[MK4] Jak dostać się do szczęk |
Autor |
Wiadomość |
Th0mas [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Mar 2009, 19:58 [MK4] Jak dostać się do szczęk
|
|
|
Mam pytanie. Po zdjęciu koła chcąc odkręcić nakrętkę na śrubę mocującą bęben natrafiłem na jakby cienki kawałek metalu oplatająy cała nakrętkę. Tak jakby jakieś zabezpieczenie na śrubę. Nie wiem jak to zdjąć. Czy p prostu odkręcać to razem z nakrętką? Czy rozgiąć te blachy i dopiero odkręcać? |
|
|
|
|
reaktor
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Wiek: 44 Dołączył: 28 Lut 2009 Posty: 17 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 16 Mar 2009, 20:04
|
|
|
To jest zabezpieczenie.Rozegnij i wyciągnij |
_________________ 212 KM @ 345 Nm
Zużycie paliwa Średnio 15 l /100 km |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 16 Mar 2009, 20:08
|
|
|
Hmm,,, jak jest tak jak w Mk3 to dekielek trzeba zerwać - jest jednorazowego użytku, i trzeba mieć nowy potem, jak jest tak jak we wcześniejszych to jest to koszyczek zabezpieczony zawleczką, którą trzeba rozgiąć i wyjąć, koszyczek zejdzie. Nie wiem na oczy nie widziałem - ale najlepiej tak jak w Mk3 razem z piastą od tyłu zdemontować i nie ruszać łożysk - na forum jest to opisane. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Th0mas [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Mar 2009, 20:09
|
|
|
Nie da rady wyciągnć, bo to jest pod nakrętką. Tylko odgiąć i odkręcić? Bo w tym aucie to dziwnie wygląda, zazwyczaj to jest zabezpieczenie na 2 lub 3 rogach nakrętki, a tu jest na wszystkich. |
|
|
|
|
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 45 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 16 Mar 2009, 20:28
|
|
|
pewnie nikt tego jeszcze nie rozkręcał, tam nie ma jednej nakrętki a chyba 3 albo 4 cienkie, wychechłaj to zabezpieczenie i rozkręć, bo tych nakrętek nie powinno się ponownie zakładać, ja kupowałem drugą grubą z podkładką pływającą. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
MARIUSZ.B
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Mar 2009, 09:18
|
|
|
Najlepiej rozkręcić 4 śruby od tyłu mocujące całą piastę, Wtedy nie trzeba ruszać łożyska które może nie przeżyć całej operacji. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
|
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 17 Mar 2009, 10:25
|
|
|
MARIUSZ.B napisał/a: | Wtedy nie trzeba ruszać łożyska które może nie przeżyć całej operacji. |
bez przesady, jak nie jest w agonii to przeżyje. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.