| wiazka mk3 1,3 a escort 1,6 EFI z 91r | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Nikita   
  
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 39
 Dołączył: 06 Sty 2005
 Posty: 27
 Skąd: Zarszyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lis 2006,  18:42   wiazka mk3 1,3 a escort 1,6 EFI z 91r | 
 |  
               | 
 |  
               | no wlasnie jak w temacie chodiz o to ze mam feiste mk3 z silnikiem 1.3 i chce wsadzic do niej silnik z escorta 1,6 EFI z 91 roku silniczek wiem ze i komputer bede musial przerzucic tez ale czy reszta wiazki bedezie pasowala zeby podlaczyc wszystko czy musze tez cala przednia wiazke przerabiac albo przerzucac ???? |  
				| _________________ Nikita - Terytorium126p Member (Rzeszów)
 
 Mały Fan Klub Member
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szynszyl   EKSTERMINATOR
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 51
 Dołączył: 17 Lip 2004
 Posty: 3784
 Skąd: jasło
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lis 2006,  21:35 | 
 |  
               | 
 |  
               | z tego co wiem ..wiążka też do zmiany..nawet czujniki masz tu inne |  
				| _________________ 1% dla mojego syna
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kolin   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: CLX
 Silnik: Inny
 Imię: Mateusz
 Wiek: 37
 Dołączył: 24 Maj 2006
 Posty: 428
 Skąd: Ostrów Wlkp
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Lis 2006,  22:46 | 
 |  
               | 
 |  
               | z tego co mi sie zdaje musisz miec nie tylko silnik ale i osprzet czujniki wiazki itp...czyli wszytko zmieniasz |  
				| _________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | qrdesz87   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Krzysiek
 Wiek: 38
 Dołączył: 02 Paź 2006
 Posty: 71
 Skąd: sanok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Gru 2006,  00:13 | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam! dzis wsadzilem silnik 1,3 do escorta z 91r w którym wczesniej siedział 1,6 EFI, i kostki i złączki przy silniku wyglądaja na takie same jak we fiescie, i mam takie pytanie, czy moge próbowac to popodłączac? nic sie niestanie? oczwiscie komputer przełoze.
 pozdrawiam iczekam na odpowiedzi
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Gru 2006,  13:27 | 
 |  
               | 
 |  
               | ciezko ci wiaske zmienic ???? jakos nie wydaje mi sie ze sa takie same kostki bo 1.3 to jednopunkt a 1.6 to pelny wtrysk zreszta sam zobacz ilosc kabli we wiasce kompa 1.3 a 1.6 
 [ Dodano: Pią Gru 01, 2006 13:28 ]
 
  	  | Nikita napisał/a: |  	  | o widze ze sie wkoncu zalogowales i nie musze teraz za ciebie pisac   | 
 
 o widze ze moj stary klub zawital na FKP :-p
 |  
				| _________________ RS TURBO
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Mafios 1 Gru 2006,  18:26, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | qrdesz87   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Krzysiek
 Wiek: 38
 Dołączył: 02 Paź 2006
 Posty: 71
 Skąd: sanok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Gru 2006,  01:12 | 
 |  
               | 
 |  
               | problemu z przelozeniem wiazki w sumie niema, ale sprawa ma sie tak: koncówki przy swiatłach są inne, czy niebedzie wiekszego problemu z przerobieniem? mam odcinac ze starej wiązki i wstawiac koncówki?
 W sumie z wepchaniem wiązki od 1,3 z fiesty do escorta wiekszego problemu niebedzie, ale zastanawiam sie jak to zrobic w drugą strone, czyli z escorta do fiesty ( do silnika 1,6).
 bo w w sumie to wiązki z fiesty xr2i 1,6 i z escorta 1,6 dosc sie róznią, ta z escorta jest łączona przy bezpiecznikach itp.
 bo teoretycznie wiazke do fiesty xr2i mam, ale ponoc jest przerobiona pod inny komputer
   troche zamotalem ten post heh ale moze dojdziecie do tego o co  mi mniej wiecej chodzi,
 ps. w escorcie mam centralny zamek, co trzeba zrobic zeby zostal w escorcie przy wiazce z 1,3
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | squadak   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 44
 Dołączył: 29 Kwi 2005
 Posty: 383
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Gru 2006,  16:44 | 
 |  
               | 
 |  
               | z przelozniem wiazki z fiesty do escorta tez nie bedzie tak latwo - nieodpowiednie dlugosci kabli i podlaczenie wszystkich dupereli Cie zabije   Ja bym probowal przypiac do escorta gdzie wsadziles 1.3 kawalek wiazki tegoz silnika wyciagniety razem z nim z fiesty - chyba zreszta o to Ci chodzilo, a bedzie znacznie prostsze niz zamiana calej wiazki
 Polecam tylko najpierw zaopatrzyc sie wschematy el. do escorta i fiesty i porownac
 |  
				| _________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | qrdesz87   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Krzysiek
 Wiek: 38
 Dołączył: 02 Paź 2006
 Posty: 71
 Skąd: sanok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Gru 2006,  17:54 | 
 |  
               | 
 |  
               | ooo nareszcie sensowna odpowiedź  ;-) włozylem wiązke z fiesty do escorta, polowe kabli musze poprzedłuzac, pozmieniac niektore wtyczki/końcówki, ehh ale moze jakos sie uda, nie wiem tylko czy podlacze ten centralny zamek
   a druga sprawa jaka mnie trapi to taka:
 wiązke od fiesty xr2i 1,6 efi mam ale gdzies jest przerobiona ( nie wiem gdzie) to jest wiązka z fiesty po Qbie, moze ktos wie, co mam zrobic zeby byla seryjna? mam tez całą wiązke z escorta 1,6 efi, ale nie chcialbym jej tam upychac, wolalbym zostawic tą oryginalną, tylko przełozyc przerobiony fragment
  HELP pozdrawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | qrdesz87   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Krzysiek
 Wiek: 38
 Dołączył: 02 Paź 2006
 Posty: 71
 Skąd: sanok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Gru 2006,  14:45 | 
 |  
               | 
 |  
               | i mam nastepny problem   popodpinałem wszystko co potrzebne do uruchomienia silnika, i zauwazylem taką rzecz:
 wtyczka do pompy paliwa jest taka sama, ale w escorcie jest o jeden kabel więcej
  kaput powiedzcie mi co mam z tym zrobic, od czego on moze byc? w escorcie jest 5 kabli a we fiescie 4
 pozdrawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | squadak   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 44
 Dołączył: 29 Kwi 2005
 Posty: 383
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Gru 2006,  14:06 | 
 |  
               | 
 |  
               | W escorcie ida 3 kabelki do czujnika poziomu paliwa i 2 do pompy, w fiescie 2 tu i 2 tu Co do tego dodatkowego kabelka to wg schematu (ale z escorta do 90 roku) to idzie on do jakiegos komputera paliwa, podejrzewam ze to jest cos ala komputer pokladowy mierzacy spalanie itp wiec jesli masz cos takiego w escorcie to pewnie przestanie to dzialac
 
 sprawdz kolory kabli czy w obu wtyczkach sa takie same(nie liczac brakujacego)
 |  
				| _________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | qrdesz87   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Krzysiek
 Wiek: 38
 Dołączył: 02 Paź 2006
 Posty: 71
 Skąd: sanok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Gru 2006,  17:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | dzis juz wymiękłem  :? przekladalem nawet pompe paliwową i nic, zadna nie pompuje,
 niemam iskry ani pompa nie hula, co to moze byc? jakis czujnik jest co odcina zapłon i pompe?
 oświećcie mnie pliss
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | squadak   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 44
 Dołączył: 29 Kwi 2005
 Posty: 383
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Gru 2006,  09:59 | 
 |  
               | 
 |  
               | mowilem zebys nie przekladal calej wiazki   przed pompa jest wylacznik bezwladnosciowy - moze sie wylaczyl jak przezucales wiazke - wystarczy wcisnac przycisk na nim
 co do iskry to ciezko cokolwiek powiedziec
 |  
				| _________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | qrdesz87   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Krzysiek
 Wiek: 38
 Dołączył: 02 Paź 2006
 Posty: 71
 Skąd: sanok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Gru 2006,  00:08 | 
 |  
               | 
 |  
               | witam! hehe udalo mi sie juz odpalic escorta, miales racje co do czujnika wstrząsu, hehe ale doszedlem do tego zanim przeczytalem ten post  :lol:
 ale wiązka fiestowska jest w jednej calosci, to jak mialem nie przekladac calej? bo w escorcie fakt, łaczy sie sie przy bezpiecznikach
 pozdrawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |