|
Przesunięty przez: van 22 Cze 2014, 00:32 |
MK1 NIE PALI, POMOCY |
Autor |
Wiadomość |
Maniek1257 [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Mar 2009, 15:43 MK1 NIE PALI, POMOCY
|
|
|
panowie mam problem, a mianowicie jak zgasł tak stoi... Juz pisze po kolei mam fordka fieste model MK1, rocznik 82. Iskra jest, paliwo dochodzi bo po dłuzszym czsie katowania rozrusznika i pompowania pedałem gazu zalewa swiece. Co waszym zdaniem moze byc przyczyna?? Z uszanowaniem Maniek |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Mar 2009, 18:09
|
|
|
za mała przerwa na przrywaczu w aparacie zapłonowym . jeśli masz czerwoną kopułkę przestaw na 0,4 mm i wyczyść delikatnie styki z nagaru . ponadto podczyść kopułkę . Jak się nie poprawi trzeba sprawdzić iskrzenie styków i dalej pomyśleć . |
|
|
|
|
Maniek1257 [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Mar 2009, 21:29
|
|
|
Zrobiłem tak jak mi kazałes przyjacielu i niestety nie jeżdzi moja babcia... jutro wybieram sie z nia do specjalisty, ciekawe co on na to i ile sobie krzyknie :yyy: ale zainwestuje w satruszke. dzieki za odpowiedz na mojego posta, bo inni nawet tu nie zerkneli, pozdro Maniek |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13 Mar 2009, 22:10
|
|
|
nieno nie poddawaj się . tylko leszcze oddają stare auta do mechaników . Wepnij 5 watową zarówkę (np od plastikowych aut od podświetlania rejestracji ) między bieguny cewki i zdejmij przewód wysokiego napięcia z cewki . włącz 4 bieg i ciągnij powoli auto do przodu i patrz czy żarówka miga .
zdejmij puszkę filtra i zobacz czy jak wciskasz gaz (możesz rurszać ręcznie przy gaźniku ) to do gardzieli wlewa się paliwo .
Zdejmij kopułkę i zobacz czy nie wypadł z jej czubka węgielek .
Jak to posprawdzasz będziemy diagnozować dalej .
dodatkowo możesz sprawdzić czy jak zgaśnie żarówka przy pchaniu auta na 1 albo na 2 cylindrze tłok będzie w górze . |
|
|
|
|
Maniek1257 [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Mar 2009, 16:58
|
|
|
Odpaliła moja babcia, jednak trzeba było ja na hol wziac i szarpnac. Ale teraz inny problem sie pojawił, ma kiepskie obroty i gasnie jak nie trzymam lekko pedału gazu a na śrubki na gaźniku nie reaguje i nie raz nie chce palic z kluczyka, moze to byc wina alternatora?? Bo podłaczam swierzo naladowany akumulator i jej to wystarcza na 3 moze 4 odpalenia, prosze o pomoc |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16 Mar 2009, 00:33
|
|
|
sprawdź czy działa elektrozaworek w gaźniku . zółtoczarny przewód idzie spod cewki zapłonowej do gaźnika . |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|