| Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013,  15:55
 | po mk2 Rally przyszła pora na mk3 Rally | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | adi08 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Wrz 2007,  23:19   po mk2 Rally przyszła pora na mk3 Rally | 
 |  
               | 
 |  
               | skoro wszyscy chwalą sie swoimi rajdowymi fiestami ...mamy prawdziwy wysyp rajdowek w FKP...to ja tez napisze coś nowego   
 kilka miesiecy temu zakupiłem XRke mk3... tak ona wyglądała
 
   
 poszukiwnaia sie opłacały bo trafielm na egzemplarz bardzo dobrze zachowany...
 
 na pierwszy ogien poszły tapicerki, maty itp...
 
   
   
   
 następnie zmieniłem kierownice na bardziej rajdową (wieksze odsadzenie) oraz tymczasowy fotel...
 
   
 ...jeszcze nie dokończona rozpórka...
 
   
 potem długo, długo nic (wyjazd za granice) ąz wkońcu Fiestka doczekała sie nowych foteli i pasów (pasy pilota jeszcze nei zamontowane)...
 
   
   
   
 a oto serce fiestki... JESZCZE nie dotkniete moją ręka
   
   
 auto obecnie stoi na 14calowych felgach...
 zawieszenie to sprzężyny prawdopodobnie Eibach (zielone) i jakieś amorki... na zamontowanie czekają regulowane Bilsteiny
   
 wiecej narazie nie bede pisał ... bo już ide spać
   
 postaram sie stopniowo przedstawiać ekolejne modyfikacje i przeróbki
   |  
				| Ostatnio zmieniony przez adi08 30 Gru 2007,  18:26, w całości zmieniany 5 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | madek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kuba
 Dołączył: 23 Kwi 2006
 Posty: 1755
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Wrz 2007,  23:34 | 
 |  
               | 
 |  
               | No prosze, to ta fiesta z Jeleniej? Widac ze ładny egzemplarz  Czekamy na dalszy etap prac kolejnek rajdowki   
 
  	  | adi08 napisał/a: |  	  | zawieszenie to sprzężyny prawdopodobnie Eibach (zielone) | 
 Jak zielone to raczej Weitec.
   |  
				| _________________ była sobie RS`ka...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Wrz 2007,  06:06 | 
 |  
               | 
 |  
               | po 1) fajnie że po wycieczce do dalekiej Japoni wróciłeś do nas   po 2) jak przypominam sobie mk2 ralli to wiem że mk3 też bedzie piękna
   
 
 wiesz ile wyjołes z wnetrza z wagi??
 
 życze udanej pracy nad autem
 
 BTW: A swiją droga licze ze na przyszłorocznym zlocie FKP wszyscy ci rajdowcy sie pokażą  na zywo
   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Wrz 2007,  07:04 | 
 |  
               | 
 |  
               | No szok, mogłoby się wydawać, że prawie wszyscy rajdowcy przesiądą się nam na Hondy a tu ZONK hehe I bardzo fajnie
   Jeśli będzie tak jak mówi Puma, to trzeba będzie zrobić dla naszych ścigantów klasę Profi ;-)
 Powodzenia Adi
 |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SpiderMAN   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Michał
 Wiek: 47
 Dołączył: 28 Maj 2007
 Posty: 687
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Wrz 2007,  07:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ładnie, tylko się zastanwiam... nad rozpórka z tyłu... IMHO będzie zbyt wiotka, przez to zagięcie blach mocujących. Moim zdaniem poprzeczka powinna rozpierać kielichy możliwie jak nawyżej, na poziomie śrub mocujących, a nie poniżej... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | adi08 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Wrz 2007,  08:53 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | SpiderMAN napisał/a: |  	  | Ładnie, tylko się zastanwiam... nad rozpórka z tyłu... IMHO będzie zbyt wiotka, przez to zagięcie blach mocujących. Moim zdaniem poprzeczka powinna rozpierać kielichy możliwie jak nawyżej, na poziomie śrub mocujących, a nie poniżej... | 
 
 bez obawy...nic sie nie powygina...jakbyś zobaczył ją na żyto przyznałbyś mi racje
   
 a to że jes pare cm poniżej śrób nic nie zmienia bo ona ma przecież "rozpychać" kielichy i usztywniać bude
   
 [ Dodano: Wto Wrz 11, 2007 09:55 ]
 
  	  | PumaRST napisał/a: |  	  | po 1) fajnie że po wycieczce do dalekiej Japoni wróciłeś do nas   po 2) jak przypominam sobie mk2 ralli to wiem że mk3 też bedzie piękna
 | 
 
 1) również sie ciesze
   2) będzie bezie...ale to jeszcze potrwa ...
 
 [ Dodano: Wto Wrz 11, 2007 09:56 ]
 
  	  | Cytat: |  	  | No prosze, to ta fiesta z Jeleniej? | 
 
 dokładnie ta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Wrz 2007,  11:58 | 
 |  
               | 
 |  
               | No teraz to chlopaki ladnie robic swoje Radjowki i na zlocie chetnie zobacze zmagania wszystkich na torze... bo kazda z nich ma inna specyfikacje pod wzgledem zawieszenia i itp. a moze byc wesolo  przegladales moze w jakim stanie jest podloga i elementy nosne ?? bo jakos ostatnio jestem przewrazliwiony na wszelkiego typu rodzaju uszczerbki w blachach   czekam na ciag dalszy
   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | squadak   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 44
 Dołączył: 29 Kwi 2005
 Posty: 383
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Wrz 2007,  13:00 | 
 |  
               | 
 |  
               | no buda ladnie wyglada, ruda ja nie je, przynajmniej nie widac od wewnatrz nigdzie rowniez czekam na postepy w pracach
   |  
				| _________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | adi08 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Wrz 2007,  13:58 | 
 |  
               | 
 |  
               | ruda jeszcze nie zdąrzyła sie dobrać do budy...zdjecie przedstawia dokladnie taką podłoge jaką zastałem po wyjęciu wykładzin, wygłuszeń itp... KOMPLETNIE NIC PRZY BUDZIE NIE ROBIŁEM   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | squadak   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 44
 Dołączył: 29 Kwi 2005
 Posty: 383
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Wrz 2007,  14:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | w takim razie brakuje Ci mat wygluszajacych w bagazniku  przy okazji zaslanialy te widoczne kratki |  
				| _________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | adi08 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Wrz 2007,  14:13 | 
 |  
               | 
 |  
               | dokładnie ... bo przeciez napisałem że po wyjeciu wykładzin, wygłuszeń itp.   
 to o czym mówisz było na całej podłodze ale 1 dzień pracy i już nie ma ...hehehe... a auto straciło kilka kilo na wadze
   
 [ Dodano: Wto Wrz 11, 2007 15:23 ]
 
  	  | Fordon napisał/a: |  	  | No teraz to chlopaki ladnie robic swoje Radjowki i na zlocie chetnie zobacze zmagania wszystkich na torze... bo kazda z nich ma inna specyfikacje pod wzgledem zawieszenia i itp. a moze byc wesolo | 
 jestem jak najbardziej ZA
   
 [ Dodano: Wto Wrz 11, 2007 15:25 ]
 
  	  | Fordon napisał/a: |  	  | przegladales moze w jakim stanie jest podloga i elementy nosne ?? bo jakos ostatnio jestem przewrazliwiony na wszelkiego typu rodzaju uszczerbki w blachach   | 
 
 przeglądałem i śmiało moge powiedziec że nie mam sie czego obawiać
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | squadak   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 44
 Dołączył: 29 Kwi 2005
 Posty: 383
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Wrz 2007,  14:34 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | adi08 napisał/a: |  	  | dokładnie ... bo przeciez napisałem że po wyjeciu wykładzin, wygłuszeń itp.   
 to o czym mówisz było na całej podłodze ale 1 dzień pracy i już nie ma ...hehehe... a auto straciło kilka kilo na wadze
   
 | 
 
 i miales pod spodem podloge w kolorze czarnym czy malowales?
 ja u siebie nie sciagalem tego ale z przodu pod nogami pasazera kawalki odpadly i pod spodem bylo bialo
   |  
				| _________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | adi08 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Wrz 2007,  15:29 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | squadak napisał/a: |  	  |  	  | adi08 napisał/a: |  	  | dokładnie ... bo przeciez napisałem że po wyjeciu wykładzin, wygłuszeń itp.   
 to o czym mówisz było na całej podłodze ale 1 dzień pracy i już nie ma ...hehehe... a auto straciło kilka kilo na wadze
   
 | 
 
 i miales pod spodem podloge w kolorze czarnym czy malowales?
 ja u siebie nie sciagalem tego ale z przodu pod nogami pasazera kawalki odpadly i pod spodem bylo bialo
   | 
 
 ja miałem czarny lakier... sam też sie zdziwiłem bo w mk2 po zeskrobaniu tych mas pokazał sie szary kolor (auto było białe)... tak czy owak wnętrze będzie prędzej czy później całe malowane->jestem pedantem
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | xr2fun   
 
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/96KM
 Dołączył: 18 Sie 2005
 Posty: 625
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Wrz 2007,  19:25 | 
 |  
               | 
 |  
               | Fajny Ryś w tle  Czekam na dalsze relacje   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | adi08 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Wrz 2007,  21:09 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | xr2fun napisał/a: |  	  | Fajny Ryś w tle  Czekam na dalsze relacje   | 
 
 ooo...to mnie zaskoczyłeś... faktycznie mam odrestaurowanego Rysia i Komara
  a Zastawa 750 powoli już nabiera dawnej świetności   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Danio   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Wiek: 40
 Dołączył: 16 Gru 2004
 Posty: 391
 Skąd: Tychy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Wrz 2007,  09:55 | 
 |  
               | 
 |  
               | ładna jest bestia  teraz sie zaczyna semestr więc będzie kupa czasu Adi na zabawę   |  
				| _________________ Dobra Fiesta nie jest zła
   
 
    |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pablo_zio   
 
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.25i/75KM
 Dołączył: 10 Lut 2005
 Posty: 86
 Skąd: Libiąż
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Wrz 2007,  06:21 | 
 |  
               | 
 |  
               | no no kolega mnie zadziwil..... myslalem ze banany, kokosy i inne owoce tropikalnych krajow zawrocily mu w glowie i po mk3 rally zostana tylko marzenia  , brawa Adi oplacalo sie szukac tyle czasu  powodzenia w skladaniu furki i w przyszlych startach |  
				| _________________ Model: Skoda Superb; Nadwozie: sedan; Silnik: 1,9 TDi
 
 Śląska frakcja zaprasza
 www.fiesta-squad.prv.pl
 www.fiesta-squad.forum.prv.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | adi08 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Wrz 2007,  20:17 | 
 |  
               | 
 |  
               | dzięki za miłe słowa     
 Dzisiaj przeprowadziłem pierwszy test drogowy i ... hmm... odnosze wrażenie że silnik jest jakby "przytkany". Moje odczucia mogą być troche "zwichrowane" ponieważ cały czas porównuje obecną XRke do dawnej mk2 a jak wiadomo była ona "troche" dłubnięta
   
 Tak więc po dzisiejszych testach wyciągam odpowiednie wnioski i zabieram sie do dalszej pracy...
 
 Już niedługo kolejne info o kolejnych modyfikacjach...części już czekają
   
 PS. Ma ktoś może przebieg charakterystyki zewnętrznej silnika 1.6i CVH ? Byłoby mi to bardzo pomocne !!!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Wrz 2007,  20:20 | 
 |  
               | 
 |  
               | adi przerób to na gaźnik  proste rozwiązania są najlepsze ;] Pozdro
 |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | adi08 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Wrz 2007,  21:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | Może i gaźnik jest mniej skomplikowany (choć wiwele osób pewnie by się z tym stwierdzeniem niezgodziło) to pozostane przy wtrysku z kilku powodów: 
 1) w różnych gaźnikach już dłuuugooo grzebałem
 2) chce poznać coś nowego -> bardzo interesuje mnie mapowanie itp
   3) zasilanie wtryskiem jest jednak o wiele bardziej precyzyjne (pewnie też się ktoś znajdzie kto polemizowałby nad tym stwierdzeniem)
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |