Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Gaśnie na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
pryzmat89
[Usunięty]

Wysłany: 6 Maj 2010, 14:54   [MK3] Gaśnie na wolnych obrotach

Witam, stałem się posiadaczem forda fiesty mk3 1.6 xr2i, w samochodzie był kiedyś gas, ale poprzedni posiadacz nie miał chyba za co pić i go z fiestki wypruł i sprzedał. Ale do rzeczy, jak kupiłem ten samochód to po odpaleni stał na ok. 3-3,5 tyś. obr. i nie spadały, kolega mechanior podpowiedział mi zeby odłączyc krokówke i tak zrobiłem, obroty spadły, ale za nisko, po zapaleniu na zimnym silniku gaśnie i musze go nieżle przegazowac zeby parkotał i to też nie równo, a podczas jazdy gdy gwałtownie zejde z obrotów to gaśnie, ale jak na przykład chamuje silnikiem i powoli schodzi z obrotów to nie zgaśnie, wielcy znawcy mechaniki podpowiadają ze to przez to ze krokówka jest odłączona. Co o tym myślicie, pomozecie?, z góry dzięki, pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony przez trzeci 9 Maj 2010, 19:44, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 6 Maj 2010, 15:59   

pryzmat89 napisał/a:
wielcy pseudo znawcy mechaniki podpowiadają ze to przez to ze krokówka jest odłączona
w tej chwili zabłysnąłeś i przy okazji obraziłeś ludzi którzy mają rację. wiesz do czego jest krokowiec? ;-|
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 6 Maj 2010, 16:00   

Ano myślimy tak samo,,, jak złapiesz dziurę w kole, to tez odkręcisz czy naprawisz?

[ Dodano: Czw Maj 06, 2010 16:03 ]
"Ktoś" znowu mi się wcisnął przed posta ;/
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
PacMan 


Model: Inne auto
Wersja: Trend
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Mikołaj
Wiek: 40
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 48
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 6 Maj 2010, 19:13   

Krokówki to ja bym nie odłączał.. Jeśli w aucie był gaz to warto sprawdzić przepływomierz (strzelające instalacje często go niszczą). do tego warto sprawdzić Lambdę- bo jeśli jest uszkodzona silnik będzie chodzić na bogatszej mieszance (analiza spalin na stacji diagnostycznej prawdę Ci powie)
_________________

 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 6 Maj 2010, 19:23   

czujnikn połozeniaprzepustnicy rowniez moze byc uszkodzony....
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 6 Maj 2010, 19:28   

do kolegi powyżej. Ten silnik nie na przepływomierza. A krokowiec musisz mieć podłączony, cm odpowiada on za wolne obroty. Szczególnie jest on ważny psy odpalaniu. Jak dajesz gazu to krokowiec nie na wpływu na obroty bo powietrz leci przez przepustnicę. Zdejmił go i przemyj w benzynie lub nafcie ta sprężynkę i środek. Będzie o nieco lepiej. Peset kompa też potem nie zaszkodzi.
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
lukasz149 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.3/58KM
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 42
Skąd: nikąd :)
Wysłany: 6 Maj 2010, 20:21   

podepne się pod temat, u mnie wszystko grało, chodził jak laleczka na gazie i benzynie do dzisiaj :(

rano wyruszyłem do pracy, auto bardzo szybko przełączyło się na gaz i strzeliło jak to czasami w gazie bywa, ale myśle no nic, jest zimny to ma prawo, dalej było wszystko ok do czasu, że obroty zaczeły mi świrować, jak puściłem gaz to auto gaslo całkowicie, jak przełączyłem na benzyne to obroty na luzie na 3tys sie utrzymywały. Zatrzymałem się, odpaliłem włączył się gaz, auto sie trzęsło tak jakby się dławiło (fakt mam gaz na rezerwie, ale jeszcze z 50km zrobiłbym spokojnie) to przejechałem chwile i hamulca nie dało się wcisnąć! efekt taki, że musiałem go cisnąć bardzo mocno, zjechałem na parking, zaglądam pod spód, a tam tłumik ten przy silniku gorący masakrycznie i skwierczy (olej jest w porządku)

co to kurcze może być??
_________________
Fiesta od maja 2009r :)
 
 
d4niell 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.0/45KM
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 42
Skąd: h-ka
Wysłany: 9 Maj 2010, 18:33   

to zależny jaka masz instalacje gazu
Kod:
 odpaliłem włączył się gaz, auto sie trzęsło tak jakby się dławiło


w mojej kia mam tak jak gaz strzeli i taka gumeczka sie zsunie (takie zabezpieczenie przed rozerwaniem czegoś) . morze tez po prostu łapie gdzieś lewe powietrze .


a w przypadku kolegi pryzmat89 to proponuje sprawdzić krokowiec i po prostu spuścić mu mały wpie***l :D
 
 
kasia
[Usunięty]

Wysłany: 19 Maj 2010, 23:01   

mogę się podpiąć?

zaczęło się od tego, że raz na jakiś czas silnik po odpaleniu wariował i nie mógł "złapać" obrotów, ale po chwili się uspokajało i było ok. Po kilku dniach (również raz na jakiś czas) po spuszczeniu nogi z gazu gasł momentalnie, dosłownie raz dwa i obroty spadały do 0.
przeczyszczono krokowca, przejechałam niewielki odcinek po mieście bez problemów, szczęśliwa, że działa auto ;) , po czym po kolejnym odpaleniu nei chciał w ogóle zaskoczyć bez dawania gazu... teraz nawet jeśli go odpalę (oczywiście dając gaz, bo inaczej ne zaskakuje) to jazda jest praktycznie bez sensu, bo na każdym dojeździe do krzyżowek gaśnie...
cóż robić dalej? co może być nie tak?

aaach, benzyna, bez LPG, dodam :)
Ostatnio zmieniony przez kasia 19 Maj 2010, 23:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 19 Maj 2010, 23:03   

kasia, CPP -> po więcej do FAQ...

aha, i w profilu z 1.3/60KM zmień sobie na 1.3i/60KM :)
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
kasia
[Usunięty]

Wysłany: 20 Maj 2010, 11:03   

(ustawiałam jakiekolwiek info byle szybciej poszło do przodu ;-) miałam zamiar później zmienić ;) )

dzięki za pomoc, jednak
jeśli chodzi o CCP to podczas czyszczenia krokowca na CCP mierzona była oporność i wyszła płynna na całym zakresie, nie ma wyraźnej przerwy wzrasta liniowo, mimo to nadal doszukiwać się przyczyny w CCP?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 20 Maj 2010, 11:24   

kasia napisał/a:
dosłownie raz dwa i obroty spadały do 0
czyli zgasł,,,
kasia napisał/a:
mimo to nadal doszukiwać się przyczyny w CCP
Jak zachowuje się silniczek krokowy?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kasia
[Usunięty]

Wysłany: 20 Maj 2010, 11:28   

JoeMix napisał/a:
kasia napisał/a:
dosłownie raz dwa i obroty spadały do 0
czyli zgasł,,,
tak, czyli zgasł
JoeMix napisał/a:
kasia napisał/a:
mimo to nadal doszukiwać się przyczyny w CCP
Jak zachowuje się silniczek krokowy?


...co do silniczka - nie wiem, sprawdzimy

[ Dodano: Wto Maj 25, 2010 22:55 ]
okazało się, że silniczek wcale "nie pracował",
wyskakiwał błąd, 48-stycznik regulacji biegu jałowego.
 
 
czajson 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/55KM
Imię: czajson
Wiek: 31
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 4
Skąd: Witków
Wysłany: 16 Lis 2011, 17:41   

kasia napisał/a:
mogę się podpiąć?

zaczęło się od tego, że raz na jakiś czas silnik po odpaleniu wariował i nie mógł "złapać" obrotów, ale po chwili się uspokajało i było ok. Po kilku dniach (również raz na jakiś czas) po spuszczeniu nogi z gazu gasł momentalnie, dosłownie raz dwa i obroty spadały do 0.
przeczyszczono krokowca, przejechałam niewielki odcinek po mieście bez problemów, szczęśliwa, że działa auto ;) , po czym po kolejnym odpaleniu nei chciał w ogóle zaskoczyć bez dawania gazu... teraz nawet jeśli go odpalę (oczywiście dając gaz, bo inaczej ne zaskakuje) to jazda jest praktycznie bez sensu, bo na każdym dojeździe do krzyżowek gaśnie...
cóż robić dalej? co może być nie tak?

aaach, benzyna, bez LPG, dodam :)
ja przez jakis czas tak samo mialem z tym problem. i z nerwow odkręciłem CPP i go polozylem luzem ale zeby wtyczka byla dalej wpięta. i jezdzilem w ów sposob:D zadnego problemu nie bylo. prucz tego ze kiedy odpalalem na cieplym silniku krokowiec sie wypychał i przy odpaleniu momentalnie wzrastaly obroty i za sekunde spadały.
 
 
 
czajson 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/55KM
Imię: czajson
Wiek: 31
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 4
Skąd: Witków
Wysłany: 16 Lis 2011, 17:43   

mam bez LPG i tez mi gasl przy skrzyzowaniach.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.