| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
 
	
			| Strojenie silnika. |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | tommirs   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 12 Sty 2008
 Posty: 614
 Skąd: Pyrlandia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Lut 2010,  02:11   Strojenie silnika. |   
 |  
               | 
 |  
               | Witka Mam prośbę o wyjaśnienie jak chłopu na miedzy z czym to sie je, tylko bez skrótów typu "najlepiej świnią" itp bo jeszcze w to się nie bawiłem i jestem zielony jak trawa na wiosnę.
 
 Mam, jak wiecie być może, 1,8 ziutka 130 PS, autko tylko pod KJSami i innymi tego typu historiami. Więc może nawet przelewać paliwem.
 
 Drugi motor czeka na reanimację, głowica będzie zrobiona, kolektory, przepływka i przepustnica...wiec kumple mówili, że to najlepiej samemu pobawić się i wystroić.
 
 Jakim cudem najlepiej to zrobić i co będzie dodatkowo potrzebne? EFR, czujnik stukowego itp itd?
 
 Największym rzeźbiarzom w tej materii z góry dzięki za pomoc
   |  
				| _________________ ...były XR2i i RS1800
 
 __________________
 
 "Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Lut 2010,  15:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | sam to chcesz robić czy komuś zlecić?? |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | tommirs   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 12 Sty 2008
 Posty: 614
 Skąd: Pyrlandia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Lut 2010,  23:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | chciałbym sam, bo lubie sie grzebać, ale szanse marne bo nie wyrabiam z czasem. Więc pewnie komuś mógłbym zlecić.
 |  
				| _________________ ...były XR2i i RS1800
 
 __________________
 
 "Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Krawiec   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: RST
 Silnik: Inny
 Wiek: 36
 Dołączył: 15 Sty 2008
 Posty: 352
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Lut 2010,  17:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | do n/a ecumaster będzie idealny   
 o ile wiązkę możesz podłączyć bez większych problemów to polecałbym wystroić u kogoś kto nie jedno auto robił. Musiałbyś mieć sondę szerokopasmową żeby ustawić to przyzwoicie.
 |  
				| _________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
 www.inotec.com.pl
 www.facebook.com/inotec
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |