Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
21 Cze 2014, 23:32
Fiesta za duzo pali
Autor Wiadomość
yoker13
[Usunięty]

Wysłany: 9 Lut 2008, 16:08   Fiesta za duzo pali

Witam
Jestem posiadaczem fiesty Mk3 93r., jednak silnik w niej pochodzi z fiesty Mk2
Silnik jest z 87 roku i ma pojemnosc 1,1.
Autko pali mi gdzies okolo 13l/100km i nie wiem co moze byc tego powodem.
Gaznik chyba motorcraft vv .
Silnik posiada pompke paliwa mechaniczna ale paliwo do gaznika doprowadzane jest pompka elektryczna umieszczona w baku

Bardzo prosze o pomysly co moze byc powodem tak duzego spalania
Z gory dziekuje.
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 9 Lut 2008, 17:43   

Jeżeli pompka jest od silnika któy wcześniej tam siedział to ma za wysokie ciśnienie ( bo siedział tam pewnie monowtrysk ) To będzie pierwszy zgrzyt .

Druga sprawa - posiadasz najbardziej srutututu genetycznie gaźnik jaki wynalazł człowiek . Jest on praktycznie nie do regeneracji i jeszcze trudniejszy do ustawienia .

Ostatnie sprawy to materiały eksploatacyjne : wymień filtr powietrza , świece i przewody , może to pomoże :| aha i ustaw prawidłowo zapłon .

Jeżlei to nei pomoże trzeba będzie pomyśleć o regeneracji/ustawieniu/wymianie gaźnika i o obejściu pompy w baku a powrocie do mechanicznej .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
yoker13
[Usunięty]

Wysłany: 9 Lut 2008, 19:04   

A czy jest mozliwe obejscie pompy elektrycznej i podlaczenie mechanicznej.
Jezeli tak to jak?
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 9 Lut 2008, 19:14   

Trzeba by wywalić pompe z baku a na jej miejsce dac kawałek rurki jako ssak i podłączyć mechankiiczną tą co jest na bloku silnika .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Lut 2008, 22:36   

ło panie pompa elektryczna i gaźnik to największa głupota jaka wymyślił człowiek . Gaźnik pracuje na max ciśnieniach 0,3bara twoja elektryczna pompa daje nawet 3 bary . W efekcie błyskawicznemu uszkodzeniu ulega zawór iglicowy albo poprostu nie ma siły zamknąć napływu paliwa i zalewa komorę pływakową pod wierzch a to grozi pożarem .
Tak jak powiedział żółw odłącz i wyjmij pompe zrób ssak do baku np ze starego pływaka z malucha tzn ucinasz rurkę z sitkiem i łączysz kawałkiem gumowej z tym co wystaje w baku .
prawdopodobnie pompka mechaniczna też bedzie uszkodzona bo pracowała na sucho .
Potem trzeba rozebrać gaźnik i ustalić zniszczenia . mogą być problemy bo jest tam plastykowy pływak i nieco odwócony system zaworka iglicowego . Trzeba sprawdzić jego sprawność i właściwość dozowania paliwa . Jest to w ksiązce naprawczej mierzy się to linijką .
 
 
 
yoker13
[Usunięty]

Wysłany: 11 Lut 2008, 16:03   

A czy nie da sie wylączyc pompy elektrycznej i podlączyc szeregowo pompe mechaniczna tak zeby pociagla paliwo(nie wiem czy paliwo przejdzie przez wylaczona pompke elektr.)?, lub druga mozliwosc ,czy nie da sie rozebrac pompy elekrycznej i wyciagnac srodek skrecic i zamontowac tak zeby byl swobodny przeplyw paliwa?
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 11 Lut 2008, 18:21   

nie da się
nie panikuj jak wyjmiesz studzienkę to zobaczysz jakie to proste . to jest metoda na to żeby najmniejszym nakładem pracy przywrócić normalność .
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 11 Lut 2008, 18:25   

ja tylko dodam że wsadzenie kawałka rurki będzie dużo prostrze niż rozbebeszanie pompy tak aby służiła jako ssak .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
yoker13
[Usunięty]

Wysłany: 11 Lut 2008, 20:25   

dzieki za posty
dzisiaj kupilem nowy gaznik(uzywany) z escorta 1,3
jutro bede dzialal
Z tym wczesniejszym postem to myslalem ze pompa paliwa i przewody wychodzo z dolu baku ale zauwazylem na necie ze jest pod tylnim siedzeniem.
I sprawa zamontowania ssaka wydaje sie mi juz prosta
i zobaczymy na efekt koncowy.
Dam znac co i jak
Pozdrawiam

[ Dodano: Sob Lut 16, 2008 16:05 ]
Witam
Zastosowale sie do wskazowek i zamontowalem ssaka.
Autko chodzi lepiej jednak przy odpalaniu na zimnym silniku trzeba dlugo krecic rozrusznikiem.
W czym moze tkwic przyczyna?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.