Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: dgrania, hcs, mk3, silnik

[MK3] Po wymianie poduszek silnika, mocne drgania silnika
Autor Wiadomość
iurist 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Chianti
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 32
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 29
Skąd: Bulanda
Wysłany: 10 Wrz 2010, 17:18   [MK3] Po wymianie poduszek silnika, mocne drgania silnika

witam,

ostatnio zostały wymienione wszystkie poduszki silnika oraz skrzyni. Po tym zabiegu co nie jest powiedziane ze ma to ze sobą związek, wyczuwalne są mocniejsze drgania silnika podczas postoju ( mocno drga kierownica oraz klapa od silnika) a takze zwiększony jest hałas silnika ;-( ;-( ;-( No i nie mam pojęcia co to może być. przed kilkoma dniami została zgubiona zakrętka od pojemniczka od wspomagania...ale czy to może mieć przełożenie na zwiększone drgania i hałas silnkaa ?? :kaput:

help :) :) :)
Ostatnio zmieniony przez bidżej 11 Wrz 2010, 10:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 28
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 10 Wrz 2010, 17:20   

a obroty ma rowne?
Bo to moze być wina silnika krokowego, możesz mieć tez świece do wymiany albo kable WN.
Sprawdź czy siwece nie mają nagaru, jeśli to nie one to moze byc wina krokoca, on odpowiada za bieg jałowy.
 
 
iurist 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Chianti
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 32
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 29
Skąd: Bulanda
Wysłany: 10 Wrz 2010, 17:23   

że tak Ci powiem falujące od 1000 do 2000...

[ Dodano: Pią Wrz 10, 2010 18:23 ]
a jak byś mógł rozwinąć nazwę tych kabli WN? :ok:
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 28
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 10 Wrz 2010, 17:27   

Kable NW to kable wysokiego napięcia ;]
Ale jezeli w jeżdzie nie przerywa to są wpozio.
powyżej 1000obr/in krokowy juz się nie załącza wiec ja bym sprawdził świece.
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 28
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10 Wrz 2010, 17:29   

ogólnie to odłączaj po kolei kable WN (skoro wiesz już co to) przy włączonym silniku i jeśli na którymś cylindrze nie będzie różnicy to tam prawdopodobnie nie ma iskry
_________________
 
 
 
iurist 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Chianti
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 32
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 29
Skąd: Bulanda
Wysłany: 10 Wrz 2010, 17:30   

podczas jazdy wszystko jest wporządku tylko irytuje mnie to drganie kierownicy i wzmożony hałas ;-( ;-( zwłaszcza podczas postoju
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 28
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 10 Wrz 2010, 17:32   

Przedmówca dobrze mówi może nie miec iskry na wolnych obrotach lub jest ona za mała.
Sprawdz wyciagając kabel ze swiecy na odpalonym silniku. Po koleji i pojedynczo, yciagasz jeden, jest gorzej to sadzasz go spowrotem i tak dalej.
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
iurist 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Chianti
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 32
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 29
Skąd: Bulanda
Wysłany: 10 Wrz 2010, 17:35   

postaram sie to ogarnac a tak mniej wiecej co jaki czas nalezy wymieniac swiece....ostatnio wymieniane zeszly rok maj
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 28
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 10 Wrz 2010, 17:35   

średnio to 20tysięcy moze ze masz jakieś platynowe lub coś takiego.
Mas LPG?
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
iurist 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Chianti
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 32
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 29
Skąd: Bulanda
Wysłany: 10 Wrz 2010, 17:37   

nie benzyniak, ale ponad 14 tys zrobione lekko
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 28
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 10 Wrz 2010, 17:38   

a bierze olej? I masz czym te świece sprawdzić?
Bo jesli nie bierze to świece powiny być dobre, sprawdz z tym ich odłączaniem tak jak wczesniej pisałem.
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
iurist 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Chianti
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 32
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 29
Skąd: Bulanda
Wysłany: 10 Wrz 2010, 17:41   

z olejem jest gitara wszystko ok, był problem tylko z poduchami silnika, nie mam czym sprawdzic nigdy nie sprawdzałem szczerze mówiąc :-) jeżeli któryś z kabli wypne to bez problemu wepnie sie je z powrotem ? i na co mam zwrocic uwagę przy wypinaniu tych kabli.. :|
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 28
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 10 Wrz 2010, 17:48   

kable wypinasz ze świec z wpięciem problemu nie ma. Zwróć uwagę czy slinik zaczyna inaczej pracować, czy bedzie jakaś rożnica. Pamietaj ze w jednym czasie wypiety moze być jeden kabel aby doświadczenie się udało.
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 28
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10 Wrz 2010, 17:50   

iurist napisał/a:
i na co mam zwrocic uwagę przy wypinaniu tych kabli..


na to żebyś nie ciągnął za kabel tylko za końcówkę. Po prostu sprawdź czy masz iskre na wszystkich cylindrach a jak jest to wtedy będzie się kombinowało co dalej, wszystko już opisane jest na forum, nie ma sensu pisać tego samego 100x
_________________
 
 
 
rs_mlody 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 55
Skąd: Z Brzydgoszczy
Wysłany: 11 Wrz 2010, 15:06   

Masz nowe poduszki ? Czy jakieś używki ze szrotu ?
Jeżeli masz nówki to sprawdź czy napewno kupiłeś identyczną jak stara (chodzi o poduszkę silnika, nie od skrzyni biegów), bo w 94 roku była zmiana poduszek i ta po 94 jest troche inna. Jeżeli masz używki to jest duże prawdopodobieństwo, że guma troche stwardniała i dlatego trzęsie. Pojeździj troche dłużej samochodem to może odrobinę zmiękną. A jak nie to szukaj innych.
_________________
Dobrze Pan jeździ ?
Nie, ale szybko !
 
 
wader87
[Usunięty]

Wysłany: 19 Paź 2010, 19:10   

U Mnie takze po wymianie poduszki pod silnikiem nastapila taka sytuacjia - ruszam na 1 dam raptownie gazu to az trzesie calym samochodem, wrzuce 2 gaz i jest to samo,.
Przestaje rzucac jak odpuszcze gazu, albo jade spokojnie do 2-2,2 obrotow. Na wyzszych biegach od 3- 4 w gore jest wszystko w porzadku, Moge jechac 120-130 i jest spokoj jak nie daje raptownie duzo gazu.
Jezeli chodzi o zawieszenie to bylem na szarpakach i jest wszystko sprawne w 100%

Jezeli chodzi o model auta to jest to mk3 1.6 xr2i

Wie ktos jaka to moze byc przyczyna?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.