| 
		[MK3] Dziura mocy na LPG | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Maki  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 37  Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Paź 2009,  19:01   [MK3] Dziura mocy na LPG
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Wczoraj byłem u gazownika na wymianę filtra i regulację. Gazownik kręcił zaworkiem który idzie od reduktora do silnika. Więc podejrzewam że od regulacji dawki gazu. A więc problem jest taki że jak ruszam i nacisnę na 1 biegu jak i na 2 biegu gwałtownie gaz to odczuwam chwilowy zanik mocy(efekt jak hamowanie silnikiem). Tak jak by nie dostawał odpowiednio dużo gazu (to moje przypuszczenia). Czy mam jechać do gazownika i reklamować to. Przed regulacją było wszystko cacy. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mareno  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Marek 
                  Wiek: 45  Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 456 Skąd: Wierzejewice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Paź 2009,  07:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jesli przed regulacja bylo OK, to odpowiedz nasuwa sie sama. | 
             
						
				_________________ Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bidżej  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Bartek 
                  Wiek: 39  Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Paź 2009,  07:10   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | taki z niego "gazownik" jak z koziej dupy trąba. więcej bym się u niego nie pojawił, a zaworkiem możesz sobie sam pokręcić i to za darmo :yyy: | 
             
						
				_________________ www.twojrobot.blogspot.com | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maki  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 37  Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Paź 2009,  08:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | No tak tylko jak to się kręci. Normalnie jak kranem od wody czyli w lewo odkręcam kran (daje więcej gazu LPG) w prawo zakręcam kran (Domykam dopływ gazu LPG). Dobrze myślę. | 
             
						
				_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bidżej  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Bartek 
                  Wiek: 39  Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maki  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 37  Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Paź 2009,  09:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Już wiem. W lewo (odwrotnie do ruchu wskazówek zegara) dajesz większa dawkę. W prawo milejszą. Ja przekręciłem w lewo o m/w 60*. Silnik na moment zwiększył obroty o jakieś pi razy  drzwi 300 obr/min potem powrotem na prędkość jałową. Zaraz Jadę na testy. | 
             
						
				_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mareno  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Marek 
                  Wiek: 45  Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 456 Skąd: Wierzejewice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Paź 2009,  09:07   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A czy przypadkiem twojej instalki nie powinno sie ustawiac po podlaczeniu do kompa? | 
             
						
				_________________ Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maki  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 37  Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Paź 2009,  10:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Nie ma żadnej wtyczki. Po testach już niema dziury mocy, ale po dłuższej jeździe napiszę czy na pewno. | 
             
						
				_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 arecki  		  
		 
         Człowiek Whisky
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/100KM 
                  Wiek: 41  Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Paź 2009,  10:35   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               miałem podobna sytuację w Felicii. PO wizycie u "gazownika" strasznego muła dostała...sporo paliła gazu itp...się wkur....i sam zacząłem bawić się tym pokrętłem. Metodą prób i błędów udało się. Mniej paliła i była w miarę dynamiczna     | 
             
						
				_________________
  
 
 
 
 
 
Była Fiesta jest Focus    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 karolusms  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: Karol 
                  Wiek: 35  Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 132 Skąd: Skopanie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Paź 2009,  11:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ja zrobilem swojej tak: na wezu od parownika zakrecilem na maxa po czym odkrecilem o 2 obroty, odpalilem silnik..wyregulowalem wolne obroty w parowniku i jeszcze dawke gazu na wezu..efekt: silnik stracil ciut mocy ale spalanie znaacznie spadlo (z 11 na 8 litrow) dziur niema....na poczatku byly ale wszystko doregulowalem doslownie lekkimi obrotami na wezu    | 
             
						
				_________________   
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.