Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

(mk3)swap z 1.1 na silknik 1.25 mk4
Autor Wiadomość
knd 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 32
Skąd: W-wa
Wysłany: 23 Lip 2008, 21:09   (mk3)swap z 1.1 na silknik 1.25 mk4

da sie tak?
 
 
sulos 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 27
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 547
Skąd: Statek miłości
Wysłany: 23 Lip 2008, 21:17   

wszystko sie da. pytanie tylko czy warto. nie lepiej wsadzic 1.6 albo 1.8 albo 2.0? :)
_________________
http://www.sulkov.pl

sulos - główny malkontent, maruda, czepialski przeciwnik chądóf i szmelcfagenóf klubu.
Belmondo barów mlecznych i stołówek przyzakładowych

Pod oknem:
Alfa Romeo Mito
Audi Coupe

W międzyczasie było:
Ducati Monster
Saab 900
Chąda syfik 4gen :>
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 23 Lip 2008, 21:36   

sulos napisał/a:
wszystko sie da. pytanie tylko czy warto. nie lepiej wsadzic 1.6 albo 1.8 albo 2.0? :)

a potrafisz pogodzic taki swap z oszczednoscia paliwa :fox:
oszczedny swap - dobry pomysł . bedzie nowoczesnie ,oszczednie a zdrowe 1,25 w cywilnej MK3 niejedna XR2i objedzie ....rób bedzie ciekawie
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
RemikGT 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Remi
Wiek: 46
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 28
Skąd: Leszno
Wysłany: 23 Lip 2008, 21:39   

że sie wtrące tylko czy jestsens na 1,25 za chwilke okaże się ze ten silnik jest za słaby, itak w kółko :) raz zaczniesz i po Tobie
 
 
 
sulos 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 27
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 547
Skąd: Statek miłości
Wysłany: 23 Lip 2008, 21:45   

LOY, a czy ktos tu pisal, ze ma byc oszczednie?
ktos pyta o to, czy mozna - odpowiedzialem, ze mozna. Ale sensu w tym nie widze zadnego
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 23 Lip 2008, 21:50   

RemikGT napisał/a:
że sie wtrące tylko czy jestsens na 1,25 za chwilke okaże się ze ten silnik jest za słaby, itak w kółko :) raz zaczniesz i po Tobie

trudno się mówi :P u mnie w mk1 mam już 4 silnik z kolei :) najpierw było 1.0 później 1.1 później 1.4cvh i teraz 1.8 ziutek a ciągle chodzi mi po głowie 2.0 :P

co do 1.25 to nikt tego nie próbował u nas... inna skrzynia nie wiem jak półosie, co zrobisz z elektroniką i immo jeśli jest ?
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 23 Lip 2008, 22:12   

Laskosz napisał/a:
co do 1.25 to nikt tego nie próbował u nas... inna skrzynia nie wiem jak półosie, co zrobisz z elektroniką i immo jeśli jest ?

cała wiązka musi iść z mk4, tak jak komp, kluczyki itd. najlepiej jakby był cały dawca.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
knd 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 32
Skąd: W-wa
Wysłany: 23 Lip 2008, 22:59   

Cytat:
wszystko sie da. pytanie tylko czy warto. nie lepiej wsadzic 1.6 albo 1.8 albo 2.0? :)


Bo nie wspominałem, że chodzi mi o ekonomiczny wmiare nowoczesny silniczek, który cicho "kulturalnie" chodzi. Nie chce 1.6 1.8 ani 2.0 bo potrzebuje samochodu do codziennego użytku.

Łatwiej szybciej i taniej byłoby kupić nową mk4 z 1.25 ale mk4 wyglądają strasznie ze to rozwiązanie odpada (szczególnie przód). A że się przywiązałem do swojej mk3 to mogę trochę nadpłacić.

Dziękuje za wszystkie odpowiedzi, na razie tylko porównuje możliwe scenariusze swapa jeszcze nie robie bo chciałem poznać wasze opinie.
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Lip 2008, 23:08   

knd napisał/a:
mk4 wyglądają strasznie


:2xf:
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 23 Lip 2008, 23:36   

1,25 nie są oszczędne... :yes: Lepiej od razu 1,4 :ok:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 24 Lip 2008, 00:24   

parzych73 napisał/a:
1,25 nie są oszczędne... :yes: Lepiej od razu 1,4 :ok:

nie porónuj swojej duzej, ciezkiej MK6 na oponach 205 i balastem aerodynamicznym ...do cywilnej MK3 w 3 furtkach na sensownych oponach ..wynik spalania byłby diametralnie rózny :yes:
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 24 Lip 2008, 04:27   

LOY, ale 1,4 nie trzeba tak wysoko kręcić, żeby jechać w miarę dynamicznie... Te parenaście koni więcej swoje robi, przy każdej wadze, oporach i oponach :yes:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 24 Lip 2008, 10:32   

przy lekkiej budzie mk3 i lekkiej nodze średnie spalanie raczej nie przekroczy 6, a z 1,4 do tylu nie zejdziesz. Jacek w porównaniu mk4 a mk6 to mk6 ma około 200kg nadwagi, wiec nie ma się co dziwić, że ten silnik już nie daje sobie rady.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 24 Lip 2008, 12:05   

Marcin, a policzyłeś mięsień piwny Jacka? :D
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 46
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Lip 2008, 12:45   

Ciekawy temacik... Pożyjemy zobaczymy jak się pomysł rozwinie, ze tak powiem...
 
 
 
tajmus 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 37
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 621
Skąd: KGR
Wysłany: 24 Lip 2008, 12:55   

SpiderMAN napisał/a:
Ciekawy temacik... Pożyjemy zobaczymy jak się pomysł rozwinie, ze tak powiem...

czyby spidek nad czyms nowym kimal?? :V:
_________________
Ballada

and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności>
 
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 46
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Lip 2008, 13:02   

Nie no looz, zawsze mnie ta kwestia interesowala...
Kasy nie mam narazie na takiego swapa :P
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 24 Lip 2008, 15:57   

odyniec napisał/a:
Marcin, a policzyłeś mięsień piwny Jacka? :D

fakt :hahaha:

nie róbcie OT...

wracając do tematu, jeśli ktokolwiek będzie się decydował na przeszczep któregoś zeteca z mk4 i wyżej, niech się liczy, że tam w kompach jest wbudowany immo, którego od tak sobie nie obejdzie i żeby nie było później problemów z nim trzeba mieć komplet: silnik z osprzetem itd, komp, kluczyki (przede wszystkim kluczyk matke) i nie wiem czy nie stacyjke, bo nie wiem gdzie jest umieszczony czujnik od immo który rozpoznaje kod z kluczyka.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 46
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Lip 2008, 16:44   

Czyli krótko mówiąc najlepiej rozbite MK4...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.