| Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014,  20:40
 | [MK6] Osłabł silnik po wymianie podkładek pod wtryskiwaczami | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | salkos   
 Model: Ford Fiesta Mk6`05
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.4TDCi/68KM
 Dołączył: 07 Cze 2010
 Posty: 4
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Cze 2010,  15:53   [MK6] Osłabł silnik po wymianie podkładek pod wtryskiwaczami |   
 |  
               | 
 |  
               | Jestem nowy na forum, choć ostatnimi czasy bardzo mi ono pomogło, mianowicie jakiś miesiąc temu zacząłem czuć w aucie spaliny zwłaszcza podczas jazdy w mieście, do tego doszło oczywiście cykanie. Doczytałem na forum że przyczyna powinna leżeć w podkładkach pod wtryskiwacze. Dzisiaj rano zawiozłem auto do mechanika który wymienił podkładki. Auto odebrała za mnie siostra i stwierdziła ze straciło na mocy. I rzeczywiście po wymianie podkładek nie czuć spalin oraz silnik jakby się wyciszył ale stracił "power". Różnica w jeździe jest też taka że auto jakby "płynniej" przyśpiesza. Czy ktoś kto już wymieniał podkładki miał taki problem ?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tomasz1982   
 Model: Ford Fiesta Mk6`02
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.4TDCi/68KM
 Wiek: 43
 Dołączył: 27 Cze 2009
 Posty: 42
 Skąd: Białystok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Cze 2010,  12:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Powiem szczerze, że ja miałem zupełnie inaczej, tzn było czuć jakby większą moc, silnik szybciej się nagrzewał, był cichszy itp To są tylko odczucia niczym niemierzone. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | salkos   
 Model: Ford Fiesta Mk6`05
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.4TDCi/68KM
 Dołączył: 07 Cze 2010
 Posty: 4
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Cze 2010,  21:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | sprawdziłem u znajomego mechanika...na razie doszliśmy do tego ze turbina nie chodzi...jest całkowicie sprawna, natomiast nie dostaje sygnału kiedy powinna się załączyć |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | portier   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: C
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Mateusz
 Wiek: 35
 Dołączył: 03 Cze 2009
 Posty: 309
 Skąd: Gdynia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Cze 2010,  21:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | oddales samochod w ktorym turbo dzialalo normalnie, a po wizycie u mechanika przestalo dzialac normalnie - wjazd do mechanika zeby poprawil co spartolil - proste |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | salkos   
 Model: Ford Fiesta Mk6`05
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.4TDCi/68KM
 Dołączył: 07 Cze 2010
 Posty: 4
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Cze 2010,  10:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | byłem u tego tępego debila już 2 razy...raz przejrzeli wszystko czy dobrze podłączone jest wszystko przy czym cały czas śpiewka że on robił tylko uszczelki i to nie może mieć na to wpływu. Za drugim razem podłączył go pod komputer cały czas z tą samą śpiewką i nic nie zdziałał. Jeśli ktoś w Poznaniu chciałby robić cokolwiek z silnikiem diesla nie polecam Auto Diesel Żerko. Sami partacze, czekam tylko aż mój mechanik znajdzie co oni skopali żebym mógł wtedy zrobić im wjazd. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MartiN85 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Cze 2010,  14:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeśli możesz to napisz co udało Ci się załatwić, jak i czy udało Ci się włączyć turbo?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | salkos   
 Model: Ford Fiesta Mk6`05
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.4TDCi/68KM
 Dołączył: 07 Cze 2010
 Posty: 4
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Cze 2010,  22:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | Po nieudanej reklamacji w serwisie żerko auto trafiło do zaprzyjaźnionego mechanika, przeszło przez 4 różne komputery, które nie wykazują żadnych błędów. Sprawdzony został zawór EGR ( zawór sprawny), sprawdzone zostało również czy wszystko zostało dobrze podłączone. Obecnie wtryskiwacze zostały wymontowane i przekazane do sprawdzenia i jeśli to nic nie wykaże to znajomym i mi kończą się pomysły. Jak będę wiedział coś więcej to oczywiście opisze szerzej ( z tego co szukałem w necie to nie tylko ja mam taki problem) o ile da radę dojść co się stało. 
 [ Dodano: Sro Cze 30, 2010 18:15 ]
 Wtryskiwacze wróciły...okazało się że wszystkie są do wymiany, w związku z naprawą w WW serwisie ( zostały potraktowane dość brutalnie metalową szczotką). Naprawa samochodu aby jeździł = 600 zl, wymiana wtryskiwaczy na nowe i sprawny samochód 2000 zł. Moje pytanie brzmi: Czy ma ktoś może jakiś pomysł aby skutecznie reklamować uszkodzenie w celu odzyskania pieniędzy ??
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.