| 
		[MK3] Cała chłodnica ciepła przy zimnym silniku | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Mad_Maxs  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Dołączył: 03 Wrz 2009 Posty: 143 Skąd: Legnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Lut 2010,  17:40   [MK3] Cała chłodnica ciepła przy zimnym silniku
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam, temat może troche nie jasny, więc śpiesze z wyjaśnieniami. Otóż 4 miesiące temu wymieniałem termostat na nowy i silnik się ładnie grzał i w ogóle. Gdy przyszły te wielkie mrozy (-22 w nocy) silnik zaczął się grzać słabiej, aż przestał całkiem. W chwili obecnej, 10 km jazdy w cyklu miejskim, nie pozwala mu nawet wejść w zakres NORM. Prawdopodobnie znowu padł termostat, widocznie mrozy go przerosły, ale chciałem zapytać o jedną sprawe:
 
 
Czy przy zamkniętym obiegu, (teoretycznie silnik zimny, termostat zamknięty) to normalne że wszystkie węże są lekko ciepłe? Po dłuższej jeździe tak właśnie wygląda to u mnie, każdy wąż dochodzący do chłodnicy jest lekko zagrzany od płynu chłodniczego, co dla mnie oznacza duży obieg i otwarty termostat, ale postanowiłem zapytać mądrzejszych, czyli Was    | 
             
						
				_________________ Nie bede jezdził szybciej, niz moj anioł stróż potrafi latać. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maki  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 37  Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Lut 2010,  17:54   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Węże powinny być ciepłe a ten między termostatem a chłodnicą może ale nie musi byc przy samym termostacie lekko ciepły(jak coś co ma temperaturę 15/20 stopni) A gdy termostat się otworzy to wszystkie przewody są tak samo ciepłe. 
 
 
Czyli z tego wychodzi że kupiłeś termostat rodem made is china. Kup leszy motocrafta jak ja i masz spokój. | 
             
						
				_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mad_Maxs  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Dołączył: 03 Wrz 2009 Posty: 143 Skąd: Legnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Lut 2010,  18:52   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               no to był mój pierwszy tani zakup i na szczescie ostatni    już po tym jak wygladał oceniłem go marnie    teraz postawie na coś markowego, żeby pożyło dłużej    
 
 
[ Dodano: Pon Lut 15, 2010 18:54 ]
 
Sorry z góry za post pod postem, ale doszedł nowy fakt, mianowicie termostat był w porządku. w układzie chłodniczym było troche za dużo płynu, ale demontaż termostatu skutecznie wyrównał ten stan    Jakieś inne pomysły czemu tak słabo się grzeje? | 
             
						
				_________________ Nie bede jezdził szybciej, niz moj anioł stróż potrafi latać. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maki  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 37  Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Lut 2010,  17:51   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A skąd wiesz że termostat jest sprawny. | 
             
						
				_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mimik44  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 35  Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 69 Skąd: Pierdobolice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Maj 2010,  15:39   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam ja mam następującu problem i nie wiem czy to normalne. No więc po odpaleniu i chwili(ok. 5min) pracy silnika chłodnica tak jak by parowała i okolice parownika. Mam fiste xr2 1.8 16v 130hps. Czy to jest normalne, oczywiście płyn jest. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 MARIUSZ.B  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk5`00 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6i16V/100KM 
                  Wiek: 46  Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Maj 2010,  15:48   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Paruje bo mokra, mokra bo prawdopodobnie podcieka. Płyn nie ucieka ? | 
             
						
				_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mimik44  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 35  Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 69 Skąd: Pierdobolice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Maj 2010,  15:56   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               włanie płyn napewno nie ucieka i raczej nie jest mokra ale jeszcze to sprawdzę, ale narazie nie mam możliwości dopiero jutro
 
Jednak była to wina mokrej chłodnicy | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.