[MK3] Dziura mocy na LPG |
Autor |
Wiadomość |
Maki
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 6 Paź 2009, 20:01 [MK3] Dziura mocy na LPG
|
|
|
Wczoraj byłem u gazownika na wymianę filtra i regulację. Gazownik kręcił zaworkiem który idzie od reduktora do silnika. Więc podejrzewam że od regulacji dawki gazu. A więc problem jest taki że jak ruszam i nacisnę na 1 biegu jak i na 2 biegu gwałtownie gaz to odczuwam chwilowy zanik mocy(efekt jak hamowanie silnikiem). Tak jak by nie dostawał odpowiednio dużo gazu (to moje przypuszczenia). Czy mam jechać do gazownika i reklamować to. Przed regulacją było wszystko cacy. |
|
|
|
|
mareno
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marek
Wiek: 44 Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 456 Skąd: Wierzejewice
|
Wysłany: 7 Paź 2009, 08:00
|
|
|
Jesli przed regulacja bylo OK, to odpowiedz nasuwa sie sama. |
_________________ Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło. |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 7 Paź 2009, 08:10
|
|
|
taki z niego "gazownik" jak z koziej dupy trąba. więcej bym się u niego nie pojawił, a zaworkiem możesz sobie sam pokręcić i to za darmo :yyy: |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
Maki
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 7 Paź 2009, 09:36
|
|
|
No tak tylko jak to się kręci. Normalnie jak kranem od wody czyli w lewo odkręcam kran (daje więcej gazu LPG) w prawo zakręcam kran (Domykam dopływ gazu LPG). Dobrze myślę. |
_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
Maki
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 7 Paź 2009, 10:03
|
|
|
Już wiem. W lewo (odwrotnie do ruchu wskazówek zegara) dajesz większa dawkę. W prawo milejszą. Ja przekręciłem w lewo o m/w 60*. Silnik na moment zwiększył obroty o jakieś pi razy drzwi 300 obr/min potem powrotem na prędkość jałową. Zaraz Jadę na testy. |
_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW |
|
|
|
|
mareno
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marek
Wiek: 44 Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 456 Skąd: Wierzejewice
|
Wysłany: 7 Paź 2009, 10:07
|
|
|
A czy przypadkiem twojej instalki nie powinno sie ustawiac po podlaczeniu do kompa? |
_________________ Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło. |
|
|
|
|
Maki
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 7 Paź 2009, 11:17
|
|
|
Nie ma żadnej wtyczki. Po testach już niema dziury mocy, ale po dłuższej jeździe napiszę czy na pewno. |
_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW |
|
|
|
|
arecki
Człowiek Whisky
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 7 Paź 2009, 11:35
|
|
|
miałem podobna sytuację w Felicii. PO wizycie u "gazownika" strasznego muła dostała...sporo paliła gazu itp...się wkur....i sam zacząłem bawić się tym pokrętłem. Metodą prób i błędów udało się. Mniej paliła i była w miarę dynamiczna |
_________________
Była Fiesta jest Focus |
|
|
|
|
karolusms
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Wiek: 34 Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 132 Skąd: Skopanie
|
Wysłany: 7 Paź 2009, 12:53
|
|
|
ja zrobilem swojej tak: na wezu od parownika zakrecilem na maxa po czym odkrecilem o 2 obroty, odpalilem silnik..wyregulowalem wolne obroty w parowniku i jeszcze dawke gazu na wezu..efekt: silnik stracil ciut mocy ale spalanie znaacznie spadlo (z 11 na 8 litrow) dziur niema....na poczatku byly ale wszystko doregulowalem doslownie lekkimi obrotami na wezu |
_________________
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.