| [MK3] brak ładowania czy nie????? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Byku21 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2010,  11:12   [MK3] brak ładowania czy nie????? | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam wszystkich...Mam pytanie odnośnie ładowania fiesty,bo na włączonym nawiewie i światłach mam około 13,8 V czy jest w miarę dobrze czy wymienić regulator????? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2010,  11:55 | 
 |  
               | 
 |  
               | Bardzo dobry wynik,,, |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Byku21 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2010,  11:57 | 
 |  
               | 
 |  
               | czyli jak pojechałem kupić nowy aku i mi zmierzyli takie napięcie to nie dać się nabić w buty???Chcą mi za 130 złotych regulator wymienić... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2010,  12:08 | 
 |  
               | 
 |  
               |   |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2010,  12:11 | 
 |  
               | 
 |  
               | tym bardziej że wartość regulatora nie przekracza końcówki tej sumy, a roboty jest na 30 minut na parkingu pod blokiem   |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Byku21 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2010,  12:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | to może być takie ładowanie i nic z aku się nie stanie????ile za regulator trzeba dać????? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Byku21 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2010,  12:36 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Cytat: |  	  | zależy jaki masz konkretnie alternator, | 
 to numer spisać z regulatora czy jak dobrać go do altka????Mam silnik 1,1 50KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2010,  12:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | w 1.1 montowali alternatory magneti-marelli, bosch i lucas. poszukaj "Sam naprawiam", tam znajdziesz który jak wygląda. najtańszy i najprostszy regulator jest do boscha, na pierwszy rzut oka poznasz go po różowej tabliczce znamionowej i blaszanym deklu z tyłu. |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2010,  12:50 | 
 |  
               | 
 |  
               | Minimalne napięcie na obciążonej instalacji to 12,6V - poniżej tej wartości nie ma ładowania, maksymalne to 14,4V,,, masz 13,8 i to jest bardzo dobry wynik na obciążonej instalacji,,, co jeszcze kombinujesz? |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Byku21 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2010,  12:55 | 
 |  
               | 
 |  
               | a podczas odpalania aku powinien wskazywać koło 10V czy może trochę mniej???? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2010,  13:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jest dobrze, zostaw, po co wydawać kasę jak coś jest sprawne? Nie szukaj dziury w całym. |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Byku21 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2010,  13:03 | 
 |  
               | 
 |  
               | to teraz jeszcze raz zapytam,wymieniać teraz ten regulator czy przez tą zimę pobędzie sobie jeszcze???Skoro piszecie ładowanie oki to zostawić tak jak jest??? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2010,  13:17 | 
 |  
               | 
 |  
               | Wymień, bo widzę że nie akceptujesz innej odpowiedzi,,, 	  | Byku21 napisał/a: |  	  | to teraz jeszcze raz zapytam,wymieniać teraz ten regulator | 
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2010,  13:20 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Byku21 napisał/a: |  	  | to teraz jeszcze raz zapytam,wymieniać teraz ten regulator czy przez tą zimę pobędzie sobie jeszcze???Skoro piszecie ładowanie oki to zostawić tak jak jest??? | 
 
 A czytać umiesz?
 
 R E G U L A T O R   M A S Z   S P R A W N Y
 |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Byku21 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Sty 2010,  14:43 | 
 |  
               | 
 |  
               | i mam problem...wyjąłem stary regulator,żeby zobaczyć jak tam szczotki i po włożeniu ma 11,7 V ładowania...Co jest nie tak? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Sty 2010,  14:48 | 
 |  
               | 
 |  
               | wyczyść wyczyść wszystkie styki, sprawdź czy dobrze wsadziłeś regulator... |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |