzie trwałe ( to że auto ma nie być ładne - oki - sam tak uważam , spawy nie musza byc ładne , ale muszą być mocne ) .
 
 Kolejna sprawa - aby dobrze wyspawać budę musisz ją dobrze poznać  -, moja rada - masz drugą budę od mk3 . Przyjżyj jej się gdzie najbardziej gnije konstrukcyjnie i gdzie straciła sztywność , przeanalizuj dlaczego i jak temu zapobiec w Twojej  nowej budzie , podaj rozwiązania i sposób realizacji ( może gdzieś się przyda dodatkowe wzmocnienie albo choćby grubsza blacha ? )
 
 
 Co do rudej - przy tak zrobionych spawach jak masz ruda zacznie brać prędzej niż później ( bo zawsze bierze ) . Wzmocniłęś tylko część auta i to niedokładnie . wzmocnione elementy  spowodują że inne będą musiały przenieśćwiększe siły i naprężenia co spowoduje że szybciej zacznągnić . Budę sie obspawuje całą i dobrze , albo wogóle . To co zrobiłęś jest dobre do pokazywania w internecie na forum a nie do tworzenia sztywnej i trwałej budy .
 |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krawiec   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: RST
 Silnik: Inny
 Wiek: 36
 Dołączył: 15 Sty 2008
 Posty: 352
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Mar 2009,  14:33 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ok Żółwiu ale ja nie potrzebuje mieć aż ekstremalnego obspawania. Skoro nieobspawane budy dają rade ja wzorując się na projekcie Skwarka też postanowiłem delikatnie zwiększyć sztywność obspawując głównie mocowania kolumn i tylko parę innych miejsc. Jestem zadowolony z roboty. Fakt spawy nie są profesjonalne ale takie mi wystarczą. Nie odbierz tego tak, że robie jakąś fuszere. Nie cierpie robić półśrodków. Po prostu tak miałem zaplanowane i tego sie trzymam. Spawy zostaną takie jak są ,a teraz koncentruje sie na porządnym zabezpieczeniu tego podkładem reaktywnym (polrust) i zabezpieczeniem całej karoserii. |  
				| _________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
 www.inotec.com.pl
 www.facebook.com/inotec
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Skfarek   
 Model: Ford Fiesta Mk6`07
 Wersja: ST
 Silnik: ST 150
 Imię: Michał
 Wiek: 46
 Dołączył: 05 Lut 2008
 Posty: 836
 Skąd: Gród Kraka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Mar 2009,  18:44 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Grand napisał/a: |  	  | cześć krawiec 
 po mojemu to te spawy to szału nie robią, spaw migomatem to wiesz jednen ciąg na całym odcinku a ty masz pochwwytane jakby to było tylko w celu przytrzymania materiału do spawania...
 
 ale lepsze takie niz żadne, działaj działaj bo wiosna idzie cza się powoli zasadzać na te noce krakowskie..
 | 
 
 Z tego co wiem budy nie wzmacnia się jednym spawem ciągłym, tylko właśnie robisz centymetr spawu dwa centymetry odstępu
   |  
				| _________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
   Był leichtwagen do upalania:
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
 Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
   Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |