Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 21:20 |
[MK2] zbieznosc |
Autor |
Wiadomość |
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 17 Paź 2011, 13:44 [MK2] zbieznosc
|
|
|
na co ja mam teraz zbieżność ustawiać po zmianie silnika na 1.6? Na 1.1 czy na XR2 ? |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 17 Paź 2011, 13:48
|
|
|
Średnią wyciągnij |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 17 Paź 2011, 13:49
|
|
|
1.3 tez jest zwykle i sport
i sprezyny mam -30, takze jakąś średnią ważoną czy inną dziwną trzeba |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 17 Paź 2011, 13:52
|
|
|
Ustaw lekką rozbieżność i będzie dobrze, jak będzie źle to Ci pływać będzie po drodze,,, nie pamiętam dedykowanych wartości więc nie powiem Ci nic konkretnego,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 17 Paź 2011, 14:13
|
|
|
z etzolda wrzuce wartości, ale wpierw musze isc odkrecic kontre na jednym drazku, bo 2 razy zbieznosc robilem, obydwaj mechanicy mowili, ze trzeba to kiedys odkrecic i przeczyscic i nikt nie zrobil tego. I obydwaj ustawili zbieznosc regulując jedno koło, dlatego kierownica średnio prosto była, mimo ze auto jechalo ok. |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17 Paź 2011, 19:40
|
|
|
Hehe w dodatku gwint jest calowy na drążku Musiałem kiedyś kupić narzynkę by wyczyścić dobrze gwint . |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 17 Paź 2011, 20:37
|
|
|
kontre ruszylem, nie moge ruszyc końcówki :p
A etzold ma takie wartości:
xr2:
kontrolna:
1mm zbieżność
5mm rozbieżność
nastawcza:
1-3mm rozbieżność
reszta:
kontrolna:
0-6mm rozbieżność
nastawcza:
2-4mm rozbieżność |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 17 Paź 2011, 20:40
|
|
|
Ustaw rozbierznie 3mm i bedzie git mysle (zbierznosc -3mm) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 17 Paź 2011, 21:47
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Ustaw rozbierznie 3mm i bedzie git mysle (zbierznosc -3mm) |
może nawet być, i tak przy pałowaniu będą szły w zbierzne, |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 17 Paź 2011, 22:52
|
|
|
Laskosz, czyli dlatego przy obecnej hardkorowej rozbieżności jedzie prosto i pewnie przy gazie w desce |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 18 Paź 2011, 06:43
|
|
|
No bo to na tym polega,,, tylno napędowe ustawia się odwrotnie, do środka po przy jeździe rozchodzą się na boki |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 18 Paź 2011, 06:58
|
|
|
prawda, tylko oby za bardzo w zbieżność się nie ustawiały, zeby auto nie myszkowalo ( chociaz i tak chyba te tak miały? )
Ja w ogole nie rozumiem, jak końcówka drążka mogła się aż tak zapiec, by zaden z poprzednich mechaników robiących zbieżność tego nie ruszyl |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18 Paź 2011, 10:14
|
|
|
ostatnio to przerabiałem, gość ukręcił wszystko co mógł a drążek nawet nie drgnął, niestety najprościej jest to wszystko wykręcić i wymienić na nowe(w senie drążki i końcówki) koszt nie jest jakoś mocno zabijający a daje na prawdę dużo |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 18 Paź 2011, 17:08
|
|
|
odkręcilem
jak od strony kierowcy nic nie szlo, to od pasazera poluzowalem kontre i ręką odkręciłem końcówke
A poniżej zestaw narzędzi do demontażu częsci od strony kierowcy :
Także można znów odwiedzić warsztat w celu ustawienia zbieżności |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18 Paź 2011, 21:48
|
|
|
dobry zestaw mój klucz do hydrauliki niestety poddał się ostatnio na jednej z piast, zęby mu wyszły |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
|