| AMORTYZATORY GT CUPLINE - opinie | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Malecki   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: S
 Silnik: 1.8i16V/105KM
 Imię: Darek
 Wiek: 41
 Dołączył: 03 Wrz 2008
 Posty: 7
 Skąd: Radom
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Lis 2008,  18:53   AMORTYZATORY GT CUPLINE - opinie |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam czy ktoś w swojej fieście MK3 ma zamontowane amortyzatory tej firmy Na allegro jest koles co oferuje ta marke
 Chodzi właściwie o charakterystykę tych amorków czy są twardsze od seryjnych gazówek i czy wogole jest to sportowy amortyzator
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 31 Sie 2010,  18:46, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Skfarek   
 Model: Ford Fiesta Mk6`07
 Wersja: ST
 Silnik: ST 150
 Imię: Michał
 Wiek: 46
 Dołączył: 05 Lut 2008
 Posty: 836
 Skąd: Gród Kraka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Lis 2008,  00:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja w polowagenie mam MTS Technik, który to wg znawców z innych for ma być GT Cuplinem z inną nazwą, faktycznie jeżeli sie przyjrzysz to oba zestawy GT Cupline i mój MTS wyglądają identycznie. U siebie mam cały kit sportowego zaiwesznei tzn amory + sprężyny, amory mają skrócony skok o 25 mm. Zawias pracuje bardzo fajnie - jest dużo twardszy niż się spodziewałem (pierwsze wrażenia miałem inne), ale czy sportowy - raczej tuningowy, poza tym MTS i GT to dość niska półka więc cudów się nie ma co spodziewać. Co do jakości i trwałości sie nei wypowiem bo zrobiłem na tym dopiero ok 1 tys. km chyba. |  
				| _________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
   Był leichtwagen do upalania:
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
 Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
   Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Lis 2008,  14:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | gtcupline to sa takie amory "pucharowe" wykorzystywane w wyscigach w niemcach. ja mialem gtc w poprzedniej fiescie na obnizonym ok 30mm zawieszeniu i jezdzilo sie super. bylo troche twardo, ale bez przesady, dalo sie na codzien jezdzic. polecam bo sa to tanie amory i daja frajde z jazdy. mtstechnik, to chyba ta sama fabryka. producenckich charakterystyk amorow raczej nie znajdziesz.
 jak masz ograniczony budzet to kup.
 |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | squadak   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 44
 Dołączył: 29 Kwi 2005
 Posty: 383
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Lis 2008,  08:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja mialem u siebie w mk3 przez chwile na przodzie, byly twarde i wg mnie skok krotszy o wiecej niz 25mm bo porownywalem z Bilami B8 ktore maja skok krotszy wlasnie o 25mm   No i co bylo nieodczuwalne podczas jazdy a okazalo sie po zdemontowaniu - jeden z amorkow stracil ladunek gazu w jakis tajemniczy sposob
 |  
				| _________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KUI3A   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Kuba
 Wiek: 42
 Dołączył: 31 Maj 2004
 Posty: 290
 Skąd: WaWa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Gru 2008,  11:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | GT KUPA sucks, ani nie są twarde ani nie trzymają, mają przedzwiną charakterystykę, której nie da się opisać. lepiej już zamontować całkiem seryjne KYB będą się spisywału o niebo lepiej |  
				| _________________ 
   RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krawiec   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: RST
 Silnik: Inny
 Wiek: 36
 Dołączył: 15 Sty 2008
 Posty: 352
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Gru 2008,  12:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | z tego co slyszałem GT to starszny szit a o MTS'ach ludzie wypowiadają się bardzo cieplutko. Nie bierz tych amortyzatorów. Wez lepiej MTS sa w tej samej cenie pewnie i maja gwarancje 2 lata oraz certyfikat TUV |  
				| _________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
 www.inotec.com.pl
 www.facebook.com/inotec
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | madek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kuba
 Dołączył: 23 Kwi 2006
 Posty: 1755
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Gru 2008,  17:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mam z przodu Gt Cupline. Do codziennej jazdy sa ok, ale do zabawy sa jednak troche za miekkie   |  
				| _________________ była sobie RS`ka...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | squadak   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 44
 Dołączył: 29 Kwi 2005
 Posty: 383
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Gru 2008,  17:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | moze leja do amorkow co popadnie, bo moje byly skolei znacznie twardsze od seryjnych |  
				| _________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | madek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kuba
 Dołączył: 23 Kwi 2006
 Posty: 1755
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Gru 2008,  19:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | od seryjnych na pewno sa twardsze   |  
				| _________________ była sobie RS`ka...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bongo   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: C
 Silnik: 1.1/55KM
 Imię: Mateusz
 Wiek: 39
 Dołączył: 18 Maj 2005
 Posty: 467
 Skąd: Lubin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Gru 2008,  11:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | moze tez sa twardsze z przodu ..jednak teraz sobie kupilem koni...co firma to firma   |  
				| _________________ Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
 FULL CZESCI MK3
 Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
 Fiesta mk3 2.0 Zetec +
 C-Max mk1 2.0 TDCI +
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KUI3A   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Kuba
 Wiek: 42
 Dołączył: 31 Maj 2004
 Posty: 290
 Skąd: WaWa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Gru 2008,  14:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | twardośćto nie wszystko amortyzator ma pracować, a nie być twardy... |  
				| _________________ 
   RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krawiec   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: RST
 Silnik: Inny
 Wiek: 36
 Dołączył: 15 Sty 2008
 Posty: 352
 Skąd: Kraków
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | madek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kuba
 Dołączył: 23 Kwi 2006
 Posty: 1755
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Gru 2008,  20:19 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | KUI3A napisał/a: |  	  | twardośćto nie wszystko amortyzator ma pracować, a nie być twardy... | 
 a jeszcze wazniejsza kwestia to sprezyny. sporo osob mysli ze "sportowe" amorki najlepiej dzialaja ze sportowymi sprezynami. a takie np. koni sport sa przeznaczone do seryjnych sprezyn (maja standardowy skok tłoka) i z nimi dzialaja najlepiej. chyba ze mowimy o gotowych KITach
   |  
				| _________________ była sobie RS`ka...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zefir   
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotruś
 Wiek: 39
 Dołączyła: 30 Wrz 2004
 Posty: 1562
 Skąd: Łódź/Ozorków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Gru 2008,  20:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja polecam z praktyki do sportu albo zestaw KONI ale to inne koszta lub b8  ))) |  
				| _________________ Cific TypeS r18a2 140KM  180NM
 ...drin team....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krawiec   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: RST
 Silnik: Inny
 Wiek: 36
 Dołączył: 15 Sty 2008
 Posty: 352
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Gru 2008,  21:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | moje to ma byc auto na ulice wiec zawieszenie nie powinno byc tak twarde i niskie jak na koni/bilstein b8 |  
				| _________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
 www.inotec.com.pl
 www.facebook.com/inotec
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | a1topgear   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Wiek: 42
 Dołączył: 10 Wrz 2006
 Posty: 432
 Skąd: Chelsea
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Gru 2008,  00:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | B6-sprawdzone, wytrzymale, im szybciej jedziesz tym lepiej tlumi...B8 to torowka. |  
				| _________________ HyHy:)
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zefir   
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotruś
 Wiek: 39
 Dołączyła: 30 Wrz 2004
 Posty: 1562
 Skąd: Łódź/Ozorków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Gru 2008,  09:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | czzyli b6  polecam , sorki nie doczytalem |  
				| _________________ Cific TypeS r18a2 140KM  180NM
 ...drin team....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Gru 2008,  20:35 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Krawiec napisał/a: |  	  | moje to ma byc auto na ulice wiec zawieszenie nie powinno byc tak twarde i niskie jak na koni/bilstein b8 | 
 Zawias kpl. Koni nie jest wcale twardy... jakis czas temu wyszla seria Street, zajebista alternatywa miedzy seria a jakims drogim zawiasem od H&R czy Weitec...
 W Hondzie Civic sedan mamy zamontowany takowy zawias kpl. tj 4 amorki i 4 strezyny, posiadaja homologacje a za razem sa objete dobrymi warunkami gwarancyjnymi.
 GT Cupline- moje zdanie i z moich odczuc przy jezdzeniu na takowych amorkach w polaczeniu wraz ze sprezyna Weitec:
 Jest bardzo twardo czasem wrecz za twardo, mozna odniesc wrazenie iz ma sie chorobe  parkinsona i w sumie szukam zlotego srodka w postaci sprezyn jakis mniej hardcrowych...
 O B6 sam mysle do Vectry na przod i do tego sprezyny Weitec tylko nie wiem czy aby nie bedzie za miekko.
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krawiec   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: RST
 Silnik: Inny
 Wiek: 36
 Dołączył: 15 Sty 2008
 Posty: 352
 Skąd: Kraków
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Darekmk3   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Futura
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Darek
 Wiek: 41
 Dołączył: 30 Lip 2005
 Posty: 917
 Skąd: Żory
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Gru 2008,  21:24 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Fordon napisał/a: |  	  | . O B6 sam mysle do Vectry na przod i do tego sprezyny Weitec tylko nie wiem czy aby nie bedzie za miekko.
 | 
 Konrad mam b6 z eibachem i nie jest za miekko
  jest tak jak ma byc, tyl jest z delphi carbon albo czyms podobnym i ten tyl jest za twardy bo podksakuje, taka informacja b6 jest o ponad 50mm krotszy od seryjnego amorka   
 pozdro
   |  
				| _________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
 www.fiesta-squad.prv.pl
 www.fiesta-squad.forum.prv.pl
 cos dla grupy jebax teoretix
 fiesta rs 1300 w akcji
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |