Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
21 Cze 2014, 21:20
[MK2] zbieznosc
Autor Wiadomość
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17 Paź 2011, 13:44   [MK2] zbieznosc

na co ja mam teraz zbieżność ustawiać po zmianie silnika na 1.6? Na 1.1 czy na XR2 ?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 17 Paź 2011, 13:48   

Średnią wyciągnij :P
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17 Paź 2011, 13:49   

1.3 tez jest zwykle i sport :P

i sprezyny mam -30, takze jakąś średnią ważoną czy inną dziwną trzeba :rotfl:
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 17 Paź 2011, 13:52   

Ustaw lekką rozbieżność i będzie dobrze, jak będzie źle to Ci pływać będzie po drodze,,, nie pamiętam dedykowanych wartości więc nie powiem Ci nic konkretnego,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17 Paź 2011, 14:13   

z etzolda wrzuce wartości, ale wpierw musze isc odkrecic kontre na jednym drazku, bo 2 razy zbieznosc robilem, obydwaj mechanicy mowili, ze trzeba to kiedys odkrecic i przeczyscic i nikt nie zrobil tego. I obydwaj ustawili zbieznosc regulując jedno koło, dlatego kierownica średnio prosto była, mimo ze auto jechalo ok.
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 17 Paź 2011, 19:40   

Hehe w dodatku gwint jest calowy na drążku :) Musiałem kiedyś kupić narzynkę by wyczyścić dobrze gwint .
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17 Paź 2011, 20:37   

kontre ruszylem, nie moge ruszyc końcówki :p

A etzold ma takie wartości:

xr2:
kontrolna:
1mm zbieżność
5mm rozbieżność

nastawcza:
1-3mm rozbieżność

reszta:
kontrolna:
0-6mm rozbieżność

nastawcza:
2-4mm rozbieżność
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 17 Paź 2011, 20:40   

Ustaw rozbierznie 3mm i bedzie git mysle (zbierznosc -3mm)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 17 Paź 2011, 21:47   

JoeMix napisał/a:
Ustaw rozbierznie 3mm i bedzie git mysle (zbierznosc -3mm)


może nawet być, i tak przy pałowaniu będą szły w zbierzne,
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17 Paź 2011, 22:52   

Laskosz, czyli dlatego przy obecnej hardkorowej rozbieżności jedzie prosto i pewnie przy gazie w desce :-)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Paź 2011, 06:43   

No bo to na tym polega,,, tylno napędowe ustawia się odwrotnie, do środka po przy jeździe rozchodzą się na boki :hihihi:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18 Paź 2011, 06:58   

prawda, tylko oby za bardzo w zbieżność się nie ustawiały, zeby auto nie myszkowalo ( chociaz i tak chyba te tak miały? ) :)

Ja w ogole nie rozumiem, jak końcówka drążka mogła się aż tak zapiec, by zaden z poprzednich mechaników robiących zbieżność tego nie ruszyl :zalamka:
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Paź 2011, 10:14   

ostatnio to przerabiałem, gość ukręcił wszystko co mógł a drążek nawet nie drgnął, niestety najprościej jest to wszystko wykręcić i wymienić na nowe(w senie drążki i końcówki) koszt nie jest jakoś mocno zabijający a daje na prawdę dużo
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18 Paź 2011, 17:08   

odkręcilem :ok:
jak od strony kierowcy nic nie szlo, to od pasazera poluzowalem kontre i ręką odkręciłem końcówke :D

A poniżej zestaw narzędzi do demontażu częsci od strony kierowcy :devil: :


Także można znów odwiedzić warsztat w celu ustawienia zbieżności :)
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Paź 2011, 21:48   

dobry zestaw mój klucz do hydrauliki niestety poddał się ostatnio na jednej z piast, zęby mu wyszły :hahaha:
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.