Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamknięty przez: Lokmen
24 Gru 2006, 01:08
[MK3] Turbo w 1.1
Autor Wiadomość
cyjan
[Usunięty]

Wysłany: 20 Gru 2006, 21:40   [MK3] Turbo w 1.1

witam od dłuższego czasu chodzi mi pogłowie pomysł może nawet nie głupi tylko szalony aby do fiesty 1.1 wstawic turbo turbinke juz mam od smarta co o tym sadzicie??
Ostatnio zmieniony przez trzeci 14 Kwi 2010, 17:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 20 Gru 2006, 21:49   

bardzo ciekawy pomysł ;D tyle ze ja raczej bał bym sie jezdzic tak zaturbiona fiesta ;) przeciez to musi imec wymiot ;) :-)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
semek711 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 230
Skąd: xxx
Wysłany: 20 Gru 2006, 22:10   

no bardzo ciekwy pomysl... tylko czy to na pewno bedzie dzialao? a po drugie czy to nie przywyzszy kosztow zeswapowania na mocniejszy silnik?
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Gru 2006, 22:11   

daihatsu ma 1.0 pojemności 101 KM wiec pewno sie da :)
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20 Gru 2006, 22:11   

zadżebisty pomysl, sam kiedys myslałem nad swapem na 1.1 i uturbieniem tego, wkoncu ktos zrealizuje moj projekt. Jak cos to moge tanio sprzedac ci intercooler orygianl od fiesty rs turbo i wtryskiwacze bo te od 1.1 nie wystarcza ci. To bedzie latac :D :D wejs tez zakuj dol silnika i ostry walek wstaw, ale podobno podchodzi walek od iveco po drobnych przerobkach.
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 20 Gru 2006, 22:15   

przydał by sei jeszcze koledze komputer sterujacy ;) do tego rst1.1 :D
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 20 Gru 2006, 22:27   

diodalodz napisał/a:
daihatsu ma 1.0 pojemności 101 KM wiec pewno sie da :)

tylko przy jakim ciśnieniu doładowania :?: i czy aby nie jest zakute
_________________
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 20 Gru 2006, 22:52   

Łokmen napisał/a:
diodalodz napisał/a:
daihatsu ma 1.0 pojemności 101 KM wiec pewno sie da :)

tylko przy jakim ciśnieniu doładowania :?: i czy aby nie jest zakute

Tak jest zaklute fabrycznie, to samo tyczy sie Suzuki Swift 1.3 GTI
Cytat:
ale podobno podchodzi walek od iveco po drobnych przerobkach.

Piesek jaj se nie rob chlopak powaznie pyta to powaznie odpowiadajmy...
Ogolnie powiem tak ciezki i bardzo drogi temat.... znajdz troche informacji o silnikach turbo doladowanych do tego zwroc uwage czym sie roznia od jednostek wolnossacych...

Pozdro
_________________

Ostatnio zmieniony przez Fordon 20 Gru 2006, 22:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 20 Gru 2006, 22:54   

wiem - chodzi mi tylko o to ze w fordowskim 1,1 z tą turbiną przy dobrych wiatrach wyciągnie co najwyżej ok 70KM prz dołądowaniu ok 0,5 bara powyżej tej granicy jest szansa ze mu sie silnik posypie i tłoki spłyną...
_________________
 
 
 
cyjan
[Usunięty]

Wysłany: 20 Gru 2006, 22:54   

opcje mam taka turbo do 0.8 bara narazie kolektor przerabiam w bardzo prosty sposob aby turbo pasowalo mam dwie turbiny jedna garett T2 a druga od smarta jesli chodzi o smarowanie turbiny to trojnik w miejsce czujnika cisnienia oleju i powrot w miske musze tylko zmienic najpierw lancuszek rozrzadu zastanawiam sie tylko ile to wytrzyma i ile bedzie mialo mocy
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 20 Gru 2006, 23:00   

Nom na T2 bedziez mial dosc malego laga... tylko watpie ze bez odprezania 1.1 wytrzyma 0,8 bara...
_________________

 
 
 
cyjan
[Usunięty]

Wysłany: 20 Gru 2006, 23:03   

jeszcze jedno turbo kupilem za 100 zeta w idealnum stanie zrobie wszystko sam a silnik do fiesty u mnie kosztuje 250 zeta wiec mozna dosc czesto wymieniac :D

[ Dodano: Sro Gru 20, 2006 23:04 ]
wtryskiwacz moge zalozyc od fiest 1.4 razem z komputerkim koszt ok 150 zlotych

[ Dodano: Sro Gru 20, 2006 23:05 ]
wtryskiwacz moge zalozyc od fiest 1.4 razem z komputerkim koszt ok 150 zlotych
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 20 Gru 2006, 23:07   

8| a skad wiesz ze idelna jest lub po czym poznales :?: Jesli juz chcesz sie za takie mody zabierac to zreknij czy da rade to jeszcze odprezyc w jakis sposob...w sumie ciekawe by to bylo.... jak zaczniesz juz na dobre dlubanie to zakladaj temat na tuningu mechanicznym.

Pozdro
_________________

 
 
 
Zhang 

Wersja: Gold
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 39
Dołączył: 27 Wrz 2005
Posty: 20
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Gru 2006, 23:21   

cyjan napisał/a:
jeszcze jedno turbo kupilem za 100 zeta w idealnum stanie

bez obrazy, ale wydaje mi sie to troche malo prawdopodobne.
W kazdym razie pomysl ciekawy.
A co planujesz zrobic ze skrzynia, sprzeglem i calym przeniesieniem napedu?
 
 
cyjan
[Usunięty]

Wysłany: 20 Gru 2006, 23:22   

turbina wyciagnieta z smarta o przebiegu ok 3000 km
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 20 Gru 2006, 23:27   

W sumie zdarzaja sie takie rarytasy a zwlaszcza jak ktos ma znajomego w czesciach itd. zerknij na luzy poosioe turbiny... tylko cos mi sie wydaje ale turbawka od Smarta bedzie miala zmienna geomertie lopatek... a ta T2 od czego jest :?: bo wychodzi mi tu ze masz 2 turbawki...
_________________

 
 
 
cyjan
[Usunięty]

Wysłany: 20 Gru 2006, 23:29   

T2 od VW bory chyba 1.6 benzyna

[ Dodano: Sro Gru 20, 2006 23:31 ]
jesli chodzi o skrzynie to mam na oku taka z escorta XR3i razem ze sprzeglem 220 mm
 
 
Zhang 

Wersja: Gold
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 39
Dołączył: 27 Wrz 2005
Posty: 20
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Gru 2006, 23:34   

ok, a polosie, przeguby? wieksza moc da im mocno w d..e
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Gru 2006, 02:14   

pierwsza wyleci środkowa panewka na wale , niestety silniki 1.1 sa podparte w 3 miejscach co raczej je eliminuje z takich gier odrazu . Jeśli sie bawić to na 1.3 wyciagniętym z czegoś nowszego np endura i jest już na pełnej szprycy . Wiele problemów odpada .
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 21 Gru 2006, 08:05   

Fordon napisał/a:
Łokmen napisał/a:
diodalodz napisał/a:
daihatsu ma 1.0 pojemności 101 KM wiec pewno sie da :)

tylko przy jakim ciśnieniu doładowania :?: i czy aby nie jest zakute

Tak jest zaklute fabrycznie, to samo tyczy sie Suzuki Swift 1.3 GTI


Niestety nie były zakute (wbrew panującym opinia). choć dość wytrzymałe sa oba silniki.

a co do samego pomysłu, to niby był Kit do MK1 Sport czyli 1,3 ale to było na gaźniku itp.
jśli mam byś szczery to zeswapuj sobie 1,4 lub 1,6 i bedziesz miał podobny efekt.

bo w tym przypadku bedziesz musiał ogarnąć elektronike co nie bedzie najłatwiejsze, a silnik bez odpreżenia wytrzyma pewnie jakieś 0.3-0,4 bara a moc bedzie w okolicach 70KM wiec bez żadnej rewelacji. Natomiast jak chcesz Turbo to fajnym projektem by było 1,4 CVH Turbo.


PS. Piesek koleś sie pyta dość poważnie i nawet wsumie z sensem gada a ty robisz se jaja banghead przestań
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.