| Przeróbka wiązki Xr2i 104 KM na 110 KM | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Marek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Marek
 Dołączył: 15 Sie 2007
 Posty: 493
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Paź 2009,  16:14   Przeróbka wiązki Xr2i 104 KM na 110 KM |   
 |  
               | 
 |  
               | Dysponuje ktoś wiedzą co wywalić, co dołożyć, gdzie ciąć  Wszelkie podpowiedzi i schematy mile widziane  Główny powód przeróbki to pozbycie się lambdy   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mechcom   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 34
 Dołączył: 24 Sie 2008
 Posty: 397
 Skąd: Wolsztyn (PWL)
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Marek
 Dołączył: 15 Sie 2007
 Posty: 493
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Paź 2009,  16:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak jesteś taki mądry to sam poszukaj i znajdź cokolwiek co ma jakąś wartość... |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Paź 2009,  17:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | Na forum jest podane ale o całości przeróbki ze 104 na 110 KM. O samej wiązce elektrycznej to raczej nie, bo te przekładki które były robione to zazwyczej plug & play ze wszystkimi gratami i wiązką.
 Jak dobrze pamiętam to PumaRST przerabiał wiązki ze 104 na 110.
 Swego czasu można było mu to chyba nawet zlecić, ale nie wiem jak to wygląda na dzień dzisiejszy.
 Pozdro ...
 |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Paź 2009,  18:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | owszem, kiedyś przerabiałem ale teraz brak czasu   
 z głowy tego nie umiem opisać. jak wróci do mnie laptop (czekam już miesiąć
    ) to mam gdzieś to opisane, jesli zostało bo skasował mi sie dysk twardy i komp jest w odzyskiwaniu danych   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Marek
 Dołączył: 15 Sie 2007
 Posty: 493
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Paź 2009,  18:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | Trzeci: Tak wiem, szukałem i znalazłem tylko całe przekładki, a ja bym chciał przerabiać. 
 PumaRST: Generalnie mi się nie spieszy, silnik przechodzi kurację odmładzająca, przerabiane będą gniazda wtryskiwaczy w kolektorze z Rs1600i na takie z EFI, trzeba nawiercić otwór pod czujnik położenia wału bo Rs1600i miało czujnik w dzwonie skrzyni, więc pewnie dopiero na wiosnę będę to wkładał do auta bo słabo z czasem, a i wygodniej rozłożyć sobie koszta. Tak więc poczekam, może uda Ci się coś odzyskać
   |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tommur   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 52
 Dołączył: 07 Lip 2006
 Posty: 910
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Paź 2009,  21:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak znajdę co nieco w schematach to ci podam. Chyba tylko w wiązce przy kompiee zamieniałem 1 lub 2 piny miejscami i dociągałem do kompa kabelek od czujnika CO (tego co jest tylko w 110km przy edisie. Masz go wogóle? |  
				| _________________ Prędkość była dobra
  , tylko zakręt był za ciasny   Czarnula Tommura
   Sędzia KJS, PPAiK i inne
   FKP RACE&RALLY TEAM
 Automobilklub Zachodniopomorski
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Marek
 Dołączył: 15 Sie 2007
 Posty: 493
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Paź 2009,  21:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie mam, ale założę zwykły z elektronika, z tego co wyczytałem 5kohm tak? |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tommur   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 52
 Dołączył: 07 Lip 2006
 Posty: 910
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Paź 2009,  21:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | A tego to ja nie doczytałem ,ale fakt ktoś pisał że reanimacja najlepsza przez wymianę potencjometra   |  
				| _________________ Prędkość była dobra
  , tylko zakręt był za ciasny   Czarnula Tommura
   Sędzia KJS, PPAiK i inne
   FKP RACE&RALLY TEAM
 Automobilklub Zachodniopomorski
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Paź 2009,  11:00 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Marek napisał/a: |  	  | 
 PumaRST: Generalnie mi się nie spieszy, silnik przechodzi kurację odmładzająca, przerabiane będą gniazda wtryskiwaczy w kolektorze z Rs1600i na takie z EFI, trzeba nawiercić otwór pod czujnik położenia wału bo Rs1600i miało czujnik w dzwonie skrzyni, więc pewnie dopiero na wiosnę będę to wkładał do auta bo słabo z czasem, a i wygodniej rozłożyć sobie koszta. Tak więc poczekam, może uda Ci się coś odzyskać
   | 
 
 kolektor ssący to załuż od EFI xr2i i po problemach, jak tylko dostane kompa to postaram sie ci to znaleść,
 
 zreszta łatwiej by było wziąć silnik z xr2i przełożyć wałek, mechanike oraz kolektor wydechowy i po sprawie
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Marek
 Dołączył: 15 Sie 2007
 Posty: 493
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Paź 2009,  12:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | PumaRST: Myślałem nad takim rozwiązaniem tylko problem w tym, że głowica z mojego cvh z xrki ma zowalizowane gniazda popychaczy i zakładanie tam dobrego wałka i popychaczy mija się z celem bo już raz tak zrobiłem i wiadomo jak się skończyło...  A ten wałek z Rs16i jest w idealnym stanie i szkoda byłoby go zajechać dlatego chcę głowicę z rs16i w której to wszystko pracowało i jest w bdb stanie. Co do kolektora z EFi to by trzeba było nad spawać głowicę żeby można było zrobić podcięcia w kanałach na wtryski i tu też ciężko, poza tym pokrywy Ford Motorsport bym nie mógł załozyć więc łatwiej będzie przerobić gniazda wtryskiwaczy i dołożyć listwę paliwową. |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Paź 2009,  12:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | ok, przekonałeś mnie tem deklem   
 składaj to na skrzyni z xr2i lub escorta xr3i na mechanicznym wtrysku 1983-1990 (ta druga będzie krótsza)
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Marek
 Dołączył: 15 Sie 2007
 Posty: 493
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Paź 2009,  15:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | Będzie to wkładane do właśnie takiego escorta więc skrzynia jest   |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |