Przesunięty przez: PumaRST 13 Sty 2013, 21:56 |
[MK5] Fiesta SPORT MK5 1.6 16V by modell1 |
Autor |
Wiadomość |
Stoper
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4 16V/90KM
Imię: Grzesiek
Wiek: 38 Dołączył: 03 Cze 2017 Posty: 41 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 23 Maj 2018, 20:04
|
|
|
Ale może słucha muzyki zaraz po umyciu auta. |
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1870 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 4 Cze 2018, 14:30
|
|
|
Witam
Tym razem projekt grzana szyba przednia.
Do instalacji wykorzystana instalacja z fofi mk5, oraz przekaźnik czasowy z MK4.
Główna instalacja wpięta w miejsce fabryczne bezpiecznik 40 A w komoże silnika.
Sterowanie zrobione osobiście .
Tu widać miejsce wolne gdzie należy się wpiąć do instalacji i dołożyć bezpiecznik 40 A
Tu widzimy prowizorkę na testy.
Przy okazji małe odświeżania kratek.
Teraz zostało zamontować szybę i będzie ok |
_________________
|
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 4 Cze 2018, 16:10
|
|
|
Ta pianka/uszczelka na kratki to co to dokładnie jest? |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1870 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 4 Cze 2018, 17:26
|
|
|
Dokładnie tak i pasuję nawet |
_________________
|
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1870 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 6 Cze 2018, 21:34
|
|
|
Tym razem inna szyba tył lepszy stan foli.
|
_________________
|
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1870 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 14 Cze 2018, 14:16
|
|
|
Etap RECARO zakończony.
Oceńcie sami |
_________________
|
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 14 Cze 2018, 21:27
|
|
|
Jak posadzę zadek to ocenię ale wygląda jak seria specjalnie chciałeś obszyć inaczej niż oryginały? |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1870 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 14 Cze 2018, 21:29
|
|
|
Dokładnie taki był plan. |
_________________
|
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1870 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 23 Cze 2018, 13:39
|
|
|
Takie małe trofeum
|
_________________
|
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 15 Lip 2018, 18:07
|
|
|
Zobaczyłem, posiedziałem i nawet poupalałem
Kupa dobrej roboty!
Jeszcze raz dzięki za 2 kajtki. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 4 Sie 2018, 10:16
|
|
|
taka moc z seryjną skrzynią musi to fajnie chodzić.
Ale czemu przez tyle lat tym bardziej jak remontowałeś 1,6 nie zdecydowałeś się na 1,7 z Pumy ?? Pytam tak z ciekawości czystej. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 4 Sie 2018, 10:31
|
|
|
PumaRST napisał/a: | taka moc z seryjną skrzynią musi to fajnie chodzić.
Ale czemu przez tyle lat tym bardziej jak remontowałeś 1,6 nie zdecydowałeś się na 1,7 z Pumy ?? Pytam tak z ciekawości czystej. |
Skrzynia niedługo będzie hybrydowa |
_________________ Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 4 Sie 2018, 10:57
|
|
|
bobson napisał/a: | PumaRST napisał/a: | taka moc z seryjną skrzynią musi to fajnie chodzić.
Ale czemu przez tyle lat tym bardziej jak remontowałeś 1,6 nie zdecydowałeś się na 1,7 z Pumy ?? Pytam tak z ciekawości czystej. |
Skrzynia niedługo będzie hybrydowa |
Jaki ma to związek z moim pytaniem odnośnie silnika ?? Po drugie po co jak jeśli jest seria to tam siedzi najkrótszy jaki był w IB5. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1870 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 4 Sie 2018, 17:10
|
|
|
Nie chcę kundla
Na wyścigach 1.7 idzie o klasę wyżej
I moim celem było zrobić moc seryjnej pumy
Skrzynia nie jest aż tak krótka więc kolega pomoże i będzie hybryda |
_________________
|
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 4 Sie 2018, 21:39
|
|
|
PumaRST napisał/a: |
Jaki ma to związek z moim pytaniem odnośnie silnika ?? |
Tak po prostu napisałem
PumaRST napisał/a: |
Po drugie po co jak jeśli jest seria to tam siedzi najkrótszy jaki był w IB5. |
Mało wiesz o IB5. |
_________________ Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 6 Sie 2018, 17:30
|
|
|
bobson napisał/a: | PumaRST napisał/a: |
Po drugie po co jak jeśli jest seria to tam siedzi najkrótszy jaki był w IB5. |
Mało wiesz o IB5. |
to mnie oświeć bo się chętnie dowiem gdzie było krócej No chyba że masz na myśli escorta xr3i mk4 lub rs1600 mk3 ale raczej dzis to juz białe kruki z resztą róznica w dyfrze była marginalna.
modell1 napisał/a: | Nie chcę kundla
Na wyścigach 1.7 idzie o klasę wyżej
I moim celem było zrobić moc seryjnej pumy |
rozumiem wszystkie argumenty. Tak więc gratuluję wyniku to może przemyśl łeb od pumy ze zmienną fazą wraz z elektroniką od 1,7 będzie więcej niz seria w pumie przy tych modach. W dawnych latach jak jeszcze siedziałem w fordach widywałem takie projekty. Klasa zostaje ta sama |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 6 Sie 2018, 17:31
|
|
|
PumaRST, przecie napisał, że hybryda ;> A jako wskazówkę dodam, że IB5 dalej jest montowana do fiest |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 6 Sie 2018, 18:01
|
|
|
dobrze ale niech poda wiecej detali, chętnie sie dowiem |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
|