| 
		ustawienie przepustnicy - 1,6 xr2i | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 qrdesz87  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i8V/110KM 
                  Imię: Krzysiek 
                  Wiek: 38  Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 71 Skąd: sanok 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21 Kwi 2007,  22:59   ustawienie przepustnicy - 1,6 xr2i
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam!
 
mam taki problemik:
 
po lewej stronie przepustnicy (patrząc na silnik od przodu) jest taka srubka do regulacji mieszanki, i mam pytanko, czy jest jakies podstawowe ustawienie (ksiązkowe hehe) wedle ktorego mozna potem to regulowac?
 
bo niemoge dojsc do ustawienia dobrego heh a mialem to calkiem wykrecone jak wsadzalem silnik.
 
np. w fiacie 126p, byla zasada ze sie wykrecalo tą srubke o 2,5 obrotu i ma byc, wtedy mozna sie wziac za regulacje. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 szynszyl  		  
		 
         EKSTERMINATOR
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 51  Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 qrdesz87  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i8V/110KM 
                  Imię: Krzysiek 
                  Wiek: 38  Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 71 Skąd: sanok 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 szynszyl  		  
		 
         EKSTERMINATOR
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 51  Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Kwi 2007,  15:21   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | he..ale jaja - nie zwróciłem na to nigdy uwagi...az popatrze | 
             
						
				_________________ 1% dla mojego syna | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 qrdesz87  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i8V/110KM 
                  Imię: Krzysiek 
                  Wiek: 38  Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 71 Skąd: sanok 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Kwi 2007,  21:24   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               hehe a mam taką prosbe, mógłbyś to wkręcic do konca i policzyc obroty? a potem sobie spowrotem wykrecic czy nie bardzo??     
 
pozdrawiam | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 szynszyl  		  
		 
         EKSTERMINATOR
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 51  Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Kwi 2007,  05:24   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | dopiero za kilka dni wracam... ;-) | 
             
						
				_________________ 1% dla mojego syna | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 squadak  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 44  Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Kwi 2007,  11:03   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | podpowiem Ci ze ta srubka to nie jest srubka regulacji skladu mieszanki, nia ustawia sie 'bazowe' wolne obroty - tak o tym pisza w autodacie, procedura niestety jest tam dosc skomplikowanie opisana | 
             
						
				_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 qrdesz87  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i8V/110KM 
                  Imię: Krzysiek 
                  Wiek: 38  Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 71 Skąd: sanok 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Kwi 2007,  13:03   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               nom ale na wolne obroty to nie dziala, wszystko wskazuje ze na mieszanke, wciskam gaz do konca i mi przerywa, przestawie, to przerywa mniej lub bardziej, a wczesniej zanim to przypadkowo rozregulowalem bylo wszystko okej :/
 
ps. a nie pisza gdzies tam w instrukcji jak ta srubka ma byc ustawiona? ilosc obrotow, tak ,mniej wiecej ;d | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 squadak  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 44  Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24 Kwi 2007,  10:37   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | tam pisza cos ala zeby podlaczyc urzadzenie diagnostyczne, przegazowac do ilus obrotow, potem na wolne, odpiac kostke z bocznika powietrza i wtedy ustawic obroty jalowe ta srubka na cos kolo 750 | 
             
						
				_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 stafcio  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 1.6i8V/130KM 
                  Imię: Paweł 
                  Wiek: 44  Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Kwi 2008,  10:18   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | qrdesz87 napisał/a: | 	 		  nom ale na wolne obroty to nie dziala, wszystko wskazuje ze na mieszanke, wciskam gaz do konca i mi przerywa, przestawie, to przerywa mniej lub bardziej, a wczesniej zanim to przypadkowo rozregulowalem bylo wszystko okej :/
 
ps. a nie pisza gdzies tam w instrukcji jak ta srubka ma byc ustawiona? ilosc obrotow, tak ,mniej wiecej ;d | 	  
 
 
odświerze temat.
 
qrdesz87 czy udalo ci sie policzyc te obroty? | 
             
						
				_________________ stafciogarage@gmail.com | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 ciastek1985 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Kwi 2008,  22:18   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Ta śrubka na zdjęciu jest do regulacji wolnych obrotów w razie awarii "silniczka krokowego" po to aby silnik nie gasł, ustawia się ją w taki sposób, że na załączonym silniku odpinamy wtyczkę od "silniczka krokowego" a następnie tą śrubką kręcimy z wyczuciem aby ustawić jak najwyższe i stabilne obroty biegu jałowego nie przekraczając wartości 800obr/min. Mozna to zrobić na wyczucie. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |