Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przeróbka wiązki Xr2i 104 KM na 110 KM
Autor Wiadomość
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 12 Paź 2009, 17:14   Przeróbka wiązki Xr2i 104 KM na 110 KM

Dysponuje ktoś wiedzą co wywalić, co dołożyć, gdzie ciąć ;/ Wszelkie podpowiedzi i schematy mile widziane :-P Główny powód przeróbki to pozbycie się lambdy :)
 
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 12 Paź 2009, 17:22   

Wszystko było wałkowane Poszukaj glab <szukaj>
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 12 Paź 2009, 17:32   

Jak jesteś taki mądry to sam poszukaj i znajdź cokolwiek co ma jakąś wartość...
_________________
 
 
 
trzeci 
Moderator





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 55
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12 Paź 2009, 18:50   

Na forum jest podane ale o całości przeróbki ze 104 na 110 KM.
O samej wiązce elektrycznej to raczej nie, bo te przekładki które były robione to zazwyczej plug & play ze wszystkimi gratami i wiązką.
Jak dobrze pamiętam to PumaRST przerabiał wiązki ze 104 na 110.
Swego czasu można było mu to chyba nawet zlecić, ale nie wiem jak to wygląda na dzień dzisiejszy.
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 12 Paź 2009, 19:14   

owszem, kiedyś przerabiałem ale teraz brak czasu :|

z głowy tego nie umiem opisać. jak wróci do mnie laptop (czekam już miesiąć :głowąwmur: :głowąwmur: ) to mam gdzieś to opisane, jesli zostało bo skasował mi sie dysk twardy i komp jest w odzyskiwaniu danych :|
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 12 Paź 2009, 19:35   

Trzeci: Tak wiem, szukałem i znalazłem tylko całe przekładki, a ja bym chciał przerabiać.

PumaRST: Generalnie mi się nie spieszy, silnik przechodzi kurację odmładzająca, przerabiane będą gniazda wtryskiwaczy w kolektorze z Rs1600i na takie z EFI, trzeba nawiercić otwór pod czujnik położenia wału bo Rs1600i miało czujnik w dzwonie skrzyni, więc pewnie dopiero na wiosnę będę to wkładał do auta bo słabo z czasem, a i wygodniej rozłożyć sobie koszta. Tak więc poczekam, może uda Ci się coś odzyskać :)
_________________
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12 Paź 2009, 22:01   

Jak znajdę co nieco w schematach to ci podam. Chyba tylko w wiązce przy kompiee zamieniałem 1 lub 2 piny miejscami i dociągałem do kompa kabelek od czujnika CO (tego co jest tylko w 110km przy edisie. Masz go wogóle?
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 12 Paź 2009, 22:12   

Nie mam, ale założę zwykły z elektronika, z tego co wyczytałem 5kohm tak?
_________________
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12 Paź 2009, 22:17   

A tego to ja nie doczytałem ,ale fakt ktoś pisał że reanimacja najlepsza przez wymianę potencjometra :yes:
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 13 Paź 2009, 12:00   

Marek napisał/a:


PumaRST: Generalnie mi się nie spieszy, silnik przechodzi kurację odmładzająca, przerabiane będą gniazda wtryskiwaczy w kolektorze z Rs1600i na takie z EFI, trzeba nawiercić otwór pod czujnik położenia wału bo Rs1600i miało czujnik w dzwonie skrzyni, więc pewnie dopiero na wiosnę będę to wkładał do auta bo słabo z czasem, a i wygodniej rozłożyć sobie koszta. Tak więc poczekam, może uda Ci się coś odzyskać :)


kolektor ssący to załuż od EFI xr2i i po problemach, jak tylko dostane kompa to postaram sie ci to znaleść,

zreszta łatwiej by było wziąć silnik z xr2i przełożyć wałek, mechanike oraz kolektor wydechowy i po sprawie
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 13 Paź 2009, 13:19   

PumaRST: Myślałem nad takim rozwiązaniem tylko problem w tym, że głowica z mojego cvh z xrki ma zowalizowane gniazda popychaczy i zakładanie tam dobrego wałka i popychaczy mija się z celem bo już raz tak zrobiłem i wiadomo jak się skończyło... ;-( A ten wałek z Rs16i jest w idealnym stanie i szkoda byłoby go zajechać dlatego chcę głowicę z rs16i w której to wszystko pracowało i jest w bdb stanie. Co do kolektora z EFi to by trzeba było nad spawać głowicę żeby można było zrobić podcięcia w kanałach na wtryski i tu też ciężko, poza tym pokrywy Ford Motorsport bym nie mógł załozyć więc łatwiej będzie przerobić gniazda wtryskiwaczy i dołożyć listwę paliwową.
_________________
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 13 Paź 2009, 13:34   

ok, przekonałeś mnie tem deklem :hahaha:

składaj to na skrzyni z xr2i lub escorta xr3i na mechanicznym wtrysku 1983-1990 (ta druga będzie krótsza)
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 13 Paź 2009, 16:31   

Będzie to wkładane do właśnie takiego escorta więc skrzynia jest :yes:
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK3] XR2i- Przeróbka instalacji z 104 KM na 110 KM
Mafios Elektryka 1 18 Lip 2010, 00:05
Tommur
Brak nowych postów [MK3] Przeróbka wiązki z 1.4 CVH na 1.6 XR2i
marlas666 Tuning mechaniczny 8 22 Lut 2011, 19:00
marlas666
Brak nowych postów Różnice 1.6 CVH 104 KM vs 1.6 CVH 110 KM
squadak Tuning mechaniczny 2 6 Maj 2005, 11:39
Gość
Brak nowych postów [MK3] Wałek rozrządu w XR2i 1.6 104 KM
Qulis92 Mechanika 12 5 Paź 2012, 18:48
madek
Brak nowych postów [MK3] Wysokie obroty po zmianie wiązki XR2i
POmóżcie ;)
masska13 Elektryka 0 22 Wrz 2010, 16:22
masska13


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.