Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Nawiercanie tarcz hamulcowych
Autor Wiadomość
krzysieks_mc 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Krzysiek
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 135
Skąd: Białystok
Wysłany: 5 Gru 2009, 19:03   Nawiercanie tarcz hamulcowych

Słyszałem, że jakoś niedawno w programie operacja tunig był reportaż o firmie zajmującej się nawiercaniem tarcz hamulcowych i jakieś tam nawet wzorki . loga wycinali na tarczach. Nie oglądałem tego odcinka tylko słyszałem od kumpla. Nie wie ktoś gdzie ta firma się znajduje? Może akurat ktoś oglądał. Bo chem nawiercić tarcze tył tarczobębny od rs 2000 i przód też od rsa. Bo problem jest z dostaniem takich tarcz w przystępnej cenie. Więc chciałem nowe brembo stuningować.
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 5 Gru 2009, 19:33   

Mikoda sprzedaje nawiercane i frezowane. Sprawdź na stronie.
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
krzysieks_mc 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Krzysiek
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 135
Skąd: Białystok
Wysłany: 5 Gru 2009, 20:18   

Widziesz niemam przekonania do mikody. Straszna chńszczyzna
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 5 Gru 2009, 21:13   

Ja mam mikody 20tys na nich zrobiłem i sobie chwale, a wcale ich nie oszczędzam...
i to nie żadna chińszczyzna tylko produkcja polska
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
krzysieks_mc 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Krzysiek
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 135
Skąd: Białystok
Wysłany: 6 Gru 2009, 09:03   

Wiem że polska produkcja tylko porównywalana jakość do chińskich produktów. To nikt niewie gdzie jest ta firma?
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Gru 2009, 12:14   

Zapytaj FORDON'a on gdzieś nawiercał swoje tarcze i jeszcze się nie zabił, a było to z rok temu, więc nie jest to zrobione źle ;) .
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 6 Gru 2009, 14:36   

W OPT bylo o Mikodzie- jak nie sprobujesz to sie nie przekonasz. Osobisice jak skoncze tarcze EBC to prawdopodobnie przetestuje Mikode. A nawiercenie tarczy- jak znasz uklad zeber w tarczy wentylowanej, to nie ma problemu nawiercic jej domowym sposobem. A dwa tyl w RSsie masz bodaj lity- wiec sytuacja jest jeszcze prostsza. Zobacz temat Gienka Wichury w projektach, tam bodaj byly nawiercone przod i tyl z rS2k- sami to robili;)
_________________
HyHy:)
 
 
 
dark86ford 


Model: Inne auto
Wersja: X100
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Darek
Wiek: 38
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 760
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 6 Gru 2009, 15:12   

kamil wolski napisał/a:
Zapytaj FORDON'a on gdzieś nawiercał swoje tarcze i jeszcze się nie zabił, a było to z rok temu, więc nie jest to zrobione źle ;) .
te tarcze co on ma to naprawde genialnie spelniaja swoja role :twisted: auto prawie deba staje :rotfl:
_________________
2009-2013-mk5 1,25
2013 - mk3... ale niestety nie fiesta...
www.bkib.pl
www.audytbezpieczenstwa.com.pl
 
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 6 Gru 2009, 20:45   

Domowym sposobem nie nawiercisz. Tarcze są hartowane.
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 6 Gru 2009, 20:49   

Domowym sposobem nawiercałem koła zębate ze skrzyni biegów .

Wszystko to kwestia wiertła i użytych narzędzi .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 6 Gru 2009, 20:54   

Tylko koła zębate w skrzyni biegów mają tylko zęby hartowane. Wiadomo że to kwestia narzędzi ale nie sądzę by autor takie posiadał.

PS. Po co nawiercać koła zębate w skrzyni.
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 6 Gru 2009, 20:57   

Dziwnym trafem koła na które ja trafiłem były całe hartowane .

Nawiercałem koło talerzowe żeby przykręcić do niego mechanizm różnicowy ze szperą bo z jednej pasował a z drugiej bardziej .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 6 Gru 2009, 21:05   

A skąd masz taką informacje że te koła były całe hartowane.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 6 Gru 2009, 22:11   

stąd że do ich nawiercenia musiałem kupić specjalne wiertła a zakład obróbki i produkcji tarcz hamulcowych , który się podjął wiercenia w tych kołach zgodził się na wiercenie w nich tylko na moją odpowiedzialność, odmówił gwintowania i dodał że są dużo twardsze niż tarcze które obrabiają , w których wiercą i gwintują ( chcesz to ci dam numer telefonu to się sam zapytasz )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
krzysieks_mc 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Krzysiek
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 135
Skąd: Białystok
Wysłany: 6 Gru 2009, 22:16   

Żółwik Tuptuś, O to mógłbyś podać adres tego zakładu i telefon. Dzięki
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 6 Gru 2009, 22:27   

poszło PW
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Roman Hanc 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 65
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 14
Skąd: Kutno
Wysłany: 7 Gru 2009, 09:45   

Firma mikoda znajduje się w Kutnie - jest to odlewnia żeliwa ma też oddział w Częstochowie
99-300 Kutno ul. Sklęczkowska bodajże 14.
Kiedyś najnowocześniejsza odlewnia w europie postawiona przez japońców ale to historia bo lata 70.
pozdrawiam Roman
_________________
Roman
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 7 Gru 2009, 12:35   

Cytat:
stąd że do ich nawiercenia musiałem kupić specjalne wiertła a zakład obróbki i produkcji tarcz hamulcowych , który się podjął wiercenia w tych kołach zgodził się na wiercenie w nich tylko na moją odpowiedzialność, odmówił gwintowania i dodał że są dużo twardsze niż tarcze które obrabiają , w których wiercą i gwintują ( chcesz to ci dam numer telefonu to się sam zapytasz )


No i ok. Ale sumasumarum to trzeba mieć specjalne wiertła.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 7 Gru 2009, 14:58   

Maki napisał/a:
Cytat:
stąd że do ich nawiercenia musiałem kupić specjalne wiertła a zakład obróbki i produkcji tarcz hamulcowych , który się podjął wiercenia w tych kołach zgodził się na wiercenie w nich tylko na moją odpowiedzialność, odmówił gwintowania i dodał że są dużo twardsze niż tarcze które obrabiają , w których wiercą i gwintują ( chcesz to ci dam numer telefonu to się sam zapytasz )


No i ok. Ale sumasumarum to trzeba mieć specjalne wiertła.


kazdo wiertło jest specjalne :fox: .. no palcem raczej nie wywiercisz ..ale chcecego zakup uszlachetnionych wierteł nie bedzie problemem :fox:
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 7 Gru 2009, 17:00   

Da sie bezproblemowo nawiercac tarcze ja mam u siebie juz drugi kpl tarcz Brembo ktore sa nawiercone, przezyly sporo i przejezdzily sporo, tak samo tyl mam nawiercony.
Kazdy kpl tarcz to Brembo made in germany, do tego zestaw klockow Ferrodo Premier i plyn Motoul RBF 600 lub 660.
http://www.fothost.pl/sho...mbojl2.jpg.html
To sa tarcze ktore lataja u mnie na jeden zestaw tarcz umieraja 2 kpl klockow, o pyleniu ich wspominac nie musze. Otwory w tarczy byly wykonywane wiertlem 6. Tyl jest troche delikatniej nawercony ze wzgledu na to iz tarczobeben jest lity ale 2 tloczkowy zacisk daje rade.
Zaraz zaczna sie pewnie dywagacje ze to pekac bedzie itd, otoz nie, po mimo ze uklad hamulcowy oszczedzany nie byl, racze nie pekaly przy odwiertach, trzeba jednak pilnowac ich grubosc bo maksymalnie od grubosci nominalnej mozemy zetrzec tylko po 1mm na strone tarczy.
Jezdze na tym od ponad 1,5 roku i mecze juz drugi zestaw tarcz, srednio robie 10k km w 3 do 4 miesiecy.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - malowanie bębnów i zacisków hamulcowych
LOY Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 16 17 Lis 2009, 15:52
piotrek1289
Brak nowych postów Wymiana tarcz hamulcowych
answe91 Mechanika ogólna 17 25 Kwi 2014, 19:47
Fordzik88
Brak nowych postów Minimalna grubość tarcz hamulcowych
Gość Mechanika 8 27 Lut 2008, 22:44
dday
Brak nowych postów [MK3] wymiana tarcz hamulcowych na wentylowane
koza9494 Mechanika ogólna 12 9 Lut 2016, 06:27
luk-90
Brak nowych postów [MK3] Wymiana tarcz hamulcowych na wentylowane
Gość Mechanika 7 15 Paź 2009, 15:15
BerciQ


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.