Zamknięty przez: diodalodz 2 Lis 2007, 21:10 |
Automatyczny wyłącznik pompy |
Autor |
Wiadomość |
jez733
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 35 Dołączył: 23 Cze 2007 Posty: 201 Skąd: Pogorzela
|
Wysłany: 31 Paź 2007, 20:45 Automatyczny wyłącznik pompy
|
|
|
Założyłem nową pompkę więc nie chcę jej za szybko wykończyć więc kupiłem sobie takie urządzonko na allegro: http://www.allegro.pl/ite...mpa_paliwa.html
i teraz czas to zamontować:
chcę to zrobić w ten sposób:
i mam problem pod które kable się podpiąć
mam 2 pytania:
1) jakiego koloru jest kabel + przy pompce paliwowej?
2) pod który kabel podpiąć się w sterowniku LPG ( do elektro zaworu )
Instalacje mam BRC a sterownik "BRC ELEGANT 52"
to są fotki sterownika:
Kolory kabli wychodzących z sterownika to:
fioletowy ; pomarańczowy ; brązowy ; czarny ; szary ; zielony ; biało-czarny
powiedzcie mi który kabel gdzie podpiąć żeby wszystko śmigało |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Paź 2012, 17:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Lis 2007, 01:23
|
|
|
zobacz na elektrozaworze przy parowniku jaki kolor przewodu dochodzi . to się dowiesz który przewód jest od zasilania LPG .
proszę cię bardzo BRC ELEGANT
zielony - zasilanie elektrozaworów LPG
szary - sygnał z cewki zapłonowej
Fiolet i pomarańcz - odcięcie wtrysku benzyny
Brązowy - +12 V po stacyjce
czarny - masa
biało czarny - rezerwa gazu |
|
|
|
|
tomwal [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Lis 2007, 08:50
|
|
|
Co do tego opisu na allegro to nie jestem przekonany o tej potrzebie opóźnienia w odłączeniu pompy paliwa. Zastosowałem u siebie bardzo proste rozwiązanie czyli dołożyłem przekaźnik który odcina przekaźnik zasilający pompę paliwa po podaniu napięcia na parownik. Cały koszt to 2zł za przekaźnik. I nie widzę jakiegoś nie płynnego przejścia., choćby dlatego że przy przejściu na gaz od razu mam odcięcie wtrysku. |
|
|
|
|
jez733
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 35 Dołączył: 23 Cze 2007 Posty: 201 Skąd: Pogorzela
|
Wysłany: 1 Lis 2007, 10:44
|
|
|
tomwal napisał/a: | Co do tego opisu na allegro to nie jestem przekonany o tej potrzebie opóźnienia w odłączeniu pompy paliwa. Zastosowałem u siebie bardzo proste rozwiązanie czyli dołożyłem przekaźnik który odcina przekaźnik zasilający pompę paliwa po podaniu napięcia na parownik. Cały koszt to 2zł za przekaźnik. I nie widzę jakiegoś nie płynnego przejścia., choćby dlatego że przy przejściu na gaz od razu mam odcięcie wtrysku. |
jak najbardziej ci wierze że masz racje, ale jak już kupiłem taki to niech będzie..
czyli powinienem podpiąć pod zielony kabel do sterownika, tak?
zerknijcie na ten schemat i powiedzcie czy dobrze mówie żebym nic nie rozwalił i wszystko funkcjonowało
aha i jeszcze jedno czy do pompki to musi być koniecznie na plusowy kabel założone? |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Lis 2007, 16:12
|
|
|
no raczej tak chyba że rozbierzesz i przerobisz przekaźnik od pompy . ja odpinam zazwyczaj cewki przekaźnika . Ale to nie zawsze dobra metoda bo wiele aut ma podgrzewana sonde lambda . Lepiej znaleźć przewód od pompy w progu albo koło wyłacznika uderzeniowego się wpiąć . |
|
|
|
|
jez733
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 35 Dołączył: 23 Cze 2007 Posty: 201 Skąd: Pogorzela
|
Wysłany: 1 Lis 2007, 16:32
|
|
|
diodalodz napisał/a: | Lepiej znaleźć przewód od pompy w progu |
a w progu do pompy idą tylko 2 kable (plus i masa) czy więcej? |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Lis 2007, 21:43
|
|
|
albo tylko plus . Ale do czujnika jeszcze idą przewody . |
|
|
|
|
jez733
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 35 Dołączył: 23 Cze 2007 Posty: 201 Skąd: Pogorzela
|
Wysłany: 1 Lis 2007, 21:57
|
|
|
a stało by się coś jakbym podłączył ten wyłącznik pod kabel od masy pompki zamiast pod plusowy? |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Lis 2007, 21:59
|
|
|
stało by się , napisałem ci gdzie szukać a ty uparcie drążysz zły temat . Odnajdź wyłącznik wstrząsowy i wepnij się przed niego . |
|
|
|
|
jez733
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 35 Dołączył: 23 Cze 2007 Posty: 201 Skąd: Pogorzela
|
Wysłany: 1 Lis 2007, 22:02
|
|
|
W jednym z postów na forum wyczytałem że wyłącznik wstrząsowy to: "czarna puszka z czerwonym guziczkiem, która znajduje się lewym słupku przy nogach kierowcy pod plastikową osłoną" szukałem i mam pytanie czy moja xr2i na 100% musi to mieć bo coś tego znaleźć nie mogłem a może źle szukam, więc może powie mi gdzie jej kąkretnie szukać albo ma ktoś jej fotkę??
wyczytałem też że gruby kabel z czerwonym paskiem idący do pompki to jej plus więc może do niego się dopnę
swoją drogą nie myślałem że z tym będzie tyle problemów :yyy: |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2 Lis 2007, 00:35
|
|
|
narazie nie miałeś żadnego problemu bo wszystkie rozwiązaliśmy za ciebie - my FORUM .
Także nie płacz jeszcze:) |
|
|
|
|
jez733
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 35 Dołączył: 23 Cze 2007 Posty: 201 Skąd: Pogorzela
|
Wysłany: 2 Lis 2007, 14:36
|
|
|
czyli co podłączyć pod gruby kabel z czerwonym paskiem do pompy??
[ Dodano: Pią Lis 02, 2007 17:11 ]
Ok temat zakończony... założyłem...
Podłączyłem pod czarny kabel z czerwonym paskiem, to jest ten felerny + zasilania pompy paliwa... |
|
|
|
|
|