| [MK3] dodatkowe zegary | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | olo_2026   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: S
 Silnik: 2.0/16V
 Wiek: 37
 Dołączył: 23 Cze 2009
 Posty: 87
 Skąd: wąwolnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Lis 2009,  21:00   [MK3] dodatkowe zegary | 
 |  
               | 
 |  
               | Mam zegary  firmy" auto gauge" woltomierz, ciśnienie oleju, i temperature oleju ale nie mam schematu podłączenia. Może ktoś ma schemat podłączenia  e |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Lis 2009,  21:39 | 
 |  
               | 
 |  
               | Zacisk + do 12V za stacyjka, zacisk - do masy, zacisk IN do czujnika. |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DziDzia   vel DziaDzia
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: RS
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Patrycjusz :)
 Wiek: 39
 Dołączyła: 27 Lip 2005
 Posty: 4172
 Skąd: :: DDG ::
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | olo_2026   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: S
 Silnik: 2.0/16V
 Wiek: 37
 Dołączył: 23 Cze 2009
 Posty: 87
 Skąd: wąwolnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Lis 2009,  15:56 | 
 |  
               | 
 |  
               | dokładnie chodzi mi czy mase brać z silnika z budy a może z akumulatora 
 czujniki (-) do silnika , akumulatora czy po prostu do budy nie wiem czy to ma jakieś znaczenie
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Lis 2009,  16:01 | 
 |  
               | 
 |  
               | weź sobie z akumulatora - będziesz mieć bezpośredni pomiar napięcia na klemach - a o to chyba w tym chodzi? |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Lis 2009,  17:28 | 
 |  
               | 
 |  
               | To chyba chodzi jednak żeby działało po włączeniu zapłonu, z klem będzie pomiar 24/7 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pawełos666   
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Ford BMW
 Wiek: 38
 Dołączył: 15 Cze 2008
 Posty: 1139
 Skąd: BOSCH CS
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Lis 2009,  17:50 | 
 |  
               | 
 |  
               | tam gdzie zegarek wystarczy, do podwietlenia zegarka, zadnego spadku nie bedzie w tym obwodzie, a i tak ma dzialac po przekreceniu kluczyka |  
				| _________________ CVH 1.4 FU..'89
 
   Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pawełos666   
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Ford BMW
 Wiek: 38
 Dołączył: 15 Cze 2008
 Posty: 1139
 Skąd: BOSCH CS
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Lis 2009,  17:52 | 
 |  
               | 
 |  
               | staly plus to glupi pomysl, nie ciaga sie dodatkowo stalych plusow po samochodzie, bo to jest glupota, mija sie z celem |  
				| _________________ CVH 1.4 FU..'89
 
   Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DziDzia   vel DziaDzia
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: RS
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Patrycjusz :)
 Wiek: 39
 Dołączyła: 27 Lip 2005
 Posty: 4172
 Skąd: :: DDG ::
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | olo_2026   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: S
 Silnik: 2.0/16V
 Wiek: 37
 Dołączył: 23 Cze 2009
 Posty: 87
 Skąd: wąwolnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Lis 2009,  20:11 | 
 |  
               | 
 |  
               | ok. (+) podpinam do stacyjki, następny kabel idzie do czujnika a drugi wychodzący z czujnika jest masowy chodzi mi oto czy mam go podłączyć do silnika czy  do nadwozia. jest to jakaś różnica??? zostaje jeszcze jeden do podłączenia (-) wychodzący z zegara i to samo pytanie nadwozie czy do silnika. oraz podświetlenie ale z tym to nie będzie problemów |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pawełos666   
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Ford BMW
 Wiek: 38
 Dołączył: 15 Cze 2008
 Posty: 1139
 Skąd: BOSCH CS
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Lis 2009,  20:17 | 
 |  
               | 
 |  
               | masowy z czujnika na silnik (dodatkowo dodatkowa masa z aku na silnik, zawsze nie zaszkodzi), zeby nie robic plataniny kabli, minus od woltomierza daj albo na stale do masy budy jesli plusa robisz ze stacyjki,albo 
 opcja 2 - jesli zamierzasz podpinac woltomierz do stalego plusa gdzies z instalacji pod reka z wnetrza to mozna puscic mase przez przekaznik az do samego akumulatora, a przekaznik wtedy moze byc zasilany po zaplonie (jego cewka), jesli chccesz wyeliminowac ciagniecie stalego plusa z aku a tak bardzo chcesz podpiac sie pod minus aku, ona nie stanowi wtedy zagrozenia
 |  
				| _________________ CVH 1.4 FU..'89
 
   Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | olo_2026   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: S
 Silnik: 2.0/16V
 Wiek: 37
 Dołączył: 23 Cze 2009
 Posty: 87
 Skąd: wąwolnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Lis 2009,  20:45 | 
 |  
               | 
 |  
               | ok. woltomierz  pierwszym sposobem czyli (+) do stacyjki a masa prosto do akumulatora czy będzie on pokazywał rzeczywisty stan ładowania. 
 
 Odnośnie zegara ciśnienia i temperatury oleju.
 (-) z zegara podpiąć gdziekolwiek
   |  
				| Ostatnio zmieniony przez olo_2026 10 Lis 2009,  21:24, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DziDzia   vel DziaDzia
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: RS
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Patrycjusz :)
 Wiek: 39
 Dołączyła: 27 Lip 2005
 Posty: 4172
 Skąd: :: DDG ::
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Lis 2009,  21:13 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | olo_2026 napisał/a: |  	  | ok. woltomierz pierwszym sposobem czyli (+) do stacyjki a masa prosto do akumulatora czy będzie on pokazywał rzeczywisty stan ładowania | 
 Będzie pokazywał napięcie na stacyjce. Najdokładniejszy pomiar będziesz miał jak podłączysz go pod aku - tak jak pisałem.
 
 
 
 pozdro
   |  
				| _________________ 
   Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
 Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
 Romety PONY
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pawełos666   
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Ford BMW
 Wiek: 38
 Dołączył: 15 Cze 2008
 Posty: 1139
 Skąd: BOSCH CS
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Lis 2009,  21:35 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | olo_2026 napisał/a: |  	  | ok. woltomierz  pierwszym sposobem czyli (+) do stacyjki a masa prosto do akumulatora czy będzie on pokazywał rzeczywisty stan ładowania. | 
 
 trzeba pomierzyc i porownac, czy nie ma spadku na plusie ze stacyjki czy tam innym z wnetrza, musisz znalesc taki ktory z masa da to samo co bezposredni pomiar akumulatora
 |  
				| _________________ CVH 1.4 FU..'89
 
   Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |