[Inny] dziwne zachowanie obrotów IG 2-ga generacja |
Autor |
Wiadomość |
Sauron666
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Piotrek
Wiek: 36 Dołączył: 13 Lis 2010 Posty: 22 Skąd: Okolice Konina
|
Wysłany: 4 Kwi 2011, 21:30 [Inny] dziwne zachowanie obrotów IG 2-ga generacja
|
|
|
Witam,
od kilku tygodni jestem w posiadaniu esioka 1.6 16v, gdy go zakupiłem był w benzynie a więc na pierwszy ogień poszła instalacja gazowa, "znajomy" znajomego zaproponował mi instalacje 2-giej generacji z astry, wyszło w sumie miło i nie drogo, ale pojawiają się problemy z obrotami. Silnik albo ma na jałowym po rozgrzaniu koło 1500, albo buja obrotami 500-2000 i z reguły wtedy gaśnie, czasem jest ok. Kolo mówi że instalacja może tak mieć w tym silniku, i żebym dał spokój z próbami regulacji. czy ktoś spotkał się z czymś podobnym?? |
_________________ Obecnie:
Eskort mk5 1.6 16v
Wcześniej:
fiesta mk3 1.3 (wróciła do sprzedającego)
Fiesta mk3 1.1 (pamiątka z zimy 2010/2011)
FSO Polonez Caro 1.5 GLE gotowy do swapu 2.0 (spalony)
Golf 3 1.9TD (oj szkoda słów, został w rodzinieXD) |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 11 Cze 2011, 09:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 4 Kwi 2011, 21:35
|
|
|
Sauron666 napisał/a: | Kolo mówi że instalacja może tak mieć w tym silniku, i żebym dał spokój z próbami regulacj |
powiedz mu ze jest idiotą.
Założyłeś używkę?
Pojedz do gazownika (dobrego) wszystko da sie wyregulować.
Ile CI gazu pali a ile pb? |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
Sauron666
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Piotrek
Wiek: 36 Dołączył: 13 Lis 2010 Posty: 22 Skąd: Okolice Konina
|
Wysłany: 4 Kwi 2011, 21:41
|
|
|
No używany był zbiornik, reduktor i komp z wiązką, reszta nowa ale to norma.
a co do spalania no to ze względów ekonomiczno finansowo karnych staram się ograniczać więc pb wychodzi koło 8 w mieszanym a LPG tak z 10 słabe w mieszanym |
_________________ Obecnie:
Eskort mk5 1.6 16v
Wcześniej:
fiesta mk3 1.3 (wróciła do sprzedającego)
Fiesta mk3 1.1 (pamiątka z zimy 2010/2011)
FSO Polonez Caro 1.5 GLE gotowy do swapu 2.0 (spalony)
Golf 3 1.9TD (oj szkoda słów, został w rodzinieXD) |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 4 Kwi 2011, 21:49
|
|
|
czyli silniczek krokowy(od LPG) masz stary, w nim może tkwić problem, ponadto też miałem problemy z obrotami po wymianie sterownika problem zniknął, jakiej firmy masz LPG? |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
Sauron666
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Piotrek
Wiek: 36 Dołączył: 13 Lis 2010 Posty: 22 Skąd: Okolice Konina
|
Wysłany: 4 Kwi 2011, 21:57
|
|
|
Nie wiem w tej chwili jaki sterownik ale reduktor i reszta firmy tomasetto
[ Dodano: Pon Kwi 11, 2011 19:39 ]
No więc, po wizycie powiedzmy że działa, koleś wyrzucił sterowanie dawką (krokowca) i wstawił śrubę, mówiąc że sonda lambda wyszła. Stąd pytanie jakie objawy temu towarzyszą? bo większego zużycia nie zauważyłem, a silnik i tak ma tendencje do spadku obrotów na jałowym. |
_________________ Obecnie:
Eskort mk5 1.6 16v
Wcześniej:
fiesta mk3 1.3 (wróciła do sprzedającego)
Fiesta mk3 1.1 (pamiątka z zimy 2010/2011)
FSO Polonez Caro 1.5 GLE gotowy do swapu 2.0 (spalony)
Golf 3 1.9TD (oj szkoda słów, został w rodzinieXD) |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.