Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
27 Maj 2006, 20:26
[MK3] Podłokietnik przy drzwiach
Autor Wiadomość
matiZST
[Usunięty]

Wysłany: 10 Lut 2005, 09:56   [MK3] Podłokietnik przy drzwiach

Siemka, jestem nowy i dosyć zielon, mam takie pytańko:
Jak odnowić podłokietniki przy dzwiach, czym pomalować ten plastk i inne plastki wewnętrzne.
Moje podłokietniki są koloru szarego i strasznie zmurszałe.
Z góry thenx :)
Ostatnio zmieniony przez trzeci 27 Wrz 2012, 21:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
KoRcZuS
[Usunięty]

Wysłany: 10 Lut 2005, 10:54   

Ja malowalem takie zeczy farba w sprayu i wyszlo super :)
 
 
Yoshimitsu
[Usunięty]

Wysłany: 10 Lut 2005, 10:57   

KoRcZuS napisał/a:
Ja malowalem takie zeczy farba w sprayu i wyszlo super :)


Hmmm ale to jest takie lekko gumowe i zwyklym sprayem to walnoles czy jakims specjalnym :?: napisz coswiecej czy np. nie zchodzi ta farba i zapodaj jakies foty ;)
 
 
KoRcZuS
[Usunięty]

Wysłany: 10 Lut 2005, 11:03   

Dalem zwklym sprayem, przed dobrze to odtluscilem i nalozylem kilka warstw. Wiadomo farba jak farba zejcie ze wszystkiego co sie bedzie dotykac po jakims czasie ale jak narazie nie widac zeby sie na to zapowiadalo, a fotki moge skombinowac tylko musze zejsc na dol i zrobic :P jakby co to zostaw meila to przesle bo nie mam gdzie umiescic ;/
 
 
KoRcZuS
[Usunięty]

Wysłany: 10 Lut 2005, 21:14   

www.korczus.webpark.pl fotki jak ktos chce zobaczyc jak to wyglada ;)
 
 
bash
[Usunięty]

Wysłany: 10 Lut 2005, 21:18   

boczki na drzwiach sam szyles? fajnie wygladaja
 
 
KoRcZuS
[Usunięty]

Wysłany: 10 Lut 2005, 21:37   

Sam sam tyle ze tam nic nie jest szyte :) Na stara tapicerke nakleilem ten materialek, takze wzor pozostal ten sam :)
 
 
bash
[Usunięty]

Wysłany: 10 Lut 2005, 21:39