Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Dziura mocy na LPG
Autor Wiadomość
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 6 Paź 2009, 20:01   [MK3] Dziura mocy na LPG

Wczoraj byłem u gazownika na wymianę filtra i regulację. Gazownik kręcił zaworkiem który idzie od reduktora do silnika. Więc podejrzewam że od regulacji dawki gazu. A więc problem jest taki że jak ruszam i nacisnę na 1 biegu jak i na 2 biegu gwałtownie gaz to odczuwam chwilowy zanik mocy(efekt jak hamowanie silnikiem). Tak jak by nie dostawał odpowiednio dużo gazu (to moje przypuszczenia). Czy mam jechać do gazownika i reklamować to. Przed regulacją było wszystko cacy.
 
 
 
mareno 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marek
Wiek: 44
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 456
Skąd: Wierzejewice
Wysłany: 7 Paź 2009, 08:00   

Jesli przed regulacja bylo OK, to odpowiedz nasuwa sie sama.
_________________
Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło.
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 7 Paź 2009, 08:10   

taki z niego "gazownik" jak z koziej dupy trąba. więcej bym się u niego nie pojawił, a zaworkiem możesz sobie sam pokręcić i to za darmo :yyy:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 7 Paź 2009, 09:36   

No tak tylko jak to się kręci. Normalnie jak kranem od wody czyli w lewo odkręcam kran (daje więcej gazu LPG) w prawo zakręcam kran (Domykam dopływ gazu LPG). Dobrze myślę.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 7 Paź 2009, 09:38   

nawet jeśli odwrotnie, to dojdziesz metodą prób i błędów.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 7 Paź 2009, 10:03   

Już wiem. W lewo (odwrotnie do ruchu wskazówek zegara) dajesz większa dawkę. W prawo milejszą. Ja przekręciłem w lewo o m/w 60*. Silnik na moment zwiększył obroty o jakieś pi razy drzwi 300 obr/min potem powrotem na prędkość jałową. Zaraz Jadę na testy.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
mareno 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marek
Wiek: 44
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 456
Skąd: Wierzejewice
Wysłany: 7 Paź 2009, 10:07   

A czy przypadkiem twojej instalki nie powinno sie ustawiac po podlaczeniu do kompa?
_________________
Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło.
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 7 Paź 2009, 11:17   

Nie ma żadnej wtyczki. Po testach już niema dziury mocy, ale po dłuższej jeździe napiszę czy na pewno.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
arecki 
Człowiek Whisky


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 1673
Skąd: WWL
Wysłany: 7 Paź 2009, 11:35   

miałem podobna sytuację w Felicii. PO wizycie u "gazownika" strasznego muła dostała...sporo paliła gazu itp...się wkur....i sam zacząłem bawić się tym pokrętłem. Metodą prób i błędów udało się. Mniej paliła i była w miarę dynamiczna :-)
_________________




Była Fiesta jest Focus
 
 
 
karolusms 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Wiek: 34
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 132
Skąd: Skopanie
Wysłany: 7 Paź 2009, 12:53   

ja zrobilem swojej tak: na wezu od parownika zakrecilem na maxa po czym odkrecilem o 2 obroty, odpalilem silnik..wyregulowalem wolne obroty w parowniku i jeszcze dawke gazu na wezu..efekt: silnik stracil ciut mocy ale spalanie znaacznie spadlo (z 11 na 8 litrow) dziur niema....na poczatku byly ale wszystko doregulowalem doslownie lekkimi obrotami na wezu :)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.