| Zmiany w dokumentach przy swapach | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Cze 2007,  13:15   Zmiany w dokumentach przy swapach |   
 |  
               | 
 |  
               | Zglaszacie to jakos do wydz. komunikacji albo do ubezpieczalni. wieksza pojemnosc to wieksze oc i tym podobne. 
 robicie cos z tym czy zlewacie to i zyjecie z nadzieja ze psy tego nie wywęszą?
 |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Faza   King of Rally Land 2010
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 43
 Dołączył: 18 Lip 2005
 Posty: 792
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Cze 2007,  14:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja jezdzilem 3 lata bez przerejestrowania...... no i po 3 latach jakis dobrodziej mnie sprzedal i policja kryminalna sie w mieszala bo to jest przestepstwo gospodarcze i musialem przerejestrowac na 2 litry.... a jutro ide przerejestrowac na 2.8  ... zeby miec ten klopot z glowy |  
				| _________________ FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
 2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
 2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
 3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5
 
 BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zoharek   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Rafał
 Wiek: 42
 Dołączył: 22 Sty 2007
 Posty: 527
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Cze 2007,  21:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | Faza, a możesz napisać ile jest biurokracji? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tomekk58   
 Model: Ford Fiesta Mk6`07
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.4i16V/80KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 38
 Dołączył: 01 Lip 2005
 Posty: 246
 Skąd: Rybnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Cze 2007,  22:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | no i właśnie, silnik jest jako część wymienna teraz, to jak wygląda sprawa dokumentów?? trzeba miec jakiś dowód rejestracyjny umowe kupna sprzedazy czy cokolwiek innego zeby "na legalu" zrobić swapa?? czy wystarczy podjechać do wydziału komunikacji => stacje diagnostyczna => ubezpieczyciela?? |  
				| _________________ Fiesta mk3 1,1i 50km 1990r.=> Orion mk2 1,6i16v 90km 1993r.=> Laguna II 1,9dCI 120km 2001r.=> BMW 530dA e39 Touring 193km 2001r.=> Fiesta mk4 1,3i 60km 1997r.=> Ford Mondeo Kombi 2.0TDCi 2008r. + Fiesta mk6 1.4 16v 2007r.
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Lokmen   Zeus
 
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 23 Maj 2004
 Posty: 1723
 Skąd: ___
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Cze 2007,  22:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | przegląd techniczny -> opinia rzeczoznawcy na temat przróbek ->wydział komunikacji |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Faza   King of Rally Land 2010
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 43
 Dołączył: 18 Lip 2005
 Posty: 792
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Cze 2007,  08:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | nietrzeba isc do zadnego rzeczoznawcy... a wiec... pojemnosc mozna zwiekszyc tylko o 20% a moc o 25%..... trzeba jechac na przeglad techniczny... tam koles odczytuje nr silnika z tych nr odczytuje pojemnosc, moc w kw i czy to jest benzyna czy diesel... no i zkwitkiem ktory zawiera te dane idziecie do wydzialu komunikacji i mowicie ze zmieniacie pojemnosc silnika i tyle.... i czekacie na nowy dowod i po sprawie .... z tego co pamietam koszt przegladu to cos ok 80zl + koszt przerejestrowania czyli jakies 75 zl + znaczki 
 pozdro
 |  
				| _________________ FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
 2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
 2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
 3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5
 
 BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Lokmen   Zeus
 
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 23 Maj 2004
 Posty: 1723
 Skąd: ___
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Cze 2007,  09:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | wymóg zależy od diagnosty na przeglądzie - jeden ci nie bedzie robił problemów, inny sie przyczepi że zmieniłeś konstukcję auta a tym samym homologację i bez kwitka rzeczoznawcy stwierdzającego że auto spełnia warunki homologacji nie podbije ci przeglądu.... |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zoharek   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Rafał
 Wiek: 42
 Dołączył: 22 Sty 2007
 Posty: 527
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Cze 2007,  15:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | O 20% pojemność, o 25% moc? Faza, to jak ci się udało wrejestrować 2.8?? Coś kombinowałeś?   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Cze 2007,  16:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | No właśnie? A co np ze swapem z 1,1 na 1,8? Przecież 1,8 to żadna kombinacja, bo w serii były. 	  | zoharek napisał/a: |  	  | O 20% pojemność, o 25% moc? Faza, to jak ci się udało wrejestrować 2.8?? Coś kombinowałeś?   | 
 |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Cze 2007,  21:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | a co gdy silnik nie ma numerów?? W starych fordach zanikaja z czasem, zresztą nie tylko przypadłość ford, w tedy na jakiej podstawie na przeglądzie stwierdza pojemnośc i moc seryjną?? |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Lokmen   Zeus
 
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 23 Maj 2004
 Posty: 1723
 Skąd: ___
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Cze 2007,  21:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | nawet gdyby jakimś cudem starły sie przypadkiem z 4 miejsc numerycznych to zawsze na bloku zostaje odlany napis o jakiej pojemność mniej wiecej jest silnik 	  | PumaRST napisał/a: |  	  | a co gdy silnik nie ma numerów?? W starych fordach zanikaja z czasem, zresztą nie tylko przypadłość ford, w tedy na jakiej podstawie na przeglądzie stwierdza pojemnośc i moc seryjną?? | 
 |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Cze 2007,  21:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | litery z oznaczenai mam ale numeru nie bardzo   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Lokmen   Zeus
 
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 23 Maj 2004
 Posty: 1723
 Skąd: ___
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Cze 2007,  21:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | i widzisz we fordzie cały pic polega na tym iż pojemnośc silnika jest zakodowana w literkach a nie cyferkach |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Cze 2007,  21:52 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Łokmen napisał/a: |  	  | i widzisz we fordzie cały pic polega na tym iż pojemnośc silnika jest zakodowana w literkach a nie cyferkach | 
 
 wiem i to jeszcze dokładnei jaki rodzaj silnika
  moc itp 
 BTW. Faza która stacja sie zajmuje wydawaniem tych kwitów w Kielcach??
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Faza   King of Rally Land 2010
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 43
 Dołączył: 18 Lip 2005
 Posty: 792
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Cze 2007,  12:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja jeszcze nieprzerejestrowalem fiesty narazie probuje.......... a w Kielcach robi to stacja na jagiellonskiej w MPK 
 [ Dodano: Czw Cze 21, 2007 15:02 ]
 a wiec sprawa ma sie tak
 
 
 wlasnie wrocilem od diagnosty i...... pojemnosc i moc mozna zwiekszyc tylko o 30% od oryginalu czyli..... odczytuja nr z tabliczki znamionowej auta wklepuja do komputera i wyskakuje im oryginalny silnik jaki byl montowany w aucie ... u mnie byl 1.6 i najwiekszy jaki mozna wsadzic to 2.0 czyli ja mam przej....
  z moim 2.8 bo sie nieda..... bede musial chyba cos kombinowac..... jakos to wszystko obejsc.... ale jeszcze niewiem jak..... 
 tak dla innych..... najwiekszy legalny silnik jaki mozna wsadzic do fiesty jest to 2.3 robiony ze swapa z 1.8
 
 pozdro 600
 |  
				| _________________ FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
 2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
 2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
 3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5
 
 BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Czacza [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Cze 2007,  17:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czyli jesli dobrze kumam z 1,1 mozna przejsc max na 1,4. Nie da sie kupic 1,1 i zmontowac w tej budzie XRki?? No bez jaj!! W Sierrach chłopaki przerzucają z 1,6 na 2,9 i lata to. Na legalu!! 
 Pewnie w Twoim przypadku oprze sie o rzeczoznawce. MUSI sie dac!! Maluch z 1,7 od AR tez lata, a tu pojemnosc wzrosła o ponad 150%, a mocy nie wspominam
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zoharek   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Rafał
 Wiek: 42
 Dołączył: 22 Sty 2007
 Posty: 527
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Cze 2007,  18:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Hm, 1.3 + 30% to 1.69 xD A Puma ma 1679ccm ahaha   
 [ Dodano: Czw Cze 21, 2007 19:48 ]
 A. Moc też o 30%? Aww, z 60KM wychodzi 78KM, a nie 125KM :(
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Lokmen   Zeus
 
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 23 Maj 2004
 Posty: 1723
 Skąd: ___
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Cze 2007,  19:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | Niech ci pokaże taki przepis - założe sie ze nie pokaże bo nie ma. Jemu chodzi o to czy auto spełania homologację - czyli tak jak mówiełm wcześniej musisz dogadać sie z rzeczoznawcą w sprawie wystawienia paiera za auto spełnia homologacje - jak bedziesz miec od niego papier to wtedy diagnosta i kounikacja nic nie mają do gadania muszą auto przepuścić 	  | Faza napisał/a: |  	  | ja jeszcze nieprzerejestrowalem fiesty narazie probuje.......... a w Kielcach robi to stacja na jagiellonskiej w MPK 
 [ Dodano: Czw Cze 21, 2007 15:02 ]
 a wiec sprawa ma sie tak
 
 
 wlasnie wrocilem od diagnosty i...... pojemnosc i moc mozna zwiekszyc tylko o 30% od oryginalu czyli..... odczytuja nr z tabliczki znamionowej auta wklepuja do komputera i wyskakuje im oryginalny silnik jaki byl montowany w aucie ... u mnie byl 1.6 i najwiekszy jaki mozna wsadzic to 2.0 czyli ja mam przej....
  z moim 2.8 bo sie nieda..... bede musial chyba cos kombinowac..... jakos to wszystko obejsc.... ale jeszcze niewiem jak..... 
 tak dla innych..... najwiekszy legalny silnik jaki mozna wsadzic do fiesty jest to 2.3 robiony ze swapa z 1.8
 
 pozdro 600
 | 
 |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Faza   King of Rally Land 2010
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 43
 Dołączył: 18 Lip 2005
 Posty: 792
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Cze 2007,  06:26 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Łokmen napisał/a: |  	  | Niech ci pokaże taki przepis - założe sie ze nie pokaże bo nie ma. Jemu chodzi o to czy auto spełania homologację - czyli tak jak mówiełm wcześniej musisz dogadać sie z rzeczoznawcą w sprawie wystawienia paiera za auto spełnia homologacje - jak bedziesz miec od niego papier to wtedy diagnosta i kounikacja nic nie mają do gadania muszą auto przepuścić 	  | Faza napisał/a: |  	  | ja jeszcze nieprzerejestrowalem fiesty narazie probuje.......... a w Kielcach robi to stacja na jagiellonskiej w MPK 
 [ Dodano: Czw Cze 21, 2007 15:02 ]
 a wiec sprawa ma sie tak
 
 
 wlasnie wrocilem od diagnosty i...... pojemnosc i moc mozna zwiekszyc tylko o 30% od oryginalu czyli..... odczytuja nr z tabliczki znamionowej auta wklepuja do komputera i wyskakuje im oryginalny silnik jaki byl montowany w aucie ... u mnie byl 1.6 i najwiekszy jaki mozna wsadzic to 2.0 czyli ja mam przej....
  z moim 2.8 bo sie nieda..... bede musial chyba cos kombinowac..... jakos to wszystko obejsc.... ale jeszcze niewiem jak..... 
 tak dla innych..... najwiekszy legalny silnik jaki mozna wsadzic do fiesty jest to 2.3 robiony ze swapa z 1.8
 
 pozdro 600
 | 
 | 
 
 
 tylko z kad tu takiego rzeczoznawce wytrzasnac??!! ... nawet niewiem gdzie mam z tym isc...
 |  
				| _________________ FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
 2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
 2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
 3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5
 
 BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Lokmen   Zeus
 
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 23 Maj 2004
 Posty: 1723
 Skąd: ___
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Cze 2007,  07:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | pierwszy lepszy z brzegu rzeczoznawca samochodowy - i pamiętaj ze jak bedzie ci robił papier to gadaj ze wymieniałeś nie tylko silnik ale też dałeś mocniejsze i wydajniejsze hamulce   |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |