|
Przesunięty przez: trzeci 17 Gru 2011, 17:55 |
[MK3] FIESTA z WLKP by luk-90 |
Autor |
Wiadomość |
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 28 Lut 2015, 18:38
|
|
|
3 kg na matach zaoszczedziłes, ale za to spawów nałozyłes z 5 kg
Powiem Ci ze ładnie sie zbroisz, fajnie to wyglada i to sprzegiełko tez mi sie podoba! Nie było wiecej sztuk w takich cenach??
A nie myslisz o hydraulicznym recznym, ze dalej tak walczysz z linkami??
Sorry nie chce mi sie szukac w temacie, ale jak regulujesz siłe hamowania tylu?? |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28 Lut 2015, 18:42
|
|
|
No to była ostatnia sztuka. Korektory mam na rzie seryjne montowane przy kielichu, plan jest by założyć tarcze z tyłu i zobaczyć co się będzi działo, jak będzie nosić mna jka szatanem to bedzie regulowany korektor, ale myślę, że będzie ok. U kumpla jest problem z nierówną siłą hamowania przy tarczobebnach we fieście, ale tam problem stanowią na bank wysrane korektory samonastawne montowane nad belką. Nie czuję potrzeby hydrołapy, myślę, że zwykły ręczny na tarczach wydoli jak powinien.
Co do wagi spawów, to zebrałem bezużyteczną wagę mat i przekształciłem ją w masę spawów wzmacniających karoserię |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 1 Mar 2015, 10:32
|
|
|
luk-90 napisał/a: | Co do wagi spawów, to zebrałem bezużyteczną wagę mat i przekształciłem ją w masę spawów wzmacniających karoserię |
Ty patrz a co niektorzy nadal mysla ze to maty wzmacniaja karoserię i te ich zgnite podłogi! |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 1 Mar 2015, 19:24
|
|
|
Dziś wyczyściłem podłogę z kleju i pomalowałem podkładem spawy
Teraz pewne spostrzeżenia i przemyślenia raczej niemiłe. Podłoga kierowcy, widac fotce 2, że tam nic nie zrobione, bo tam jest korozja na łączeniu blach, musze przemyśleć jak się za to zabrać( znaczy kiedy i ile moze mi to zająć, bo to że gumówką to pewne).
Druga sprawa malowałem przednie stópki klatki od spodu i wiem już, że amputacji musi poddać się podłużnica pod nogami pasażera. Niezbędna będzie rekonstrukcja tego elementu w sposób w jaki to zrobiłem już raz u kolegi z osiedla. Ważne, że mam w tym temacie doświadczenie, ale roboty doszło w kupe
[ Dodano: Nie Mar 29, 2015 21:28 ]
Wiosna zaczyna wychodzić dookoła, ludzie dłubią toczki to i ja nie mogę być gorszy. Wziąłem piątek wolny, żeby zabrać się za budę. Za tę nieszczęsną podłużnicę.
Tak to wygląda po rozdłubabniu śrubokretem, od strony progu tak samo. Wybadałem ile jest zgnilizny i wsio wycięte
Takie coś mi zostało po zabawie gumówką
Potem zacząłem modelować nowy element z blachy 1,5m
Tak wyglądało w piątek pod wieczór tylko połapane z jednej strony
I zapomniałem zrobić zdjęcia jak wyszło finalnie nadrobie to przy okazji, dodatkowo jeszcze naspawałem dookoła blachy.
Teraz bardziej do komory silnika
Połatane
Zabrałem się za czyszczenie tej strony, wyjechała podstawa akumulatora, wspornik filtra paliwa, która juz nie jest potrzebna, korektory siły hamowania, serwo z pompą hamulcową
Na montaż czeka już chyba ze dwa miesiące pompa hamulcowa z serwem z mondeo bez abs'u. Fiestowa pompa niecałe 22mm, a nowa mondeo 25mm :mrgreen: Wykorzystałem jeszcze niepublikowany pomysł Bobsona i skróciłem stelaż mocujacy serwo i jest troszkę zmodyfikowałem, aby wszystko siadło bez problemu. Dodatkowo wzmocniłem ów stelaz na zaś
Serwo psikniete
A tak po zamontowaniu, gdzieś mi dzisiaj wymiar uciekł na lekkim kacu, ale podkładki pod śruby serwa i wszystko jest perfecto.
Dzięki temu, serwo się ładnie schowało 3 wgłąb komory silnika, pompa jest krótsza niż ori fiestowa, mam więcej miejsca na budowę prostego dolotu :razz:
Rdzy ciągle nie brakuje, w koncu buda ma 23 lata, ale powoli się ogarnia ją.
Tylna oś zaopatrzona została w potężne jak na fieste hamulcowniki z focusa mkI oraz belkę z fiesty mk5
Ciąg dalszy niedługo :666:
[ Dodano: Pią Kwi 03, 2015 19:25 ]
Nie ma opjerdalania się, lecimy z tematem. Rdza, odcinek 16542 :666:
Zapomniana fotka jak wygląda new design podłużnica na gotowo
Nie wiem co mi się stało, ale odblokowałem się dosyć mocno w kwestii spawania, spawam teraz na większym amperażu bez przepalania blachy w mojej ocenie ładnym spawem jak na amatora. Podłoga kierowcy leci w miejscu łączenia blach, nie zrobiłem foto jak to wyglądało, tylko foto na koniec
łatka po stronie pasażera
Po podłuznicy jeden z gorszych fuckupów czyli prawe podszybie gdzie komputer przychodzi. W tym miejscu łączą się komora silnika, wnęka nadkola oraz kabina, oczywiście dziura na łączeniu blach, trzeba będzie aż 3 łaty robić, żeby było to sensownie. Dostęp mega utrudniony, gumówką nie dojdę dobrze, co się dało wyciąłem, oczyściłem gruba tarczą i na to walę łaty, i tak nic juz tego nie ruszy :razz:
Od góry i od wnęki nadkola
Oczyściłem i obspawałem przy okazji kielich amora
Powolutku widzę światełko w tunelu w pracach z migomatem, została łatka w kobinie przy kompie, obspawać drugi kielich oraz łączenia kielichów przy podłużnicach. Farba( specjalnie dla Tomiego obczaiłem dokładnie puszkę) Hempel PolyBest, czyli poliuretanowa emalia do statków na linię wody, ja akurat w kolorze białym mam( a niewiedzieć czemu żółty mi się ubzdurał)
Stwierdziłem, że jednocześnie trzeba zdemontować zawieszenie i szykować kolumny mcpersonów. Dzień owy nie był udany, ukręcone impusowe otwory do odkręcania amortyzatorów, dopiero takie cosie przyspawane do talerzyków pozwoliły odkręcić amory
dalej okręcona śruba łącznika stabilizatora, uszkodzony sworzeń wahacza, był też problem z rozebraniem amortyzatora, ale o tym w swoim czasie.
Pojechałem do firmy w mojej okolicy zajmujacej się róznymi ciekawymi usługami, tulejki do skopiowania i stoczenia o 1mm, wkłady amortyzatorów do skrócenia, jednak czasowo dopiero kolo 10-13 kwietnia bedzie wszystko. Zrobiłem tez niezbędne zakupy do budowy układu hamulcowego i takie tam. Jak przyjdzie to się pochawlę :666:
Ciąg dalszy nastąpi :666:
[ Dodano: Pią Kwi 03, 2015 19:26 ]
Zakończyłem spawanie :666: Potem fotki, nastepny etap to szlifowanie tych spawów jak się gdzie sie ta.
Było Jest
Drugi kielich też juz obspawany, widac tam tez otwór do przykrecania lewarka zapasowego, zostanie on moim punktem masowym, skoro podstawy akumulatora juz nie ma
Miałem też już prawie zerwany gwint trzymający rozpórkę, skręciłem ją nakretkami od drugiej strony i przypawałem nakretki, teraz jest zicher.
I to koniec cześci spawalniczej, w końcu :mrgreen:
[ Dodano: Nie Kwi 12, 2015 22:50 ]
Kolejna mała porcja z pola walki. Naniesiony został podkład na wszystko co robiłem, na to poszła guma na spawy... dużo gumy :razz: Jak to wyschło w ruch poszła ta magiczna farba okretowa, biały kolor. Po wyschnieciu utworzyła się ciekawa struktura, tak jakby wszystko wymalować warstwą bezbarwnego kleju/żywicy, skutecznie oddziela podłoże od warunków zewnętrznych :mrgreen:
Potem wszystko od spodu barankiem z pedzla
Komora psiknięta czarnym połyskiem ze spraya, bardzo fajnie pokrył
Już miałem zacząć walkę z deską rozdzielczą, ale moje oko przykuło podszybie. Magicznie Pyra Motorsport mieli mi ogarnąć to podszybie, ogarneli, że hey!! Tak wygląda łata i porządnie oszlifowane przez nich
Tutaj widać, że nawet nie chciało się ogradować krawędzi po ucieciu łatki, fakt w końcu zajeło by to jakieś 2 sekundy
Wszystko powyżej jest takie świeże, gdyż oczyściłem to TYLKO szczotką miękką drucianą na wiertarkę. Kolejny raz jak samemu nie zrobisz to nie pojedziesz, PARTACTWO jest na każdym kroku w tym naszym wspaniałym kraju :bicz:
Musiałem wyciągnąć szybę i zrobic to porządnie, pospawałem, potem oszlifowałem na gładko. malowanie i farba z kolorem mi się zważyła i trzeba było robić to dwa razy.
Lekki zaciek wyszedł, bo malarz ze mnie absolutnie żaden, ale mam to w dupie. Przynajmniej mam zrobione to porządnie, ale weekend przez to straciłem. Teraz cały tydzień do roboty i nic nie zrobię
Dotarły paczki z kolejnymi rzeczami
-Pasy OMP Racing 4M, kozackie
-regulowany korektor siły hamowania
-przelotka do pasów 2 calowych( będę montował pasy do tylnej poziomej rozpórki klatki)
-w końcu główny hebel prądu
-kubek autogaugana na dodatkowe zegary
-miedź na przewody hamulcowe, końcówki, zaczepy do przewodów, trójniki
-zarabiarka i giętarka do przewodów
Pompę hamulcową też zanabyłem od mondeo z ABS
Czyli powoli do przodu, polecam z całego serca Pyra Motorsport, chłopaki jak widać robią porządną robotę, dbają o detale :mrgreen: |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
tomi16v
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 03 Mar 2013 Posty: 78 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 2 Lis 2015, 10:55 [MK3] FIESTA z WLKP by luk-90
|
|
|
Jak tam fiestolot |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 4 Lis 2015, 17:35 [MK3] FIESTA z WLKP by luk-90
|
|
|
Duużo poszło do przodu od ostatniego UP'u
Tak wyszło podszybie
Pomalowana została klatka słupki w około szyby w czarny mat, reszta czarny akryl
Przerobione mocowanie i serwo mondeo mk1 z ABS, nowe trójniki i przewody w miedzi od początku do końca
Dalej przewód na tył i regulowany korektor siły hamowania
I dekiel pompy paliwa, co by nie szpeciło. Bak od forda KA, wraz z prostą pompą paliwa
Nowa kierata i mcpersony poskładane wraz z elementami poliuretanowymi
Nowe wahacze od wersji ze wspomą z nabitymi łożyskami wahliwymi i prowizorycznymi osłonami oraz łączniki staba e36, sworznie rsturbo
Dalej nastąpiła zabawa ze skrzynią biegów, montaż szpery torsen i potem montaż sportowych wałków rozrządu w silniku
Zrobiłem nowy napinacz paska wielorowkowego pod blacktopa, stara wersja troche zjadała pasek, teraz jest perfekto
Dalej nowe przeguby, które okazały się dłuższe od starych, dobre wymiarowo podkładki załatwiły sprawę
Następny był akumulator, przeniósł się na druga stronę bagażnika w bardziej przytulne opakowanie dla jachtów wraz z nowymi przewodami prądowymi, wyłącznik prądu został zamontowany w miejscu radia
Zbiornik płynu spryskiwaczy wyjechał na śmieci, przy podszybiu został dobrany nowy z Tico po płynie chłodniczym, dziurka na pompkę i jazda
Dzięki temu było miejsce na nowy zderzak w wersji racing oraz dolot zimnego powietrza, przepływomierz też wyleciał
nie mam zdjęcia oby kubłów, ale są zamontowane, tylko pasażera widać
W międzyczasie kupiłem i musiałem naprawić Gwint KW Var 2 z regulacją tłumienia, tył założony i jest bomba, ale do przodu bedę musiał zmienic zwrotnice na mk3,5
Dojechały z UK prawidłowe śruby ARP do zeteca czyli M8, czekają do nastepnej wiosny na montaż
Auto pojeździłem na luzie z EcuMaterem DET3 w Fuel Implant ok 2 miesięcy, pobawiłem się trochę i udało się jeszcze shamować toczke
Wtryskiwacze st170 oraz nowa pompa paliwa zamiennik w oryginalny koszyk max 6 barów ok 115l/h
https://www.youtube.com/watch?v=9Bi_4iEkkqc
Potem apetyt urósł w miarę jedzenia, jest kilka bolączek, radą na nie jest EMU. Już składam nową wiązkę na bazie wiązki escorta mk7, ponieważ izolacja w tych rocznikach nie ma żadnego porównania do fiesty 92, przepaść. Emu już lezy i czeka
Tak wygląda na ten moment
I jeszcze wpadła oryginalna maska rsturbo do lekkiego faceliftingu, potrzebuje do niej zapinki maski aero
Auto prowadzi się teraz kapitalnie, ten rok był praktycznie bezowocny w jeżdżenie oprócz jednego trackdaya w Przeźmierowie, trzeba oilcatch tank, bo rzyga olejem z odmy korbowej na pierwszym prawym, ale poza tym jestem mega zadowolony jak ona teraz przyśpiesza,hamuje i skręca
Na koniec udało się zmienić wpis do dowodu rejestracyjnego i auto jest teraz zarejestrowanie jako Fiesta 2.0/110kW z liczbą miejsc 2, full legal
To by było tyle lub AŻ na ten moment Na przyszły sezon EMU (odcinka 7500), gwint ze zwrotnicami i jazda upalać |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1870 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 10 Lis 2015, 18:37 [MK3] FIESTA z WLKP by luk-90
|
|
|
No i się dzieje. Ładny wynik jestem ciekawy ile wydusisz z 2,0 |
_________________
|
|
|
|
|
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 10 Lis 2015, 20:48 [MK3] FIESTA z WLKP by luk-90
|
|
|
Gdzie mozna zdobyc taka obudowe do aku??
a co do emu, dlaczego na wiazce od escorta?? dlaczego nie zroobisz juz wszystkiego od podstaw na całej nowej wiazce?? Powiem Ci ze kawał dobrej roboty z tym robisz!! |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10 Lis 2015, 21:06 [MK3] FIESTA z WLKP by luk-90
|
|
|
Model1, plan jest by bez itb dobić do ok 180km, wiem co trzeba jeszcze zrobić aby do tego dobić, potem strojenie EMU i powinno pęc.
Fifa, na przykład to, sklepy żeglarskie itd, pojemnik na akumulator
http://allegro.pl/pojemni... ... 09865.html
Czemu wiązka z escorta? Escort mk7 ma izolacje na przewodach nieporównywalnie lepszą od fiesty, nie pęka i nie kruszeje tak jak fiestowa, mam gotowe wtyczki od wszystkich czujników silnika, wywaliłem już z niej wszystkie zbędne kable, zostało ok 15-20 przewodów. Do tego mam wtyczke do połączenia do kabinowej wiązki(trzeba było tylko kolejność pinów pozamieniać), mam od razu zasilania po bezpiecznikach i przekaźnikach do EMU i sondy AFR. Muszę dołożyć przewody do czujnika spalania stukowego i nowy przewód między EMU i sondę AFR. Dzięki temu będzie dużo ciekawych możliwości. Jeżeli seryjny dolot po modach nie zda egzaminu do trzeba będzie zamontować ITB |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 22 Gru 2015, 23:12 [MK3] FIESTA z WLKP by luk-90
|
|
|
fajny wynik, zwlaszcza to ile generuje niuta i wszystko to jeszcze prze 6000rpm
cos mechanicznie dlubales? glowica jest obrobiona? jakie masz walki i jaki obecnie stopien sprezania ? |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22 Gru 2015, 23:42 [MK3] FIESTA z WLKP by luk-90
|
|
|
Widać dosyć mocno po wykresie, że jest on po prostu podbity wzgledem starego, wszystko przez to, że nie było odpowiedniego narzędzia do pomiaru stuku, więc cała seryjna mapa zapłonu została przyśpieszona o 5 stopni, mapa paliwa od nowa w ecumasterze. Wałki to Crane Cams std2, głowica została tylko splanowana tyle ile trzeba było wyrównać, więc CR jest blisko seryjnego, kanały zostały tylko wygładzone papierem ściernym na dremelku, nic nie było powiększane, a leży i czeka na Mnie druga głowica, którą mam zamiar obrobić grubaśnie i podbić CR do 11:1, wiec
Ogólnie jeszcze jest pomysłów dużo, ale ostatnio brakuje miejsca do dłubania i czasu, a zbliżający się nowy rok nie chcę stać w garażu tylko jeździć jeździć i jeździć, więc tylko EMU i gwint na przód jest w planach |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 22 Gru 2015, 23:55 [MK3] FIESTA z WLKP by luk-90
|
|
|
trza obadac na ile lift zaworu jest kolizyjny, pamietam za czasow fofi ze najszybciej zlizac wyrownujacym planowaniem i zapakowac uszczelke z foki
ale jak sie dobrze policzy i pomierzy to dokladnie wiadomo o ile mozna planowac lba i isc na maxa, CR to moc
dolot jeszcze popraw zeby nie bylo tyle laczek i parowek do tego rowno do przepustnicy no i jak masz mastera to albo konwersja na map albo MAF w kibel rure ok fi 80 |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23 Gru 2015, 00:19 [MK3] FIESTA z WLKP by luk-90
|
|
|
hehe, nie czytasz co się pisze Ecumaster EMU ląduje w kaście zaraz po nowym roku, wiązkę już skończyłem, mam blacka, więc już posiadam metalową uszczelkę, trzeba zlizać głowicę, luźno mówiąc mam na myśli ok 0,7-0,9mm, powinno to dać CR blisko 11:0. Rury na dolot już kupione i filtr pipercrossa też, średnica rur 70mm i przerobie przepustnice na 60mm. EMU ma wbudowany map sensor |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 17 Sty 2016, 20:07 [MK3] FIESTA z WLKP by luk-90
|
|
|
Żadko już tu zaglądam ale widzę, że ostro idziesz do przodu !!! Gratuluje wyniku |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Lut 2016, 21:46 [MK3] FIESTA z WLKP by luk-90
|
|
|
Mało się dzieje, brak czasu, ale dolot zrobiłem
Kombinowałem jak zrobić gniazdo na IAT, staneło na spawaniu na zimno przy pomocy kleju AutoWeld, super sprawa, polecam
Zapinki do maski rsturbo oraz olejek do nasączenia filtra
No, yyyy, ten tego, taka sytuacja . nic ponad to już z grubych rzeczy w tym roku kupować nie będę
Komplet wałków Crower stage 2 62502-2, 10,5mm wziosu dla ssaka i 9,98mm dla wydechu, rpm 7500 oraz mocniejsze sprężynki zaworowe i tytanowe talerzyki Crower 84169 To tak na jesień na stage 2 |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 28 Lut 2016, 02:30 [MK3] FIESTA z WLKP by luk-90
|
|
|
Chyba muszę Cię odwiedzić i "przypadkiem" zabrać parę rzeczy |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 8 Mar 2016, 18:23 [MK3] FIESTA z WLKP by luk-90
|
|
|
Rozumiem, ze ten klej jest tak mocny, ze dokrecajac czujnik w ta nakretke nie zerwie jej? |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 9 Mar 2016, 18:52 [MK3] FIESTA z WLKP by luk-90
|
|
|
nie zapierałem się noga o rurę przy dokręcaniu, ale dokręciłem kluczem z wyczuciem, tam nie trzeba z całej petardy w dolocie dokręcać takiego czujnika, trzyma się i jest szczelnie |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|