| 
		[MK3] Zmiana przerwy na świecach | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Kuleczka  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: Fordyna Fiescina 
                  Wiek: 40  Dołączyła: 21 Lip 2008 Posty: 146 Skąd: masz tą Fieste? 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Lut 2010,  16:22   [MK3] Zmiana przerwy na świecach
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               czesc, pamietam kiedys moj dziadek mowil mi ze zmiana przerwy na swiecy miedzy elektroda na wieksza powoduje wiesza iskre a co za tym idzie lepsze spalanie zimą ale gorsze na goracym silniku.
 
 
za to mniejsza przerwa powoduje gorsze spalanie zimą a lepsze na goracym silniku.
 
 
jak to sie sprawdza w naszych fiestach na mono wtrysku? wiem ze fabrycznie jest 1mm
 
 
pozdr | 
             
						
				_________________ Jak nie Ty, to kto?! | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 23 Lut 2010,  18:37, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 elmek13  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 2.5 V6 170KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 46  Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Lut 2010,  16:27   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                  | 
             
						
				_________________ Burbo Team  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bidżej  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Bartek 
                  Wiek: 39  Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Lut 2010,  16:43   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | takie rzeczy to się robiło w kredensach, kaszlakach i poldolotach ćwierć wieku temu... | 
             
						
				_________________ www.twojrobot.blogspot.com | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Lut 2010,  18:30   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | zmniejszenie pomaga autom w wieku mk3 z instalacją zapłonową w tragicznej kondycji i słabą kompresją . A co do zwiększania to idź na całość i wsadź 4 elektrodowe świece . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Pawełos666  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Ford BMW 
                  Wiek: 38  Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Lut 2010,  18:46   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | zmniejszali na gazie jak w gazie przenikalnosc jest marna a instalacja byla na wykonczeniu z iskrą kepsciutką, to sobie zmiejszali i lepiej odpalalo i wogole jeszcze chodzilo... prawda jest taka ze iskra w gazie powinna byc dluzsza niz w benzynie, ale zeby to zrobic to trzeba miec instalacje zaplonowa normalną ktora ma powera, co do swiec 4 elektrodowych to dobre sa pod wzgledem ekonomicznym zobacz w gieldzie moj post tam jest link do aukcji na ktorej je sprzedaje coś się można dowiedziec...ale nie pisalem tam np o opornosci czy testowaniu generatorami, jest pare swieczek ktore warto kupic do lepszych fur, a 4 elektrodowe to tylko dla ekonomii, jak masz pytania to napisz na PW, co do bawienia sie przerwa to nie polecam, nie po to porownuje sie opory swiec i ustawia fabryczna odleglosc zeby potem je giąć i ustawiac po swojemu, to tak jakbys jechal na 4 roznych swiecach bosch beru nkg denso i tak kazda z 1 kompletu odbiega opornoscia 2-4 omy miedzy soba, na cholere je jeszcze giac? kup sobie takie swiece ktore po pewnym czasie eksploatacji, beda pracowaly tak samo...niż masz w tanich świecach zmniejszać odleglosc, tracac na jakości iskry | 
             
						
				_________________ CVH 1.4 FU..'89
 
 
 
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.