Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 9 Paź 2011, 23:50 |
[MK2] Mam swój kawałek podłogi, 16V :)) |
Autor |
Wiadomość |
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 25 Wrz 2017, 21:09
|
|
|
o jej ona jest,,, czewrona. Całą zrób tak
ale szkoda że nie wałkiem |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 25 Wrz 2017, 21:12
|
|
|
na fotce wyglada lepiej.
Na żywo wpada pomarańcz. Nie wiem, jak w słoncu to będzie wyglądało. |
|
|
|
|
Dual
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25 Wrz 2017, 23:04
|
|
|
Kozak powodzenia! |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 26 Wrz 2017, 18:47
|
|
|
Ona nigdy tak czerwona jeszcze nie była A silniczek... |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 27 Wrz 2017, 21:49
|
|
|
zlozylem, pochodziła 3 minuty, wypadł 4ty gar. Chyba wtrysk, bo kompresja jest, isrka jest, a miernik zgubilem to nie mam jak sprawdzic.
Jak żarówke podpialem, to stałę +12 jest, natomiast sygnał niebardzo
I bonus numer trzysta pięć: blok ma rozwalony gwint sruby glowicy :d Przy tym kanale wodnym, gdzie mi uszczelke wydmuchalo. |
|
|
|
|
Pyros
King of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 303 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27 Wrz 2017, 22:26
|
|
|
Że tobie sie chce w tym jeszcze grzebać :p Nie zrozum mnie źle ale juz bys dwa razy to zrobił pożądnie i pewnie taniej niz kombinując z tymi silnikami, częściami lichego pochodzenia.
P.S. Wal ją całą na czerwono będzie prażyć!!!! |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 27 Wrz 2017, 23:23
|
|
|
Etam, jeszcze grzebać. Awaria jak każda inna i może sie przytrafić każdemu. Szczególnie, że się jej spodziewałem z powodu firmy, której była suzczelka.
a skąd mi było wiedzieć, że tyle min spotkam. Serio, przekręcić gwint m10 w bloku, majac zadane niutony i kąty to trzeba sie postarać. A dowiadujesz się o tym skręcając wszystko, na przedostatniej śrubie
Kiedyś sobie zbuduje silnik po swojemu, ale na chwile obecną niezbyt mogę pozbawić się środka transportu, więc musialem toto reanimować.
ps, a ty nie miales na jakis zlot przypadkiem przyjechać? |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 28 Wrz 2017, 17:21
|
|
|
bez fotek się nie liczy |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Pyros
King of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 303 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Wrz 2017, 17:26
|
|
|
Fakt miałem i żałuje. Ale szczerze Fiesta stoi od wiosny w garażu, rozebrana z ospojlerowania xr2 i czeka na.....hmm w sumie to nie wiem na co .
Zresztą ostatnio brak mi czasu na majsterkowanie, a oprócz tego przez lato zajmowałem sie dwoma innymi projektami z garażu więc niestety Fiesta musi troche poczekać na swoją kolej |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 30 Wrz 2017, 13:14
|
|
|
Zagadka: nie pali na 4ty gar, jest iskra, kompresja, paliwo.
Co jest zepsute?
Wskazowka: chodzil 5min na czterech i przestal |
|
|
|
|
Dual
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30 Wrz 2017, 13:25
|
|
|
Jak wygląda świeca ?
Pierw podmień świecę, chyba że już to zrobiłeś.
Ewentualnie zamień na cewce 2 z 3 i 1 z 4 i zobacz czy pierwszy chodzi.
Masz tam silvertopa? |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 30 Wrz 2017, 13:27
|
|
|
Swiece z 1 garem zamienilem i efekt ten sam.
3ci gar tez nie bangla. Na 3cim bylo 7 bar, na 4tym 12
Fajki 1-4 zamienialem, bez zmian. Mam silvera |
|
|
|
|
Dual
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30 Wrz 2017, 13:35
|
|
|
7bar to słabo. 8 to tak naprawdę minimum do poprawnej pracy.
Na wysokich obrotach chodzi ten gar? w sensie czy spala normalnie czy w ogóle nie trybi ?
Wtryski dobrze popodpinane? |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 30 Wrz 2017, 13:37
|
|
|
Auto chodzilo 5 min normalnie i sie samo popsulo. Nie trybi wogole
Jak ci sie pomysly skoncza, to tu jest rozwiazanie zagadki: https://youtu.be/SkW1HkWKVGc |
|
|
|
|
Dual
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30 Wrz 2017, 13:42
|
|
|
To w zasadzie trafiłem
Na 90% źle poskładałeś stopki. |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 30 Wrz 2017, 13:45
|
|
|
zle tzn jak? |
|
|
|
|
Dual
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30 Wrz 2017, 13:52
|
|
|
Przypuszczam że którąś stopkę założyłeś odwrotnie.
Wałki i stopki były nasmarowane przed skręceniem? Kręciły się swobodnie?
Momenty stopek właściwe?
Istnieje cień szansy że zarzucisz tylko inny wałek i będzie żył |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 30 Wrz 2017, 13:57
|
|
|
Przeciez stopki nie sa lamane :>
Skladane na olej, moment 20niuta
Kiedys szukalem informacji, czy jest jakas roznica i sie nie doszukalem.
Zawsze mialem luzem mostki i banglalo, te tez nie sa od tej glowicy.
Zaloze teraz zgodnie z kolejnoscia |
|
|
|
|
Dual
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30 Wrz 2017, 13:59
|
|
|
Łamane nie są ale numerowane owszem, one nie są symetryczne. |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 30 Wrz 2017, 14:03
|
|
|
Hm, to sie przyjrze raz jeszcze, bo wygladaly na symetryczne |
|
|
|
|
|