Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Kierunkowskazy pod centralny alarm
Autor Wiadomość
Slaweeek 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 48
Skąd: Puszcza Mar.
Wysłany: 2 Cze 2007, 15:25   Kierunkowskazy pod centralny alarm

Witam tak jak w temacie chciałbym podłączyć alarm pod kierunkowskazy i teraz moje pytanie: jak to zrobić?? Mam alarm podłączony pod światła "długie" ale to mi nie pasuje bo jak jestem z tyłu samochodu to nie widać czy się załącza czy nie. Schemat jest taki :
czyli da się podłączyć pod kierunkowskazy tylko jak to zrobić. Prosze o łopatologiczne wyjaśnienie :-)

[ Dodano: Sob Cze 02, 2007 15:46 ]
Ewentualnie jak podłączyć pod światła "krótkie" żeby mi się też z tyłu paliły??
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Cze 2007, 18:35   

pod bezpieczniki od postojówke w skrzynce . Kierunki tylko i wyłącznie przy przełączniku zespolonym
 
 
 
Slaweeek 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 48
Skąd: Puszcza Mar.
Wysłany: 2 Cze 2007, 21:31   

diodalodz napisał/a:
Kierunki tylko i wyłącznie przy przełączniku zespolonym
Ale da się podłączyć kierunki jeżeli z centralki od alarmu wychodzi tylko jeden przewód a nie dwa oddzielne na prawą i lewą stronę?? Co do bezpiecznika od postojówek to który to jest od postojówek w mk4?? Czy zastosować metode szukania :D
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Cze 2007, 23:05   

metoda szukania na wyciąganie najlepsza jest .
Co do twojego problemu z 1 przewodem daje schemat Nawet dwie opcje wymyśliłem i rozrysowałem
 
 
 
Slaweeek 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 48
Skąd: Puszcza Mar.
Wysłany: 3 Cze 2007, 08:56   

Dzięki diodalodz jutro śmigam do elektronicznego i plan A w życie wejdzie bo w planie B nie bardzo wiem o co chodzi :-)
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 3 Cze 2007, 11:27   

plan B to 2 obwodowy przekaźnik . Czerwone kułeczko to cewka przekaźnika .
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 3 Cze 2007, 18:51   

diodalodz napisał/a:
Kierunki tylko i wyłącznie przy przełączniku zespolonym
Otóż nie koniecznie - te same kable idą do bezpieczników i można to w skrzynce zrobić.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 3 Cze 2007, 19:54   

jackrzec napisał/a:
Otóż nie koniecznie - te same kable idą do bezpieczników i można to w skrzynce zrobić.

Serio w mk3 tak zrobili ze bezpiecznik jest od lewych i prawych oddzielnie ?? Ale by była bania bo to by było 2 auto które znam z takim rozwiązaniem
 
 
 
Slaweeek 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 48
Skąd: Puszcza Mar.
Wysłany: 3 Cze 2007, 20:35   

diodalodz napisał/a:
Serio w mk3 tak zrobili ze bezpiecznik jest od lewych i prawych oddzielnie
ale ja mam mkIV :-)
 
 
 
Staffu 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 23
Skąd: Kraków
Wysłany: 3 Cze 2007, 22:22   

A nie lepiej pod przekaźnik awaryjnych :fox: :) zawsze tak robie a we fieście się przymierzam dopiero :)
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 3 Cze 2007, 22:31   

ooo przekaźnik awaryjnych ?? a gdzie to jest i co to robi ??
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 4 Cze 2007, 07:59   

diodalodz napisał/a:
Serio w mk3 tak zrobili ze bezpiecznik jest od lewych i prawych oddzielnie ?? Ale by była bania bo to by było 2 auto które znam z takim rozwiązaniem
Ano tak jest - bezp 21 i 22 sa od kierunków, pod awaryjne sie nie bardzo da - tzn da się ale trzeba kombinować - we fieście Awaryjne to tylko przycisk, a przekaźnik jest ten sam co do normalnych kierunków.
Slaweeek napisał/a:
ale ja mam mkIV :-)
No fakt - w mk4 jest inaczej - tam zostaje tylko zespolony. Pod awaryjne też jest proble, bo żeby to działało trzeba zewrzec min trzy styki, a do tego jest potrzebny dodatkowy przekaźnik. Diodalodz dał najlepsze rozwiązanie możliwych i zrób tak jak narysował - ja mam tak samo i u mnie śmiga już dwa lata bez żadnych problemów.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Cze 2007, 09:16   

jackrzec napisał/a:
Serio w mk3 tak zrobili ze bezpiecznik jest od lewych i prawych oddzielnie ?? Ale by była bania bo to by było 2 auto które znam z takim rozwiązaniem
Ano tak jest - bezp 21 i 22 sa od kierunków, pod awaryjne sie nie bardzo da - tzn da się ale trzeba kombinować - we fieście Awaryjne to tylko przycisk, a przekaźnik jest ten sam co do normalnych kierunków.

no właśnie tak sie nie da :) bo przecież ten przekaźnik sie uruchamia z obciażeniem samoistnie a nromalnie nie ma wogóle obciążenia podłączonego . dlatego pomys Staffu wydaje mi sie trudny :)
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 4 Cze 2007, 17:32   

Nie wiem po co kombinować! Albo przy zespolonym, albo do kabli co idą do kierunków - na jedno wychodzi - tak jest najprościej i najszybciej i najmniej awaryjnie. Oczywiście trzeba diody wstawić. Ja mam w jednej fieście centralkę z wyjściami na kierunki i tam były dwa wyjścia na obie strony, ale jak zdjąłem obudowę, to się okazało, że wyjście jest jedno, tylko dzieli się na dwa przez diody.

Druga sprawa, to ten co o to pytał ma mk4 ,a tam można tylko do kabli z zespolonego (lub te co dochodzą do kierunków, bo to te same), gdyz bezpiecznik jest jeden przed przekaźnikiem, a mk3 jest za zespolonym.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Slaweeek 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 48
Skąd: Puszcza Mar.
Wysłany: 5 Cze 2007, 15:28   

a wiecie jakie są kolory kabli od kierunkowskazów odchodzące od przełącznika zespolonego??
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 5 Cze 2007, 16:30   

Staffu napisał/a:
dwóch maluchach i garbusie

mowimy o samochodach :) Ja malucha trzymam tylko z sentymentu .
Co do przewodów to nie wiem jakie kolory :)
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 5 Cze 2007, 20:02   

w mk3 - Prawy Czarno-zielony , lewy - czarno-biały

w mk4 i mk5 - Prawy- niebiesko-czerwony, lewy - niebieski
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 5 Cze 2007, 21:42   

jackrzec prawie już wsadziliśmy ten alarm :)
 
 
 
Slaweeek 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 48
Skąd: Puszcza Mar.
Wysłany: 5 Cze 2007, 22:42   

jackrzec jeszcze pytanie małe :-) A gdzie najlepiej się pod te kable wpiąć?? Odkręcić obudowe kolumny kierowniczej i tam kombinować??
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 5 Cze 2007, 23:12   

przy kostkach od przełącznika . Najczytelniej jest wtedy .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów centralny zamek a kierunkowskazy
jak to podpiąć?
stacho35 Elektryka 11 11 Sty 2006, 11:21
Gość
Brak nowych postów Zamek centralny FORD'a + alarm Legendford... MK4
Gość Elektryka 5 15 Paź 2005, 22:19
macziom
Brak nowych postów [MK6] Zamek centralny - nie mrugają kierunkowskazy
shaquy Elektryka 10 4 Sie 2011, 23:17
Zalew
Brak nowych postów [MK4] Syrena alarmu pod centralny
zajac1990 Elektryka 9 25 Lut 2012, 13:08
zajac1990
Brak nowych postów Oryginalna wtyczka pod centralny zamek i elekryczne szyby
Identyfikacja przewodów
Gość Elektryka 6 20 Lip 2007, 20:18
mimiczek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.