| Wszystko o 1,6 CVH - gorąca prośba | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Danio   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Wiek: 40
 Dołączył: 16 Gru 2004
 Posty: 391
 Skąd: Tychy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Kwi 2008,  23:38   Wszystko o 1,6 CVH - gorąca prośba |   
 |  
               | 
 |  
               | Ziomki 
 Potrzebuje informacji, materiałów, zdjęć, skanów itd o silniku 1,6 CVH EFI
 
 Chce sie przyjrzeć bliżej tej jednostce.
 
 potrzebuje takich rzeczy jak : zalecany rodzaj oleju, schemat instalacji elektrycznej, momenty dokręcania poszczególnych śrub, etapy montażu i demontażu, rysunki i schematy, ewentualne możliwości poprawy fabryki, oznaczenia elementów itd
 
 
 Jednym słowem proszę o wszystko co macie
 
 w szczególności zależy mi na info o wersji 110KM (głównie elektryka)
 
 wszystkie materiały przesyłajcie proszę na maila:  fiestomaniak@op.pl
 
 
 dzięki z góry i proszę o odzew
 
 
 pozdrawiam
 |  
				| _________________ Dobra Fiesta nie jest zła
   
 
    |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Kwi 2008,  23:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | Najwięcej w tej chwili jest w rękach Pumy   Co prawda po angielsku ale kompendium wiedzy niezłe.
 Mówię o tym czymś:
 
  |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Kwi 2008,  06:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | tak mam tą ksiązke choc ona głównie traktuje o wersjach z gaźnikiem i MFI co nie zmienai faktu że jest bardzo przyjemna, co wiecej jestem w trakcie skanowania ale idzie to dosć powoli. 
 Danio napisz mi PW lub gg (tylko tak po 16) co ci trzeba - z czym masz problem a podziele sie wiedzą
   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | yarbin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Marek
 Dołączył: 22 Cze 2007
 Posty: 154
 Skąd: Tychy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Kwi 2008,  09:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak chcesz coś sprawdzić "w naturze" to wiesz gdzie się zgłosić   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Cze 2008,  21:43 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | stafcio napisał/a: |  	  | btw, puma, zeskanowales ta ksiazke? | 
 
 
 
      Prezes ma skan |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Cze 2008,  15:35 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | stafcio napisał/a: |  	  | :ok: a tą drugą, o modyfikacjach fiest?
 | 
 jeszcze
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Lip 2008,  22:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wspomniana i pokazana powyżej kniga o CVH pomału zaczyna się pojawiać w download dla Klubowiczów. Pierwsze rozdziały już są
   Pozdro ...
 |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Danio   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Wiek: 40
 Dołączył: 16 Gru 2004
 Posty: 391
 Skąd: Tychy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Lip 2008,  17:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | juz ostrzę ząbki...co prawda na chwile obecną mam cvh powyżej uszu ale jużmi przechodzi i bedziemy modzić   |  
				| _________________ Dobra Fiesta nie jest zła
   
 
    |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | a1topgear   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Wiek: 42
 Dołączył: 10 Wrz 2006
 Posty: 432
 Skąd: Chelsea
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Lip 2008,  15:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | )ja tylko dodam jako ciekawostke... Ze byla 16 zaworowa wersja CVH , bardzo bardzo krotka powstala w zasadzie na potrzeby motorsportu, a wybudowal ja niemiecki oddzial Forda- Ford Motorsport w Saarlouis w 1984 roku... Moc seryjna oscylowala w granicach 135km, w A grupowym Escorcie dochodzila do 200-230km... Ogolnie rzecz biorac cos takiego robil niejaki Dr Schrick Gmbh dla Forda... Sa zdjecia, sa jezdzace egzemplarze Rs1600i, a byla to alternatywa dla RSTurbo... (heh nie chce mi sie ladowac zdjec jak na razie  ) |  
				| _________________ HyHy:)
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | odyniec   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Ghia
 Silnik: Inny
 Imię: B.
 Wiek: 39
 Dołączył: 07 Sie 2005
 Posty: 1610
 Skąd: Merzdorf
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Lip 2008,  16:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | 16 zaworowe CVH to popularne rs2000 także   |  
				| _________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
 Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | a1topgear   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Wiek: 42
 Dołączył: 10 Wrz 2006
 Posty: 432
 Skąd: Chelsea
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Lip 2008,  17:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jednak musze wrzucic zdjecia:P |  
				| _________________ HyHy:)
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Lip 2008,  17:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | no dawaj bo sam jestem ciekaw |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | a1topgear   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Wiek: 42
 Dołączył: 10 Wrz 2006
 Posty: 432
 Skąd: Chelsea
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Lip 2008,  17:33 |   
 |  
               | 
 |  
               |   
  Ogólnie to auto robi wrażenie... |  
				| _________________ HyHy:)
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Lip 2008,  17:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | hmmmm ciekawa opcja ale pewnei nei osiągalna   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Lip 2008,  17:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | jak się da zvh z czapką cvh to i z czapką zeteca by się pewnie dało  chociaż to bez sensu  lpeij dmuchac 16v bo szybciej poleci i mniej strat na starcie 
 [ Dodano: Wto Lip 15, 2008 18:58 ]
 ale an tym pierwszym zdjęciu bardzo dziwi mnie kąt pochylenia wydechowej połówki głowicy  :yyy:
 |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Lip 2008,  17:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | wsumie 1,6 cvh z głowicą od 1,8 130KM hmmmmm   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Lip 2008,  18:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | ale mnie wydaje sie ze chyba lepiej dmuchać już całe 1.8 16v niż wydumkę z dołem od 8v ? co ten dół ma a czego zetec nie ma ? |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Lip 2008,  18:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja nie mówie o dmuchaniu tylko mówie o N/A, a nawet jesli dmuchać to zawsze głwoica 16v jest lepsza od 8v. choc to zupełnie nie racjonalne pod kątem Turbo bo juzlepiej ZT |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |