Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Zamknięty przez: PUCIO
5 Gru 2008, 21:53
Sulistrowiczki...
Autor Wiadomość
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 32
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2083
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 25 Sie 2008, 22:05   Sulistrowiczki...

Ja wiem, że jest jeszcze trochę czasu ale już pomału można by planować trasę co nie... Tym bardziej, że ja muszę zorganizować sobię wolne na piątek... Musiałbym wiedzieć o której wyjeżdżamy i plan trasy...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
Żabcia 





Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Ania
Dołączyła: 12 Maj 2008
Posty: 529
Skąd: Poznań
Wysłany: 31 Sie 2008, 21:31   

Mily_ mamy problem, a nawet kilka
pierwsza sprawa tego typu, że termin naszego pobytu nie jest jeszcze znany, chodzi o to, czy wyjedziemy w piątek, czy dopiero w sobotę, wobec czego trudno na dzien dzisiejszy byłoby chociażby zacząć umawiać się na trasę

a druga - cóż.... na dzień dzisiejszy nie moge nawet potwierdzić, czy w ogóle zawitamy w Sulistrowaczkach ;-(
Pucio w Warszawie na delegacji, może do 12 nie wrócić..

a kto jeszcze od nas (mam na mysli Wlkp) wybiera się na Sulistrowiczki?
_________________
GALERIA WLKP - zobacz koniecznie :-)
 
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 32
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2083
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 31 Sie 2008, 21:33   

nie wiem właśnie... kurcze... jestem dość młody (w sensie jako członek klubu i forum) więc praktycznie prawie nikogo tam nie będe znał jak wy nie pojedziecie... ;/
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Inna
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Konrad
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 204
Skąd: Lubin
Wysłany: 31 Sie 2008, 21:36   

Jak nie bedzie PUCIA? a kto mi piwo przywiezie? Co? Miły mnie już znasz. Sam jestem świeżak i co z tego.. będzie dobrze choc ja żadnego z Was nigdy nie widziałem.
_________________

 
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 32
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2083
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 31 Sie 2008, 21:38   

konrad czyli ty z lubinia jestes? czy z lubina? bo lubin - nie slyszałem... a lubiń owszem - i nawet niedaleko mieszkam :D

to w sumie można by się zgadać i razem jechać na suli... znaczy się osobymi autami ale jako grupka...

---UPDATE---

dobra widzę, że nie z lubinia...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
Ostatnio zmieniony przez Miły 31 Sie 2008, 21:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Żabcia 





Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Ania
Dołączyła: 12 Maj 2008
Posty: 529
Skąd: Poznań
Wysłany: 31 Sie 2008, 21:41   

Kochani ja pisze o tym tu, bo może się uda :) niczego jeszcze nie odwołujemy, zresztą ja to "pikuś", jakby co zupełnie nie wiem jak wytłumaczę dzieciakom brak wyjazdu, bo "będzie ciocia Sowa i Artur Trzeci" - to dosłowny cytat, no i Angela czeka na spotkanie z Paulinką :)

konrad-lubin, jestem pewna, że jak nie Pucio to na pewno piwko dojedzie (może Miły? :-P )
_________________
GALERIA WLKP - zobacz koniecznie :-)
 
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 32
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2083
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 31 Sie 2008, 21:43   

ja jak najbardziej moge dowieźć... Żabcia daj mi nowy nr pucia bo na stary nie da się już z nim skontaktować...

poza tym ja muszę być - bo kto będzie dzieciaki na huśtawkach bawił (jak to miało miejsce w Sztolniach :D ) :P
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Inna
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Konrad
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 204
Skąd: Lubin
Wysłany: 31 Sie 2008, 21:44   

Moment moment kochane pyrki..czy Wy nie będziecie przejeżdzac niedaleko Lubina ? Miły musisz zacząć chodzić na mecze bedziesz wiedział gdzie jest Lubin :) Jak coś zapraszam do mnie od 10 września mam wolne i czym chata bogata.
_________________

 
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 32
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2083
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 31 Sie 2008, 21:46   

ja mam 12 wolny dopiero... a zaraz ci powiem czy będziemy przejeżdzać obok...

a meczy nie lubie oglądać - wole grać (na bramce bo lubię...)
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
Żabcia 





Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Ania
Dołączyła: 12 Maj 2008
Posty: 529
Skąd: Poznań
Wysłany: 31 Sie 2008, 21:46   

Mily_ napisał/a:
bo kto będzie dzieciaki na huśtawkach bawił
no właśnie :-P

konrad-lubin napisał/a:
Wy nie będziecie przejeżdzac niedaleko Lubina
- no ja się nie odzywam - nawigacja mi siadła :hahaha:
_________________
GALERIA WLKP - zobacz koniecznie :-)
 
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 32
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2083
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 31 Sie 2008, 21:48   

patrzyłem - kawałej od wstępnie planowanej przeze mnie drogi jest... więc raczej się nie zgadamy i nie pojedziemy grupką

Żabcia - nie wiem jak to zrobisz ale musisz Pucia ściągnąć z wawy - jak nie to pojade tam,go przywiąże do fiesty i przyciągnę (diesel go uciągnie :P ) xD
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
Żabcia 





Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Ania
Dołączyła: 12 Maj 2008
Posty: 529
Skąd: Poznań
Wysłany: 31 Sie 2008, 21:54   

Mily_ napisał/a:
przywiąże do fiesty i przyciągnę (diesel go uciągnie ) xD

jesteś pewien? :hahaha:

nawiasem mówiąc - dawno się tak nie śmiałam :-P
obiecuję, że zrobię co w mojej mocy :)
_________________
GALERIA WLKP - zobacz koniecznie :-)
 
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 32
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2083
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 31 Sie 2008, 21:55   

daj mi nr kom pucia... jesli możesz...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
chianti_girl 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mr & Mrs H :)
Wiek: 31
Dołączyła: 30 Cze 2007
Posty: 188
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Wrz 2008, 11:07   

Ja, Cosworth, robsoniqe i dusia_ na pewno nie jedziemy bo będziemy :poleczka: :balecik: na weselu :D co do reszty to nie mam pojęcia...
_________________
Mr & Mrs H :)
[2008-2011]Honda Civic 1997r. 1,4is+
[2009-2010]Fiesta mk5 2001r. 1,3i
[2007-2009]Fiesta Chianti mk3,5 1994r. 1,3+ lpg
[2006-2008]Honda Civic 1994r. 1,3
[2004-2006]Fiesta mk3 1992r. 1,1i
 
 
 
Żabcia 





Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Ania
Dołączyła: 12 Maj 2008
Posty: 529
Skąd: Poznań
Wysłany: 2 Wrz 2008, 14:23   

od nas poza Miłym, to chyba już nikt...
_________________
GALERIA WLKP - zobacz koniecznie :-)
 
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 32
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2083
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 2 Wrz 2008, 16:05   

troche bez sensu...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
kratek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 146
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 3 Wrz 2008, 20:56   

ja ze swojej strony chce powiedziec,ze bardzo chcialbym jechac, jednak w tym samym czasie mam impreze 4x4, ktora niestety jest rownoległa czasowo ze zlotem i przypuszczalnie w tym czasie bede gdzies na chopkach i w krzakach <8> a nie wiem czy Aerjot nie dołaczy do mnie... bo kto wie czy czegos nie trzeba bedzie wyciagac z błota :-) a,że jestesmy nieobliczalni to kto wie moze w sobote ok 22 -23 spotkamy sie w Suli :devil: pozdrowka
_________________
..:::Projekt Futura:::.
..:::Diesel TEAM:::...
..:::Fabka TDI:::.....
..::WIELKOPOLSKI SQUAD FKP::..
 
 
 
Cosworth
[Usunięty]

Wysłany: 3 Wrz 2008, 21:02   

Żabcia napisał/a:
od nas poza Miłym, to chyba już nikt...


Najważniejsze to się nie poddawać :P ... I kto to mówi ... ;)

Naprawdę pojechalibyśmy ale weselicho najbliższego kuzaja ma priorytet.
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 32
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2083
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 3 Wrz 2008, 21:04   

Coss nie no spoko...

Żabcia i jak z wyjazdem?? jakieś bliższe info?? no bo w sumie zostało 9 dni...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3841
Skąd: Wrocław
Wysłany: 3 Wrz 2008, 23:07   

Nie rozwalajcie mi serca :ołnoł: :ołnoł:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.