Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Pisk alternatora po przekładce aku do tyłu
Autor Wiadomość
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 7 Cze 2008, 09:23   Pisk alternatora po przekładce aku do tyłu

Witam. Po przekładce akumulatora do tyłu i podpięcia wszystkich kabli słysze pisk alternatora gdy radio jest włączone. Jak usunąć ten problem ? Z góry dzięki. Dodam iż wcześniej problem nie występował.
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 7 Cze 2008, 12:59   

sprawdź filtr przeciwzakłóceniowy na alternatorze. albo coś nie dokręciłeś, albo zrobiłeś z okablowania antene dla zakłócen :hahaha: :hahaha:
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 36
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 7 Cze 2008, 16:44   

zobacz gdzie masz mase od radia podlaczona i zasilanie....
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 11 Cze 2008, 08:40   

ok a gdzie dać mase od radia zeby nie było zakłuceń ?

[ Dodano: Sro Cze 11, 2008 23:00 ]
juz to osrałem... wymontowałem całe car audio... -20kg dla fiesty :D
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 15 Cze 2008, 23:15   

Cytat:
ok a gdzie dać mase od radia zeby nie było zakłuceń ?
do aku. ale likwiduje sie żródło zakłóceń. na ferrytową kształtke nawija sie kilka zwojów drutów co idzie od aku do radia. czasem pomaga
Krawiec napisał/a:
juz to osrałem... wymontowałem całe car audio... -20kg dla fiest
szkoda
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK4] 1.8d nie chce zapalić po wymianie aku i alternatora
rapet Elektryka 4 6 Lut 2010, 19:28
rapet
Brak nowych postów [MK3] Problem po przekładce silnika
Gość Mechanika 5 14 Kwi 2010, 08:39
PawelKRA
Brak nowych postów [MK3] Problem po przekładce osprzętu od 1.6 EFI do 1.4
nie wkręca się powyżej 3 000 rpm
marlas666 Mechanika 0 6 Mar 2011, 19:46
marlas666
Brak nowych postów [MK3] Wskazania obrotomierza po przekładce na nowszy licznik
o połowę za małe
Pietrekk Elektryka 2 21 Kwi 2012, 15:47
Pietrekk
Brak nowych postów Po przekładce silnika został plastikowy element, co to jest?
Nowis94 Mechanika ogólna 0 8 Cze 2015, 21:05
Nowis94


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.