| problem z odpalaniem silnika | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | cywek   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Tomek
 Wiek: 45
 Dołączył: 14 Mar 2007
 Posty: 131
 Skąd: Toruń
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Wrz 2008,  22:50   problem z odpalaniem silnika | 
 |  
               | 
 |  
               | Witajcie, moja lepsza połówka ma problem z odpaleniem silnika - trzeba długo kręcić by w końcu zapaliło, tak jest za każdym razem. Chodzi o VW new beetle 1.9 dieselka, wymiana pompy paliwa jednak nie pomogła... cóż można jeszcze sprawdzić, bo ja jestem zielony jeśli o to chodzi. Kable zapłonowe ? Cewkę zapłonową ? Jeszcze jakieś sugestie ? |  
				| _________________ Ocena nauczyciela
 Ocena szkoły
 Opinie o nauczycielu
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Wrz 2008,  23:11 | 
 |  
               | 
 |  
               | W deselku nie ma kabli zapłonowych i cewki,,, świec zapłonowych też nie ma, więc nie sprawdzisz choćbyś bardzo chciał, za to możesz sprawdzić świece żarowe, bo jak zimny dieselek nie chce gadać to często ich wina, |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Wrz 2008,  00:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | co się dzieje odrazu po odpaleniu - dymi jeśli dymi to na jaki kolor . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Arkadius   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Arek
 Wiek: 35
 Dołączył: 17 Lip 2006
 Posty: 637
 Skąd: Sępólno Kraj.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Wrz 2008,  09:16 | 
 |  
               | 
 |  
               | a nie ma różnicy, ciepły zimny silnik? |  
				| _________________ Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
 Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
 Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
 Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | elvis25 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Wrz 2008,  19:43 | 
 |  
               | 
 |  
               | Sorki że odświeżam temat ale odnośnie problemów z zapalaniem. Szwagier ma Astre z 97r silnik ecotec 1,6. Po długim staniu najczęściej po nocy musi długo kręcić aby odpalił. Potem już ten problem znika. Autko jeździ jak zawsze, nie ma problemów z pracą silnika, chodzi równo, ładnie przyspiesza i nie dymi.
 
 Co sprawdzić? możliwe że paliwo schodzi z przewodu spowrtoem do baku?
 
 Opinie mechaników są sprzeczne ze sobą i różne ... sumując wszystkie diagnozy silnika auto trzeba szybki sprzedać albo dorwać nowy silnik.  :yyy:
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mamuten   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.4/73KM
 Imię: Bartłomiej
 Dołączył: 11 Sty 2008
 Posty: 314
 Skąd: Kolbuszowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Wrz 2008,  19:49 | 
 |  
               | 
 |  
               | może bierze gdzies lewe powietrze moja fiesta tez ciężko odpalała a teraz coś jej odbiła i pali na Dyk nawet bez dodawania gazu |  
				| _________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem
 
 Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Wrz 2008,  19:52 | 
 |  
               | 
 |  
               | a moze akumulator albo alternator ma juz dosyć. jak ma mozliwosc to niech sprawdzi po nocy ile volt ma akumulator przed odpaleniem. z drugiej strony moze byc alternator, jak juz sie konczy to ciezko mu krecic jak jest slaby akumulator |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Wrz 2008,  20:12 | 
 |  
               | 
 |  
               | Rozrusznik,,, rozrusznik ma ciężko kręcić,,, 	  | stafcio napisał/a: |  	  | z drugiej strony moze byc alternator, jak juz sie konczy to ciezko mu krecic jak jest slaby akumulator | 
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | elvis25 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Wrz 2008,  20:41 | 
 |  
               | 
 |  
               | Kręci bardzo dobrze ... aku jest ok tak jak i rozrusznik. Problem w tym że zachowuje się jakby nie miała iskry lub paliwa. Wymieniane były świece, kable, filtry...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | adamuus [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Wrz 2008,  20:44   Re: problem z odpalaniem silnika | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | cywek napisał/a: |  	  | Witajcie, moja lepsza połówka ma problem z odpaleniem silnika - trzeba długo kręcić by w końcu zapaliło, tak jest za każdym razem. Chodzi o VW new beetle 1.9 dieselka, wymiana pompy paliwa jednak nie pomogła... cóż można jeszcze sprawdzić, bo ja jestem zielony jeśli o to chodzi. Kable zapłonowe ? Cewkę zapłonową ? Jeszcze jakieś sugestie ? | 
 
 jezu kolego a co my wrozki?? bo jesli chcesz to mozna w nieskonczonsc wymyslac powody dla ktorych nie odpala. w ten sposob wymienisz pol auta. napisz cos dokladniej. silnik kreci normalnie?? moze akumulator masz slaby?? sprawdz czy pompa podaje rope na wtryski podczas krecenia. w sumie nie wiadomo czy tam masz pompowtryskiwacze czy pompe. moze popmpowyryskiwacze (jesli sa) masz uwalone?? czy swiece zarowe grzeja rowno?? jaka masz kompresje na zimnym silniku.
 
 [ Dodano: Sro Wrz 10, 2008 21:46 ]
 
  	  | elvis25 napisał/a: |  	  | Kręci bardzo dobrze ... aku jest ok tak jak i rozrusznik. Problem w tym że zachowuje się jakby nie miała iskry lub paliwa. Wymieniane były świece, kable, filtry...
 | 
 no to juz cos wiadomo. czy ktos moze ostatnio nie grzebal czegos przy silniku. moze jakis rozrzad byl robiony??
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | cywek   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Tomek
 Wiek: 45
 Dołączył: 14 Mar 2007
 Posty: 131
 Skąd: Toruń
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Wrz 2008,  22:00 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Arkadius napisał/a: |  	  | a nie ma różnicy, ciepły zimny silnik? | 
 za każdym razem to samo...
 
 [ Dodano: Czw Wrz 11, 2008 23:01 ]
 
  	  | diodalodz napisał/a: |  	  | co się dzieje odrazu po odpaleniu - dymi jeśli dymi to na jaki kolor . | 
 nie dymi... trzeba kręcić ok. 5 sekund
 |  
				| _________________ Ocena nauczyciela
 Ocena szkoły
 Opinie o nauczycielu
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Wrz 2008,  22:50 | 
 |  
               | 
 |  
               | to dość dziwne że nie dymi po odpaleniu . Oznacza to że kąt wtrysku jest ok i zawory są poprawie ustawione i grzeją świece . Co dalej począć to musze pomyśleć . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |