Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
22 Cze 2014, 13:54
Fiesta nie chce "zapalic", trzeba dlugo krecic roz
Autor Wiadomość
Toro 

Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: L
Silnik: 1.6D/54KM
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 52
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Cze 2009, 15:05   Fiesta nie chce "zapalic", trzeba dlugo krecic roz

Witam,
Fiesta niedomaga.
Objawy - nie chce zapalic mimo dlugiego krecenia rozrusznikiem. Jak jest ciepla troche lepiej, ale nie tak jak normalnie.
Swiece wymienione.
W przewodzie powrotnym paliwa pecherzyki powietrza - to normalne?

Podejrzenie - rok temu, przez pare tysiecy km (2-3) karmilem Fiestke bioestrem ze stacji Bliska. Do momentu, kiedy nie zobaczylem co sie stalo z uszczelka na wlewie paliwa. Cala zwiotczala, zrobila sie pofaldowana itp.
Jezeli bioester niszczy gume to czy mogl uszkodzic cos w pompie paliwa i doprowadzic do jej rozszczelnienia? Znajomy fachowiec od diesli (ale od kanciakow T3) podejrzewa "lewe" powietrze w ukladzie paliwowym.
Inna mozliwosc - wtryski?
Teraz zapalam Fieste na ogol na 3 proby - 3 razy krece rozrusznikiem i za trzecim na ogol odpala. W zimie bedzie tragedia.

Czego szukac?

Jak moge sprawdzic, czy pompa paliwa nie bierze powietrza?

pozdr
Piotr
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Cze 2009, 15:40   Re: Fiesta nie chce "zapalic", trzeba dlugo krecic

Toro napisał/a:
W przewodzie powrotnym paliwa pecherzyki powietrza - to normalne?
Raczej nie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 29 Cze 2009, 07:53   

Tam nie powinno być powietrza :-)
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 29 Cze 2009, 17:17   

może to być wina niedomykających się końcówek wtryskiwaczy szczególnie jeśli po odpaleniu silnik kuleje . ja robie tak że biorę przeźroczyste rureczki i zakładam sobie na powroty i robie powrót z końcówek do słoiczka a powrót na pompie zaślepiam i patrze co jest źródłem problemu czy bąble idą z pompy czy z powrotów wtryskiwaczy .
 
 
 
Toro 

Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: L
Silnik: 1.6D/54KM
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 52
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30 Cze 2009, 18:18   

diodalodz napisał/a:
może to być wina niedomykających się końcówek wtryskiwaczy szczególnie jeśli po odpaleniu silnik kuleje . ja robie tak że biorę przeźroczyste rureczki i zakładam sobie na powroty i robie powrót z końcówek do słoiczka a powrót na pompie zaślepiam i patrze co jest źródłem problemu czy bąble idą z pompy czy z powrotów wtryskiwaczy .


Dzieki Panowie za odpowiedzi. Poczytalem sobie ksiazke, ale tam proponuja naprawy dosc mocno skomplikowane - przekraczajace moje umiejetnosci i posiadane narzedzia. Regulacja poczatku tloczenia to troche za duzo dla mnie ;)
Kumpel wlasnie polecal zalozenie przezroczystych przewodow paliwowych i sprawdzenie gdzie sa bable powietrza a gdzie ich nie ma.
Moj przewod DO pompy jest w tej chwili nieprzezroczysty - nie mam jak stwierdzic co sie w nim dzieje.
Przezroczyste przewody paliwowe kupie "z metra" w sklepie z czesciami? Czym zaslepiasz otwor w pompie po przewodzie powrotnym?
Tutaj zdjecie mojej zapowietrzonej pompy.

Chyba faktycznie pierwsze co moge zrobic to wymienic przewody na przezroczyste i zobaczyc co sie w nich dzieje.
Czy pompa mogla sie "rozszczelnic"?

Acha, po spojrzeniu na obrazek przypomnialem sobie ze troche tam "namotalem". Jakis czas temu Fiesta wogole nie palila. Teraz ma dodatkowy kabel zasilajacy idacy od stacyjki. Prad pojawia sie w nim po przekreceniu kluczyka.

pozdr
Piotr
 
 
black268
[Usunięty]

Wysłany: 21 Paź 2009, 17:48   

witka.. mam podobmy problem w takiej samej pompie i trz jezdzilem na bio... przy odpalaniu nie chce wejsc na obroty... nie mam pojecia co mam zrobic... pomocy
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Paź 2009, 20:12   

black268, znam 2 przypadki gdzie bio dobiło stary silnik :(
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Toro 

Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: L
Silnik: 1.6D/54KM
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 52
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Lis 2009, 18:08   

JoeMix napisał/a:
black268, znam 2 przypadki gdzie bio dobiło stary silnik :(

W sensie? Co poszlo? Powalcze jeszcze troche z pompa, postaram sie sprawdzic czy to ona jest powodem klopotow. Jeszcze sprawdzenie kompresji silnika...
Hmm, inne alternatywne paliwa oparte na ropie tez tak dzialaja?

Niestety to moze byc ostatni dzwonek dla mojej Fiesty. Duuuuzo dziur i rdzy na progach, blotnikach, podlodze, podszybiu, wycie z przedniej osi (?), aku do wymiany, 2 opony do wymiany, koniec OC i badan, doszlo kiepskie zapalanie i gasniecie. W sumie jakies 1700-2000 zl i blacharka i tak nie bedzie idealem :sad: :sad: :sad: :sad: :sad:
Juz dostala swego czasu spory remont po stluczce... :|
Gdzie w Wawie tanio sprawdzic kompresje?

Rozwazam opcje rozebrania jej na czesci i sprzedania ich. Ew. fotele i kanapa wyladuja w moim busie T3 - zawsze chcialem miec kameprka. Fiesta w tym roku posluzyla za campera - wyjalem przednie siedzenie, tam polozylem plyte i materac dmuchany i tak przespalem 3 tygodnie nad morzem.

Echhhhh


pozdr
Piotr
:sad:
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 20 Lis 2009, 21:48   

złomuj to tylko mk2
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Toro 

Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: L
Silnik: 1.6D/54KM
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 52
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Lis 2009, 00:20   

Laskosz napisał/a:
złomuj to tylko mk2

duze prawdopodobienstwo, ze sie tak skonczy. Z tym ze byla u nas od mlodosci, to byl jeden z najlepszych wozow na parkingu przed blokiem w 1984 ;)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Lis 2009, 08:45   

To nie złomuj,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: "Fiesta Miesiąca" - Regulamin
Czyli kalendarz na 2014 rok w 12 aktach ;)
Puff Kalendarz 2014 0 2 Gru 2012, 19:13
Puff


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.