Przesunięty przez: van 22 Cze 2014,  13:50		 | 
	
			Fiesta Raven'a | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 raven  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`89 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.4i/71KM 
                  Imię: Michal 
                  Wiek: 41  Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 31 Skąd: Sulechów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Lut 2007,  21:23   Fiesta Raven'a
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               pierwotnie fofik wygladal mniej wiecej tak
 
 
 
z tym ze zawias byl seryjny i stala troche wyzej ale dostalem ja razem z jamexem 30/30 wiec nie bylo co czekac tylko trzeba bylo zalorzyc
 
 
W przerobkach na pierwszy ogien poszly fele a zaparkowaly w niej 15" fele z Escorta RS i wygladala tak:
 
    
 
 
potem sie odbyl zlot w ZG gdzie ci co byli mogli podziwiac jeszcze wtedy z silnikiem 1.1 ale rozmowie z Zolwiem stwierdzilem ze warto 1,6 CVH zalorzyc i tak sie zaczelo...
 
Jakies 2 miechy postoju w garazu (praca i inne rzeczy nie pozwalaly zrobic tego szybciej) ale udalo sie ukonczyc projekt MK I 1,6 CVH z niemalymi przygodami...
 
 
ale niestety ostatnio podczas odpalania (na szczescie) strzelil pasek rozrzadu i narobil mi niemalego strachu ale na szczescie skonczylo sie tylko na wymianie uszczelek (glowica, kolektory, kolektor-dwururka (wydech od fofi XR-ki) ) pasek rozrzadu i komplet srub do glowicy, planowanie glowicy i oczywiscie moja robocizna...
 
do kompletnego zlorzenia zostalo mi zalorzyc kolektor bo sie za ciemno (ze o browarze nie wspomne) zrobilo i tak jutro dam wiecej fotek jak to stoi i jak znajde operatora to jak to jedzie i halasuje (jedna pucha na wydechu)
 
 
na koniec chcialbym podziekowac chlopakom z FKP za wsparcie techniczne i merytoryczne a w szczegolnosci wielkie dzieki dla Diody za porady, dla Zolwia za porady i za uswiadomienie konsekwencji montowania 1,6 w MK I oraz tez dla Mafiosa za udostepnienie chlodnicy od XR-ki w przystepnej cenie (u mnie grubo ponad 100 za taka chlodnice spiewaja :() i dla calej reszty ktora sie przylorzyla do ukonczenia tego projektu
 
 
tak jak mowilem jutro dam wiecej fotek... | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 odyniec  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ghia 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: B. 
                  Wiek: 39  Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Lut 2007,  22:33   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               pieknie, pieknie.... załóż jeszcze zderzaczki w chromie i bedzie miodzio... mmmmmmm
 
pogratulowac swapa... skrzynia 5tka jest?? | 
             
						
				_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
 
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 raven  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`89 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.4i/71KM 
                  Imię: Michal 
                  Wiek: 41  Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 31 Skąd: Sulechów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Lut 2007,  22:40   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               skrzynia 5 jest zderzaki nie iwem czy beda ale klatka napewno   
 
 
chce ja zrobi tak bardziej na rally    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 lehu8  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Leszek 
                  Wiek: 48  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 329 Skąd: Wałbrzych 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 odyniec  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ghia 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: B. 
                  Wiek: 39  Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Lut 2007,  22:49   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | raven napisał/a: | 	 		  | skrzynia 5 jest  | 	  
 
 
czyli Żółwiowe doświadczenie jest niedocenione   
 
 
zakładaj zderzaki i lans a nie rajdówkę bedziesz robił z takiego cuda...
 
chcesz rajdowke to wpadnij do gorzowa to sie zamienimy   
 
dostaniesz mk3.5, a ja biore mk1 na lans    | 
             
						
				_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
 
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 raven  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`89 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.4i/71KM 
                  Imię: Michal 
                  Wiek: 41  Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 31 Skąd: Sulechów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Lut 2007,  22:50   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               to jest pierwsze w pelni moje auto za ktore sam placilem ze swoich pieniedzy a ze zawsze chcialem miec auto rajdowe to wlasnie w tym aucie to sie dokona... ja uwazam ze nie zepsuje to samego auta a tylko je poprawi w sensie stywnosci budy bo po swapie nie powiem ze nie ale troche ciezko sie jezdzi mimo dosyc szerokich laczkow a wzmocnienie klatka mysle ze da duzo... poza tym to bedzie tak robione zeby wygladalo dobrze i nadzieje ze mimo prostestow w ostateczej wersji wam sie spodoba bo projekt juz jest ale bedzie wykonany dopiero jak wroce (tak ide do woja) a do tego czasu spawacz ma przygotowac wszystkie rury tak abym jak wroce podstawie auto i w kilka dni bylo wszysko zrobione   
 
 
EDIT :
 
doswiadczenie Zolwia jest nieocenione - ciac co sie da pozniej sie pospawa ale po prawdzie gdyby nie on to dalej bym sie bujal na skrzyni 4    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 sowa  		  
		 
         
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i8V/110KM 
                  Imię: joanna 
                  Wiek: 42  Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 raven  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`89 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.4i/71KM 
                  Imię: Michal 
                  Wiek: 41  Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 31 Skąd: Sulechów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Lut 2007,  23:00   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | przepraszam ale dopiero jutro koncze skladac cacko i dopiero sie pochwale fotkami a dzis caly dzien pod browarem siedze i jakos tak wyszlo... | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Lut 2007,  00:45   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               4 jest duzo lepsza    Bo 1,1 ma na niej nawet wigor    Ale to temat poruszany od dawna    ja zrobiłem remont swojej 4 (za ponad 350 zł same części) reszte zrobiłem sam i od wszystkich słyszę ze trzeba było sobie 5 kupić    ten kto nie miał 4 nie wie o czym jest mowa    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 raven  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`89 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.4i/71KM 
                  Imię: Michal 
                  Wiek: 41  Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 31 Skąd: Sulechów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Lut 2007,  08:18   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               na 4 jezdzilem chwile fjnie sie zbiera ale przy 120 zaczyna wyc strasznie i troche mnie to denerwowalo dlatego jest 5 jest po prostu mniej uciazliwa...    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Piesek  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`89 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 39  Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Lut 2007,  14:09   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               nie tylko nie to nierób z niej rajdówki... skończy jak auto pvzona... buda nie wytrzyma... nie oszukujmy się to auto nie jest pierwszej młodości... 
 
ale ogółem widzę ją bardziej jako cult styl a nie rally... chromowane zderzaczki jak coś mam do opchnięcia... zobacz ty masz full lans w tej mk1 obwódki chromowane lusterka wszystko... tylko bardziej ją posadzić i do tego zderzaki chrom i cult style    | 
             
						
				_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 raven  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`89 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.4i/71KM 
                  Imię: Michal 
                  Wiek: 41  Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 31 Skąd: Sulechów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Lut 2007,  17:55   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               troche fot ktore porobilem dzisiaj dodam ze fiesta juz jezdzi i ze sam poskladalem wszystko do kupy... znaczy sie rozrzad i cala reszte pierdow
 
    
 
    
 
     
 
 
jak widac na fotach tyl wybebeszony co daje mi 0,00001s przy starcie spod swiatel ale jest przynajmniej fajna zabawa w zakretach na autodromie w zg bo dupa lekka i latwo mozna bokami polatac dodam jeszcze tylko ze na fotach stoi na oponkach Toyo proxes t1r ktore niby wszyscy chwala a ja co do nich mam mieszane uczucia | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 aurel [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Lut 2007,  18:50   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               hm co sie staóo z rejestracja nie da sie jej przykrecic w jej własciwym miejscu        ??
 
a co do opon to jakie masz załozone?? ja jezdziłęm an toyo i masakra nic sie wogóle nie trzymaja drogi tak samo jak obojetnie jakie pirelli.A załozyłem klebera hyrdaxera i auto ucichło i zaczeło sie prowadzic sytuacja ma sie tak samo na michelinie    daj jej felgi ATS UFO i niska 13" i obniz jeszcze dardziej i tak jak moj przedmówca pisał na cult ja ew klateczka polerowana w srodku i tyle         | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bit1  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Błażej 
                  Wiek: 39  Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 506 Skąd: Chorzów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Lut 2007,  19:01   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Przepiękny klasik hooray 
 
brawo dla właściciela    | 
             
						
				_________________
   
 
Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
 
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
 
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Laskosz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`79 
                  Wersja: RS 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Piotr 
                  Wiek: 39  Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Lut 2007,  19:33   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Niestety musze Cie troche zmartwić, to nie przez większy silnik auto Ci jak to mówisz ciężko sie jeździ to wina zawieszenia, Jamex to sprężyny obniżające a nie utwardzające    od czego masz skrzynie (jaka pojemność) ? bo sam się też powoli będe przymierzał, 
 
Drugie moje "ale" dotyczy blachy, pod maską nie wygląda to za ciekawie, pas przedi, maska, a to tylko zdjęcie gdzie auto wygląda lepiej niż na żywo. Czekam na rozwój wydarzeń    mam nadzieje jednak że auto nie będzie używane w sporcie a jedynie do zabawy  8) | 
             
						
				_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 xr2fun  		  
		 
         
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Xr2 
                  Silnik: 1.6/96KM 
                  Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Lut 2007,  20:38   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Całkiem ładny projekt. Do pełnego delektowania brakuje trochę dopieszczenia:
 
1. Blacharka przód (Laskosz już napisał) masz dziurę w błotniku od środka
 
2. Pas szelkowy-mocowanie ramieniowe na taką klamrę to samobójstwo w fajnym aucie.
 
3. To, że tył zamiata - sprawdź zawieszenie bo tak być nie powinno.
 
Na koniec - u mnie masz     za odwagę i dużo pracy przy klasyku, którego jeszcze wiele osób nie doceniło!!! | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mati_99 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Lut 2007,  10:21   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mm.. bardzo mi sie podoba Twoja mk1-ka. Tylko dpieścić ją pod względem blacharki    Ale wszystko wiąże się z $ niestety.
 
Ode mnie masz      
 
Pozdrawiam | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |