[MK2] kilka pytan odnosnie 1,6 cvh |
Author |
Message |
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
|
Posted: 15 Jun 2009, 16:37 [MK2] kilka pytań odnośnie 1,6 cvh
|
[ !!! ]
|
|
Droga społeczności mam do czynienia z następującym problem (szukałem ale nie znalazłem)
Istnieje silnik fordowski 1,6 cvh. Zasilany jest gaźnikiem i siedzi w mk2.
Po sprawdzeniu kompresji pokazało się ze ma: 16,15,13,16 i tu pojawia się pierwsze pytanie ile wynosi prawidłowa książkowa kompresja??
Kolejne pytanie bo ten silnik przed kupnem rzekomo po remoncie i był juz dotarty,
Czy facet który robił remont nie splanował za dużo głowicy co dopreżylo tak silnik??
Dalej planuje się do niego założyć pełny wtrysk EFI z mk3 i jak jest z głowicą czy inne sa kanały dolotowe?? I w ogóle czy są szanse na założenie kolektora z EFI bez zmiany głowicy na ori pod EFI.
Jak z kanalami olejowymi/wodnymi? |
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
|
Posted: 15 Jun 2009, 17:27
|
[ !!! ]
|
|
W silniku gaźnikowym brakuje rzeczy potrzebnych do wtrysku, najważniejsza to czujnik położenia i prędkości obrotowej wału. Sprężanie jest 9,5:1 książkowo, nie wiem czy i jak się to przelicza. |
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
|
Posted: 15 Jun 2009, 18:17
|
[ !!! ]
|
|
kolo jest już założone od efi i miejsce wymierzone i nawiercone,tak ze czujnik tylko trzeba tam umiejscowić w razie czego |
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
|
Posted: 15 Jun 2009, 19:47
|
[ !!! ]
|
|
głowica od gaźnikowca ma inne wloty od kolektora dolotowego, nie ma miejsca na wtryskiwacze |
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
|
Posted: 15 Jun 2009, 20:03
|
[ !!! ]
|
|
Dokładnie tak jak[b] pvzon[/b] pisze, głowicy z gaźnika na dodatek nie przerobisz pod EFI, musisz głowice z EFI dokupić. Przerabiałem to ostatnio w escorcie mk4 MFi i skończyło się na przekładce całego silnika EFI. Jakbyś był zainteresowany głowicą pod EFI to pw. |
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
|
Posted: 15 Jun 2009, 20:23
|
[ !!! ]
|
|
spoko mam góre z EFI <8>
A jak jest z kanałami olejowymi/wodnymi w połączeniu blok głowica, i drugie pytanie o wałek czy jest taki sam tj wzniosy krzywek?? |
|
|
|
dr_dave [Deleted]
|
Posted: 18 Jun 2009, 16:18
|
[ !!! ]
|
|
uszczelki pod głowice są takie same ponad 10 lat się nie zmieniła .
Przekaźnika zasilający komputer jeszcze trzeba dorobić |
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
|
Posted: 18 Jun 2009, 16:24
|
[ !!! ]
|
|
a teraz was zaskocze :P żaden z was o tym nie wspomniał :devil: do 89r bodajże silniki cvh nie posiadają miejsca na czujnik obrotów wału :) |
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
|
Posted: 18 Jun 2009, 17:30
|
[ !!! ]
|
|
[b]Laskosz[/b], [quote="JoeMix"]najważniejsza to czujnik położenia i prędkości obrotowej wału[/quote] |
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
|
Posted: 18 Jun 2009, 20:20
|
[ !!! ]
|
|
[b]Laskosz[/b], [quote="luki86"]kolo jest już założone od efi i miejsce wymierzone i nawiercone,tak ze czujnik tylko trzeba tam umiejscowić w razie czego[/quote] |
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
|
Posted: 18 Jun 2009, 20:27
|
[ !!! ]
|
|
sory za zamieszanie ale moja przeglądarka coś mi postami tasuje :) |
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.