| [MK3] EGR | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | HUNTER [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sie 2007,  21:31   [MK3] EGR | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam, Mam pytanie co to za cudo zaznaczone na fotce?? miałem to w silniku z 90 r ale zrobiłem swap i teraz nie mam takiego cuda? wczesniej było podłonczone pod pompe paliwa, wczesniej BOSH teraz chyba LUCAS. Jak rozpoznac rok silnika ? na podstawie jakichs numerów itp ?? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi  |  
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 20 Wrz 2010,  11:23, w całości zmieniany 3 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pawloplus   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: SuperS
 Silnik: 1.4/73KM
 Wiek: 41
 Dołączył: 24 Kwi 2006
 Posty: 297
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sie 2007,  21:59 | 
 |  
               | 
 |  
               | to ma podobne zadanie jak ssanie. Zwieksza obroty silnika jak jest zimny.. Co do nazwy tego nie pomoge |  
				| _________________ Kochaj i nie słuchaj innych..
 Umieraj szybko by inni nie cierpieli....
 
 THE END
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sie 2007,  22:19   Re: Co to za cudowne cudo ;P ?? | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | HUNTER napisał/a: |  	  | Witam, Mam pytanie co to za cudo zaznaczone na fotce?? miałem to w silniku z 90 r ale zrobiłem swap i teraz nie mam takiego cuda? wczesniej było podłonczone pod pompe paliwa, wczesniej BOSH teraz chyba LUCAS. Jak rozpoznac rok silnika ? na podstawie jakichs numerów itp ?? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi[url=http://img103.images....th.png]Obrazek[/URL] | 
 To co jest zaznaczone to jest zawor EGR (exhaust gas recirculation) i odpowiada on za wprowadzanie nie przepalonej dobrze mieszanki do kolektora ssacego... pokaz foto tego nowego silnika...
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | HUNTER [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sie 2007,  22:57 | 
 |  
               | 
 |  
               | nie mam ich teraz, ale jutro je dodam, jest troche inny, np ma inny filtr paliwa, taki z pompka ale nie wiem czy nie był zmieniany na jakis inny, nie wiem, moze jest od escorta ... jutro beda fotki |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kubaes [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sie 2007,  23:06 | 
 |  
               | 
 |  
               | HUNTER, w silnikach z pompą Cav/Lucas jest taki filtr paliwa jak piszesz i przynajmniej u mnie nie ma EGR. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | HUNTER [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sie 2007,  23:09 | 
 |  
               | 
 |  
               | Własnie mysle ze jest to silnik z około 93/95 r. zobaczymy jak sie bedzie sprawował bo stary miał przejechane grubo ponad 200 tys bez remontu   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sie 2007,  23:17 | 
 |  
               | 
 |  
               | Leee chlopak 200 tys to dla tego silnika w zasadzie jak pierdnac w wentylator... moj grzechotnik mial przeszlo 600tys nakulane i sam gubl juz cisnienie oleju ale kompreche mial dobra jak na taki przebieg... daj jutro te foty... a filtr z pompka jest norma przy ukladzie Lucas, jak masz tam podgrzewacz paliwa to go od razu wywal bo on jest najczestrza przyczyna zapowietrzania sie...   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | HUNTER [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sie 2007,  23:26 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jutro beda fotki  juto mam zamiar go poskładac do konca, muze podłaczyc alternator , rozrusznik i te wszystkie dyperelki   
 [ Dodano: Sob Sie 25, 2007 19:33 ]
 Witam, po wielu perypetiach udało mi sie wkoncu zakonczyc swapa
  jestem przezadowolony ze stanu ,,nowego" silnika  pali elegancko, ciagnie idealnie  jest cichy i  suchutki  Mam nadzieje ze bedzie tak cały czas  Dzieki za pomoc i pozdro dla całego forum   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Sie 2007,  18:31 | 
 |  
               | 
 |  
               | Oby dlugo  i bez awaryjnie sluzyl...   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KrystianA [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Sie 2007,  19:01 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | HUNTER napisał/a: |  	  | Własnie mysle ze jest to silnik z około 93/95 r. zobaczymy jak sie bedzie sprawował bo stary miał przejechane grubo ponad 200 tys bez remontu   | 
 
 u mnie taki silnik jest z 92, mimo że samochód jest w dowodzie rej. składakiem 95
 to okurat wyszło dopiero przy motaniu głowicy
 też mam taki EGR
 
 jak będziesz kupował części do niego, to podzielone są na silniki 1,8 D do 92 i od 92 w górę...
 więc warto to ustalić...
 
 
   
 http://img442.imageshack....dsc00086zt3.jpg
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez KrystianA 26 Sie 2007,  19:21, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Sie 2007,  19:16 | 
 |  
               | 
 |  
               | To nie jest jedyna sprawa ktora rozni silniki 1.8D.Podstawa to miska olejowa ktora w 3/4 przypadkow jest aluminiowa a sa tez stalowe i posiadaja juz inne mocowanie do bloku i inna oslone zimmeringu od strony walu, inne vaccum pompy, inne uklady wtryskow, nie ktore maja pod koniec produkcji juz wtrysk sterujacy z czujnikiem polozenia iglicy i jeszcze pare innych glupot   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KrystianA [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Sie 2007,  19:22 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Fordon napisał/a: |  	  | To nie jest jedyna sprawa ktora rozni silniki 1.8D.Podstawa to miska olejowa ktora w 3/4 przypadkow jest aluminiowa a sa tez stalowe i posiadaja juz inne mocowanie do bloku i inna oslone zimmeringu od strony walu, inne vaccum pompy, inne uklady wtryskow, nie ktore maja pod koniec produkcji juz wtrysk sterujacy z czujnikiem polozenia iglicy i jeszcze pare innych glupot   | 
 
 zawsze są też oznaczenia i numery po których też się da
   
 można nawet dojść gdzie wyprodukowali autko..
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |