Przesunięty przez: van 22 Cze 2014, 14:50 |
Fiesta Raven'a |
Autor |
Wiadomość |
raven
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Michal
Wiek: 40 Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 31 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 4 Lut 2007, 21:23 Fiesta Raven'a
|
|
|
pierwotnie fofik wygladal mniej wiecej tak
z tym ze zawias byl seryjny i stala troche wyzej ale dostalem ja razem z jamexem 30/30 wiec nie bylo co czekac tylko trzeba bylo zalorzyc
W przerobkach na pierwszy ogien poszly fele a zaparkowaly w niej 15" fele z Escorta RS i wygladala tak:
potem sie odbyl zlot w ZG gdzie ci co byli mogli podziwiac jeszcze wtedy z silnikiem 1.1 ale rozmowie z Zolwiem stwierdzilem ze warto 1,6 CVH zalorzyc i tak sie zaczelo...
Jakies 2 miechy postoju w garazu (praca i inne rzeczy nie pozwalaly zrobic tego szybciej) ale udalo sie ukonczyc projekt MK I 1,6 CVH z niemalymi przygodami...
ale niestety ostatnio podczas odpalania (na szczescie) strzelil pasek rozrzadu i narobil mi niemalego strachu ale na szczescie skonczylo sie tylko na wymianie uszczelek (glowica, kolektory, kolektor-dwururka (wydech od fofi XR-ki) ) pasek rozrzadu i komplet srub do glowicy, planowanie glowicy i oczywiscie moja robocizna...
do kompletnego zlorzenia zostalo mi zalorzyc kolektor bo sie za ciemno (ze o browarze nie wspomne) zrobilo i tak jutro dam wiecej fotek jak to stoi i jak znajde operatora to jak to jedzie i halasuje (jedna pucha na wydechu)
na koniec chcialbym podziekowac chlopakom z FKP za wsparcie techniczne i merytoryczne a w szczegolnosci wielkie dzieki dla Diody za porady, dla Zolwia za porady i za uswiadomienie konsekwencji montowania 1,6 w MK I oraz tez dla Mafiosa za udostepnienie chlodnicy od XR-ki w przystepnej cenie (u mnie grubo ponad 100 za taka chlodnice spiewaja :() i dla calej reszty ktora sie przylorzyla do ukonczenia tego projektu
tak jak mowilem jutro dam wiecej fotek... |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 4 Lut 2007, 22:33
|
|
|
pieknie, pieknie.... załóż jeszcze zderzaczki w chromie i bedzie miodzio... mmmmmmm
pogratulowac swapa... skrzynia 5tka jest?? |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
raven
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Michal
Wiek: 40 Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 31 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 4 Lut 2007, 22:40
|
|
|
skrzynia 5 jest zderzaki nie iwem czy beda ale klatka napewno
chce ja zrobi tak bardziej na rally |
|
|
|
|
lehu8
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Leszek
Wiek: 47 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 329 Skąd: Wałbrzych
|
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 4 Lut 2007, 22:49
|
|
|
raven napisał/a: | skrzynia 5 jest |
czyli Żółwiowe doświadczenie jest niedocenione
zakładaj zderzaki i lans a nie rajdówkę bedziesz robił z takiego cuda...
chcesz rajdowke to wpadnij do gorzowa to sie zamienimy
dostaniesz mk3.5, a ja biore mk1 na lans |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
raven
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Michal
Wiek: 40 Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 31 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 4 Lut 2007, 22:50
|
|
|
to jest pierwsze w pelni moje auto za ktore sam placilem ze swoich pieniedzy a ze zawsze chcialem miec auto rajdowe to wlasnie w tym aucie to sie dokona... ja uwazam ze nie zepsuje to samego auta a tylko je poprawi w sensie stywnosci budy bo po swapie nie powiem ze nie ale troche ciezko sie jezdzi mimo dosyc szerokich laczkow a wzmocnienie klatka mysle ze da duzo... poza tym to bedzie tak robione zeby wygladalo dobrze i nadzieje ze mimo prostestow w ostateczej wersji wam sie spodoba bo projekt juz jest ale bedzie wykonany dopiero jak wroce (tak ide do woja) a do tego czasu spawacz ma przygotowac wszystkie rury tak abym jak wroce podstawie auto i w kilka dni bylo wszysko zrobione
EDIT :
doswiadczenie Zolwia jest nieocenione - ciac co sie da pozniej sie pospawa ale po prawdzie gdyby nie on to dalej bym sie bujal na skrzyni 4 |
|
|
|
|
sowa
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
raven
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Michal
Wiek: 40 Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 31 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 4 Lut 2007, 23:00
|
|
|
przepraszam ale dopiero jutro koncze skladac cacko i dopiero sie pochwale fotkami a dzis caly dzien pod browarem siedze i jakos tak wyszlo... |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 5 Lut 2007, 00:45
|
|
|
4 jest duzo lepsza Bo 1,1 ma na niej nawet wigor Ale to temat poruszany od dawna ja zrobiłem remont swojej 4 (za ponad 350 zł same części) reszte zrobiłem sam i od wszystkich słyszę ze trzeba było sobie 5 kupić ten kto nie miał 4 nie wie o czym jest mowa |
|
|
|
|
raven
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Michal
Wiek: 40 Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 31 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 5 Lut 2007, 08:18
|
|
|
na 4 jezdzilem chwile fjnie sie zbiera ale przy 120 zaczyna wyc strasznie i troche mnie to denerwowalo dlatego jest 5 jest po prostu mniej uciazliwa... |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 5 Lut 2007, 14:09
|
|
|
nie tylko nie to nierób z niej rajdówki... skończy jak auto pvzona... buda nie wytrzyma... nie oszukujmy się to auto nie jest pierwszej młodości...
ale ogółem widzę ją bardziej jako cult styl a nie rally... chromowane zderzaczki jak coś mam do opchnięcia... zobacz ty masz full lans w tej mk1 obwódki chromowane lusterka wszystko... tylko bardziej ją posadzić i do tego zderzaki chrom i cult style |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
|
raven
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Michal
Wiek: 40 Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 31 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 5 Lut 2007, 17:55
|
|
|
troche fot ktore porobilem dzisiaj dodam ze fiesta juz jezdzi i ze sam poskladalem wszystko do kupy... znaczy sie rozrzad i cala reszte pierdow
jak widac na fotach tyl wybebeszony co daje mi 0,00001s przy starcie spod swiatel ale jest przynajmniej fajna zabawa w zakretach na autodromie w zg bo dupa lekka i latwo mozna bokami polatac dodam jeszcze tylko ze na fotach stoi na oponkach Toyo proxes t1r ktore niby wszyscy chwala a ja co do nich mam mieszane uczucia |
|
|
|
|
aurel [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Lut 2007, 18:50
|
|
|
hm co sie staóo z rejestracja nie da sie jej przykrecic w jej własciwym miejscu ??
a co do opon to jakie masz załozone?? ja jezdziłęm an toyo i masakra nic sie wogóle nie trzymaja drogi tak samo jak obojetnie jakie pirelli.A załozyłem klebera hyrdaxera i auto ucichło i zaczeło sie prowadzic sytuacja ma sie tak samo na michelinie daj jej felgi ATS UFO i niska 13" i obniz jeszcze dardziej i tak jak moj przedmówca pisał na cult ja ew klateczka polerowana w srodku i tyle |
|
|
|
|
Bit1
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37 Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 506 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 5 Lut 2007, 19:01
|
|
|
Przepiękny klasik hooray
brawo dla właściciela |
_________________
Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012 |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 5 Lut 2007, 19:33
|
|
|
Niestety musze Cie troche zmartwić, to nie przez większy silnik auto Ci jak to mówisz ciężko sie jeździ to wina zawieszenia, Jamex to sprężyny obniżające a nie utwardzające od czego masz skrzynie (jaka pojemność) ? bo sam się też powoli będe przymierzał,
Drugie moje "ale" dotyczy blachy, pod maską nie wygląda to za ciekawie, pas przedi, maska, a to tylko zdjęcie gdzie auto wygląda lepiej niż na żywo. Czekam na rozwój wydarzeń mam nadzieje jednak że auto nie będzie używane w sporcie a jedynie do zabawy 8) |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 5 Lut 2007, 20:38
|
|
|
Całkiem ładny projekt. Do pełnego delektowania brakuje trochę dopieszczenia:
1. Blacharka przód (Laskosz już napisał) masz dziurę w błotniku od środka
2. Pas szelkowy-mocowanie ramieniowe na taką klamrę to samobójstwo w fajnym aucie.
3. To, że tył zamiata - sprawdź zawieszenie bo tak być nie powinno.
Na koniec - u mnie masz za odwagę i dużo pracy przy klasyku, którego jeszcze wiele osób nie doceniło!!! |
|
|
|
|
Mati_99 [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Lut 2007, 10:21
|
|
|
Mm.. bardzo mi sie podoba Twoja mk1-ka. Tylko dpieścić ją pod względem blacharki Ale wszystko wiąże się z $ niestety.
Ode mnie masz
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|