[Ogólny] Wymiana filtra paliwa w aucie z LPG |
Autor |
Wiadomość |
bukolek
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 40 Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 173 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 7 Paź 2008, 18:16 [Ogólny] Wymiana filtra paliwa w aucie z LPG
|
|
|
Czy jezdzac caly czas na gazie powinno sie wymienic filtr paliwa czy nie trzeba tego robic?? |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Paź 2012, 20:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 7 Paź 2008, 19:09
|
|
|
Wypadało By co jakiś czas się jednak na benie przekręcić,,, masz silnik wtryskowy więc zapewne z benzyny odpala (powinien) i co jakiś czas (rzadziej) należało by filter paliwa wymienić. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
bukolek
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 40 Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 173 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 7 Paź 2008, 20:21
|
|
|
|
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 8 Paź 2008, 02:21
|
|
|
jeśli pompa pracuje non stop to trzeba . |
|
|
|
|
bukolek
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 40 Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 173 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 23 Gru 2008, 17:10
|
|
|
Z perspektywy czasu powiem, ze trzeba poniewaz kiedys gdy odpalalem fiestunie to silnik wchodzil na obroty i gasl (bylo to raczej sporadycznie). Po takiej sytuacji za drugim razem zawsze odpalal. Teraz po zmianie filtra tego problemu nie ma. |
_________________
|
|
|
|
|
Kondziu
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42 Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 205 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 27 Gru 2008, 22:23
|
|
|
Kolego zrób sobie dodatkowy wyłącznik pompy paliwa.. i bedziesz miał problem z głowy. Ja tam mam w swojej smerfecie i jest to bardzo fajna sprawa... |
_________________
|
|
|
|
|
BerciQ
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 510 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 3 Sty 2009, 12:54
|
|
|
konrad-lubin, nie wiem czy jest to takie dobre rozwiazanie. Znajomy miał Lanosa w wersji gazowej i miał wyłącznik pompy....korzystał z niego podczas jazdy na gazie i po pewnym czasie wtryski szlag trafił. Podobno benzyna służy także do chłodzenia.Podobno.
Ale decyzja należy do montującego
Pozdrawiam |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 Sty 2009, 03:25
|
|
|
do monowtrysku można spokojnie zrobić wyłącznik pompy , bo wtrysk jest chłodzony przelatującym powietrzem . Co do pełnego wtrysku zdania są podzielone choć mi raczej się wydaje że to spustoszenie we wtryskach wielopunktowych to raczej robota wilgoci z paliwa i częściowe opróżnianie się (samoczynne) listwy . Ale jeśli auto odpala codziennie z beny i pompa wyłącza się po przełączeniu na gaz (automatycznie) to raczej jej nic nie będzie o ile będziemy dbali o to by w paliwie nie kondensowała się wilgoć - czyli raz na 2 tyg jeździmy na paliwie i dolewamy świeżego do baku . |
|
|
|
|
toomekono [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Lut 2009, 13:04
|
|
|
też miałem ze autko gasło tuz po odpaleniu, albo w czasie jazdy na benzie odczuwałem momentami efekt "braku paliwa" (duszenie sie autka, szczególnie zauważalne podczas przyspieszania) mimo ze bak był pełny, po wymianie filtra jak ręką odjął |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.