| Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013,  15:50
 | [MK1] Kolejny dzień mija | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Mar 2006,  21:52   [MK1] Kolejny dzień mija | 
 |  
               | 
 |  
               | Kolejny dzień mija 
 Pierwszy post w tej telenoweli był krótką notką o ulepieniu przedniej rozpórki.
 
 W chwili gdy piszę te słowa jest prawie siedem lat później (szesnaście lat od kiedy prowadzę mody Wanny) , temat ma ponad osiemdziesiąt stron, ponad tysiąc sześćset postów i ponad sto pięćdziesiąt tysięcy wyświetleń ( dane z 5.12.2012)
 
 Zatem idąc za słowami Qzyna :" To jest FKP - tutaj dzielimy się wiedzą"
 
 poniżej przedstawiam spis treści do wątku o modyfikacjach mk1 by Żółw, tak abyście mogli z niego korzystać (pomysł zaczerpnięty od DemptD-a):
 
 str. 01: Rozpórka przednich kielichów.
 str. 01: Stabilizator tył.
 str. 01: Sportowa kierownica.
 str. 01: Stabilizator przód.
 
 str. 02: Zasilanie paliwem Monowtrysk Opel Astra / Moduł zapłonowy VW Golf.
 str. 02: Stabilizator silnika górny.
 str. 02: Przeniesienie akumulatora do bagażnika + wyłącznik główny prądu.
 
 str. 03: Chłodnica oleju mk1/CVH
 str. 03: MK1 Turbo
 str. 03: MK1 RS Turbo
 
 str. 04: Historia powstania turbo mk1.
 
 str. 05: Dostosowanie komory silnikowej mk1, oraz osprzętu do CVH Turbo
 
 str. 08: Poszerzenia błotników
 
 str. 09: Dopasowanie przedniego pasa i atrapy pod intercoolera i wiatraka przed chłodnicą.
 
 str. 10: Kolejne malowanie w czarny matt.
 
 str. 12: Osłona termiczna stożkowego filtra powietrza.
 str. 12: Zasilanie LPG w RS Turbo
 str. 12: Montaż zaworu upustowego (Blowoff) w RS Turbo
 str. 12: Wanna i Kobiety
   
 str. 13: Przeróbka skrzynki bezpieczników w mk1 na nowy typ z 21. bezpiecznikami.
 
 str. 14: Elektryczna pompa paliwa w baku mk1
 
 str. 15: Coilovers w mk1
 str. 15: Manual Boost Controler w mk1 RST
 str. 15: Górny stabilizator silnika.
 
 str. 16:Coilovers - krok po kroku - jak założyć.
 
 str. 17: Przednie tarcze hamulcowe i klocki z fiesty mk3
 
 str. 19: 4 eliminacja YTParty
 
 str. 21: Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
 str. 21: Dorabianie uszczelek RSTurbo
 str. 21: Bandaż termiczny wydechu w RSTurbo
 str. 21: 5 YTParty (3 miejsce w klasie 120 - 160 KM)
 
 str. 22: trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z elektrycznym napinaczem.
 str. 22: Przegrody w baku mk1/2 do zamontowanie elektrycznej pompy paliwa.
 
 str. 23: MK1 na felgach 15 cali.
 
 str. 25: 6 YTParty.
 
 str. 26: kubełki Bimarco C w mk1
 str. 26: wybebeszanie wnętrza.
 str. 26: Surge Tank w mk1
 
 str. 27: hamulce tarczowe na tył
 str. 28: cd.
 
 str. 29: przewody hamulcowe w stalowym oplocie.
 str. 29: negatywy na przednich kołach.
 
 str. 30: remont podłogi.
 str. 30: dodatkowe zegary
 
 str. 31: wysokociśnieniowy układ paliwowy
 str. 31: mikser LPG do Turbo.
 
 str. 32: akumulator za siedzeniem.
 str. 32: centralny wyłącznik prądu.
 str. 32: regulator ciśnienia hamowania tylnej osi.
 
 str. 34: podpórka nóg dla pilota.
 
 str. 35: obudowa pomp paliwa.
 
 str. 36: Adaptacja T2 z escorta 1.8TD do muszli od FRST
 
 str. 37: Adaptacja puszki filtra powietrza z FRST do mk1
 str. 37: Mocowanie pasów szelkowych w oryginalnych miejscach tylnych pasów.
 str. 37: Dodatkowa poduszka pod skrzynią pięciobiegową w mk1
 
 str. 39: Szpera z ERST w skrzyni czterobiegowej w mk1.
 str. 39: Fotki na temat: "jak poznać czy w skrzyni jest szpera?"
 str. 39: Rurowy kolektor wydechowy bardzo home made.
 
 str. 40: Regulacja wałka rozrządu w CVH przy pomocy regulowanego koła rozrządu.
 
 str. 44: Motocyklowe gaźniki Mikuni w CVH
 
 str. 46: Motocyklowe gaźniki Mikuni w CVH poprawka
 
 str. 51: Poprawka blachy (która z kolei ??)
 
 str. 52: Klatka bezpieczeństwa wg. załącznika J
 
 str. 56: DeCarbon w fieście mk1
 
 str. 57: Kolejne malowanie BlackMatt
 
 str. 58: Podstawki do lewarowania auta z klatką
 
 str. 59: Drążek Panharda z regulowaną długością (do obniżonego zawieszenia)
 str. 59: Compomotive 13` - by Puma
 
 str. 61: Długie szpilki do mocowania kół zamiast śrub w mk1
 
 str. 62: Podwójny stabilizator z tyłu w mk1
 
 str. 63: Mikuni Solex dwa podwójne gaźniki w CVH na osprzęcie Dbilasa
 
 str. 65: CVH LowBudget (któreś z kolei)
 
 str. 66: Stara vs Nowa głowica w CVH.  (Serca vs Hemi)
 
 str. 68: Wanna i Kobieta.
 
 str. 69: Dodatkowe oświetlenie w mk1
 str. 69: Stareeeee foty (jeszcze analogowe)
 
 str. 70: Trening Bednary 2012 (Goha)
 str. 70: "Nocka" debiut (pilot/nawigator Rkalitka)
 str. 70: "Barbórka" Tor Kielce.
 
 str. 71: Superoes Kielce
 
 str. 75: Kolejny nocnik
   
 str. 76: CVH Maxi by Qzyn
 
 str. 77: Naprawa silnika w dużym pokoju by Puma&Żółw
 
 str. 78: Naprawa regulowanego koła rozrządu CVH
 str. 78: Mechaniczne kasowacze luzu w CVH montaż i regulacja
 
 str. 82: Kolejny dzień mija...
 
 CDN
   
 Poniżej oryginalna treść pierwszego posta:
 
 Heh . Pochwale sie( a jak ) - dzis dokończyłęm taki oto sobie wynalazek :
 
 
   
 jest on troche niewyraźny na tych fotkach , ale pod maskąchromik wygląda fajowo . ( no i jest to pierwsza rozpórka którązbudowałęm sćiśle wg prawideł budowania rozpórek ;-)  ) .
 
 zrobiłem sobie jeszcze zegarke w chromowanej obudowie , ale nie wiem gdzie go zamontować :[/b]
 |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 2 Sty 2013,  18:42, w całości zmieniany 91 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Mar 2006,  22:24 | 
 |  
               | 
 |  
               | hmmm wygląda mi to normalnie  nie łatwiej zamiast tego U co się przykręca do kielicha to znaleźć jakąś mk1 na złomie i wyciąć kawałęk góru z kielicha i z tego robić mocowanie? Oczywiście to takie pytanie laika  ;-)
 Pozdro
 |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Mar 2006,  22:37 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Laskosz napisał/a: |  	  | hmmm wygląda mi to normalnie  nie łatwiej zamiast tego U co się przykręca do kielicha to znaleźć jakąś mk1 na złomie i wyciąć kawałęk góru z kielicha i z tego robić mocowanie? Oczywiście to takie pytanie laika  ;-)
 Pozdro
 | 
 
 Laiku - spróbuj  - podobno wsadzenie CVH do mk1 to tez kaszka z mleczkiem ...
 
 Pozdro
 |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Mar 2006,  00:18 | 
 |  
               | 
 |  
               | Hm no nie bardzo niestety to zda egzamin taka podładka z kielicha . A to dlatego że bedzie sie miedzy nią a kielichem trzymać woda i wzrasta ryzyko korozji  pozatym całe siły i tak opieraja sie na śrubach i jest to siła ścinająca która jest ogromna dla pręta i szerokiej podkładki . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Mar 2006,  00:24 | 
 |  
               | 
 |  
               | hehe . i dlatego śróby 10.9 są tam jaknajbardziej wskazane |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Intruder [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Kwi 2006,  07:36 | 
 |  
               | 
 |  
               | hmmmm... tak sobie mysle... żółwik a dalbyś rade zbudować rozpurke do mojej RST ????   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Kwi 2006,  08:05 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jak to mawiał towarzysz Lenin : " NIe ma rzeczy niemożliwych , są tylko jeszcze niezbadane "   
 Oprzesz sprawe o bufet w ZG to pogadamy
   |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Intruder [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Kwi 2006,  09:05 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Żółwik Tuptuś napisał/a: |  	  | Jak to mawiał towarzysz Lenin : " NIe ma rzeczy niemożliwych , są tylko jeszcze niezbadane "   
 Oprzesz sprawe o bufet w ZG to pogadamy
   | 
 
 no BAAA że opre
  hehehehehe  :-D |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Maj 2006,  10:53 | 
 |  
               | 
 |  
               | u kumpla w warsztacie wystawał zza szafy taki pręt . po bliższych oględzinach okazało sie iż jest to tylny stabilizator który zakupiłem kiedys do mojej fiesty ( co zreszta szeroko reklamowałem na forum i odgrażałem sieżę go w końcu założę  ) wczoraj stało sie . Po dniu pracy tylna belka zaczęła być  stabilizowana : 
 fotka bez stabilizatora czyli szpachel , baranek natryskowy trochę rdzy i dziurek ( nawet niewiecie jak trudno zrobićfotkę tak żeby jak najmniej dziur  było widać  ) :
 
 
   
 fotki mocowań stabilizatora o które kiedyś prosił MikeB4  ( sorry że tak długo musiałęśczekać ) uwaga duże foto . co dziwne te elementy są przykręcane do budy a nie spawane ( jakby ktos potrzebował wymiary niech da znak - pomierzę bo sam musiałem jedno reanimować )
 
 http://czarnymatowy.w.interia.pl/s2.jpg
 
 http://czarnymatowy.w.interia.pl/s3.jpg
 
 Stabilizator przykręcony do belki ( przez tuleje metalowo gumowąz odpowiednim odsadzeniem coby nie stukał )
 
 
   
 Tutaj cała lewa strona ( jeszcze na starych tulejach i gumach ) - musiałem dać dłuższe śruby mocujące amortyzator - a ponieważmusiały być to wytrzymałościówki dałem śruby mocujące głowicęod jakiegos GM ( te były pod ręką )
 
 
   
 Mocowanei do budy i belki z prawej strony - całę mocowaneim do belki musiałem wyrzeźbić gdyż stare rozsypało sie w rękach - łącznik stabilizatora powinien byc w pozycji obciążenia pionowo ( jeżeli jest inaczej tzn że stabilizator jest źle umocowany do budy )
 Poza tym na fotce widać  że tuleja łącznika idąca do belki musi miećdłuższy el metalowy aby stabilizator nie opierał sie o belkę
 
 
   
 
   
 Co do dodatkowych czynności to dodam że po wstępnym zamocowaniu musiałem wszystko zdjąć i dorobić nowe gumy ( zarówno do lączników jak i do mocowania ) gdyżstare rozpadały sie w rękah , dodatkowo dałęm także duże podkłądki pod śruby mocowań w bagażniku ( 5 cm średnicy ) które wkródce obspawam tak aby podłoga byłą w tym miejscu wzmocniona ( przeciwdziałąćto będzie pracy podłogi podczas uginania stabilizatora )
 
 Kolega zapytał mnie czy będe wywalał drążek Panharda więc uprzedzam podobne pytania tutaj - w zawiasie mk1/2 stabilizator nie spełni funkcji drążka czyli nie utrzyma tylnej belki na swoim miejscu jeżeli chodzi o ruch na boki auta , on stabilizuje belkętylko w pozycji góra dół i zmniejsza przechył , za utrzymanie belki na boki nadal odpowiada Panhard ( sprawa umowna bo czasami wydaje mi sie że belka trzyma sie na przewodach i to dosyćdługich ) czyli po założeniu stabilizatora Panhard zostaje .
 
 ps : Wrażenia z jazdy - pomimo tego że mam z tyłu dystanse ( 20 mm strona ) i twardy zawias z dobrymi gazowymi amorami po założeniu stabilizatora odczułem znaczną poprawę w prowadzeniu auta w zakrętach - jest ono stabilniejsze i jakby bardziej zwarte ( kto jeździł mk1 wie o czym mówie ) - jeżeli nznajdziecie cośtakiego to zakładajcie bo warto
   |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 18 Gru 2007,  17:56, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Maj 2006,  00:18 | 
 |  
               | 
 |  
               | widziałem na zywo i powiem tak  bardzo elegancko . Zaczynam projektować w głowie rozwiązanie dla mojego auta  Hm bede sie wzorować ale pewno bedzie nieco inna koncepcja   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Maj 2006,  09:44 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ostatnio powalczyłem także nieco o połączenie kierowcy z autem i dzięki Herrkamowi moją starą dużą  i nadającąsiepowoli do remontu kierownicę zastąpiłem niecoo mniejszą : 
 
   
 teraz niestety skończyła sie jazda z kierownicą prowadzoną prawym kolanem ( trzeba ją naprawdęmocno trzymaćzaby nie wyrwało z ręki ) ale za to ukł stał sieszybszy i precyzyjniejszy . Jedynąmodyfikacja przed założeniem było stoczenie o 4 mm naby od strony plastiku ( tarła o obudowę kolumny )
 Porównanie starej i nowej :
 
 
   
 oraz kokpit w całej okazałości :
 
 
   
 ps : Wielkie dzieki  dla Herrkama
   |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 18 Gru 2007,  17:59, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | xr2fun   
 
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/96KM
 Dołączył: 18 Sie 2005
 Posty: 625
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Maj 2006,  10:12 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ładnie to wygląda. Powinieneś jeszcze jedną rzecz wymienić - zawartość czerwonej skrzynki na pełne  :lol: |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Maj 2006,  10:31 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | xr2fun napisał/a: |  	  | Powinieneś jeszcze jedną rzecz wymienić - zawartość czerwonej skrzynki na pełne  :lol: | 
 
 Zadanie wykonane
   |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | xr2fun   
 
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/96KM
 Dołączył: 18 Sie 2005
 Posty: 625
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Maj 2006,  19:31 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ale efektów na zdjęciach nie widać   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Maj 2006,  19:53 | 
 |  
               | 
 |  
               | Zółw pokaż zdjęcia przodu  od spodu oczywiście   |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Maj 2006,  21:04 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | xr2fun napisał/a: |  	  | Ale efektów na zdjęciach nie widać   | 
 
 hehe wiesz to jest wspomagacz moich głyupich pomysłów odnośnie autka ( dziśdzieki tej skrzyneczce przybył mi stabilizator z przodu )
 
 do niedawna moje mk1 pod spodem wyglądało tak :
 
 
   
 
   
 W sumie niewielkie zmiany czyli rama pod zesp napędowy , obniżone mocowania drążków , wykrojenie na skrzynię i par einnych pierdół
 Dziś jednak postanowiłęm dorzsucićnieco metalu do mojego autka - oto on :
 
 
   
 Montarz stabilizatora przeniego ( i to z zuypełnie innego auta ) nastręcza sporo problemów -  szerokość auta , mocowanie do budy , mocowanie do wachaczy , wydech , wybierak , najniższy punkt auta itp ,
 Pierwsza przymiarka czy to wogóle da sie zrobic:
 
 
   
 
   
 montarz zacząłem trochez dupy strony bo od mocowania drążka do wachaczy
 
 
   
 aby złapaćodległości musiałem zaznaczyć sszerokość drążka i wyjaćoba wachacze z auta stojącego pod obciążeniem ( nie takie proste żeby nic sięnie poprzesuwało ale jest na to sposób )
 Po zazanczeniu i wyjęciu wiercimy otwory ( o ściśle określonej średnicy w miejscach odpowiadających szerokości stabilizatora  )
 
 
   
 Następnie przygotowałem stabilizator do montarzu do moich wachaczy ( tulejki , dorabianie dystansów , przeróbka końcówek , troche toczenia , gwintowania itd )
 
 
   
 
   
 Kolejnym krokiem jest zamontowanie spowrotem wachaczy i stabilizatora
 
 
   
 
   
 teraz gdy stabilizator był na swoim miejscu wynikowo dorobiłem mocowania do budy ( w moim przypadku do ramy ) wykożystałem mocowania wycięte z oryginalnej belki
 
 
   
 
   
 Ostatnie sprawdzenie czy aby nie jest za nisko :
 
 
   
 
   
 i jużmożna wszystko zdjąćaby pomalować , zabezpieczyć i dorobićtuleje gumowe i poskładać spowrotem .
 |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 18 Gru 2007,  18:18, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lehu8   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Leszek
 Wiek: 48
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 329
 Skąd: Wałbrzych
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Maj 2006,  21:54 | 
 |  
               | 
 |  
               | miły dla oka jest drążek skrętny z seicento  pomyślimy nad tym  8) Pozdro
 |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Maj 2006,  07:40 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Laskosz napisał/a: |  	  | drążek skrętny z seicento   | 
 
 pudło . ale próbuj dalej .
 
 Co do jazdy to najsłabszym ogniwem stały sie amory ale stabilnośćw zakrętach sie znacznie poprawiła ( gokartowo sięzrobiło )
 |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Lokmen   Zeus
 
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 23 Maj 2004
 Posty: 1723
 Skąd: ___
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Maj 2006,  08:18 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Żółwik Tuptuś napisał/a: |  	  | Co do jazdy to najsłabszym ogniwem stały sie amory ale stabilnośćw zakrętach sie znacznie poprawiła ( gokartowo sięzrobiło ) | 
 zeby tylko buda wytrzymała i sie nie rozsypała podczas takiej jazdy gokartowej
   |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |