Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Ubytek płynu chłodzącego - przyczyny
Autor Wiadomość
Moby 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 129
Skąd: Katowice
Wysłany: 5 Lis 2006, 20:16   [MK3] Ubytek płynu chłodzącego - przyczyny

Siemka dzis zauwazyelm ze w zbiorniczku wyrównawczym z plynu chlodzącego jest suchutko.... jeszcze nie dawno byl plyn- fakt ze malo ale byl, mam instalacje LPG. pojechalem na stacje benzynowa i kupilem 1 litr Borygo rózowego i dolalem. ale co sie stalo ze starym plynem?? i jaki najlepiej wlac po usunieciu przyczyny ubytku plynu???
_________________
Na ile moge, na tyle pomoge ;)


CB <<Moby>>
Ostatnio zmieniony przez trzeci 14 Mar 2010, 12:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 36
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 5 Lis 2006, 21:12   

duzo osob chwali płyn Petrygo ale niech sie jeszcze wypowiedza inni...

a ze płyn ubywa sprawdz wszystkie węże czy ktorys nie jest przetarty lub pekniety moze to jest przyczyna...
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
ciaastus
[Usunięty]

Wysłany: 5 Lis 2006, 21:21   

Moby napisał/a:
kupilem 1 litr Borygo rózowego i dolalem

Płyn Borygo nie nadaje się!!!! Nie lej tego. Lej płyn taki jaki mialeś, a jeśli nie wiesz jaki miałeś to lej jakiś "glikolowy" np: Petrygo.
Jak dawno masz LPG, pewnie na wpięciu węży do parownika Ci gdzieś cieknie. Jak zwykle gaziarze coś spartoczą. Najlepiej wziąć kasę i naprzód. Jak się wepną to ubytek(nawet 3 litry) uzupełnią wodą (z kranu) i nic nie powiedzą, a ty zamarzaj zimą. Choć powinni wymienić cały plyn (co pewnie jest wliczone w cenę).

[ Dodano: Nie Lis 05, 2006 20:23 ]
Możesz też wlać fordowski koncentrat, wychodzi cenowo podobnie. Ale jeszcze trzeba go z wodą destylowaną zmieszać (też kosztuje).
 
 
Moby 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 129
Skąd: Katowice
Wysłany: 6 Lis 2006, 00:41   ;]

no juz zapuzno... wlalem ale chyba silnik sie z tego powodu nie wysypie. poki co niech jezdzi a jak bedzie chwila czasu to zmienie. a LPG mam z 1,5 roku. aha no nie bylo na BP petrygo mieli tylko borygo... leprzy rydz niz nic
_________________
Na ile moge, na tyle pomoge ;)


CB <<Moby>>
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 6 Lis 2006, 07:45   Re: Gdzie sie podział płyn chłodzący???

Moby napisał/a:
ale co sie stalo ze starym plynem??


1. Waż się poci i jest na ulicy ( choć poprostu odparowuje )
2. Uszczelka pod głowicą siada i jest i oleju.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 40
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 6 Lis 2006, 10:03   

jeszcze moze byc jedna opcja ze pompa wody sie rozciekla.. ja 2 lata temu na zime tez mialem takie ubytki(nie mialem lpg jeszcze)i okazalo sie ze pompa wody sie rozciekla-sprawdz na obkolo czy nie jest mokto obok niej..
ale to co FKP Piter wymienil tez moze byc ;)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
ciaastus
[Usunięty]

Wysłany: 6 Lis 2006, 11:04   

Darekmk3 napisał/a:
to co FKP Piter wymienil tez moze byc

Jak masz garaż to sobie podłuż jakąś folie na noc pod przednią połowę auta. Niech trochę pochodzi zanim zgasisz na postoju.
Sprawdź też poziom oleju, czy nie ma go za dużo. Jak uszczelka pod głowicą pójdzie to też może na "gary" walić płyn i będzie para szła z rury po odpaleniu.
Ale ja raczej stawiałbym na jakąś nieszczelność na wężach.
Miałem kiedyś minimalna dziurkę w wężyku (był skruszały) w jakimś aucie. Tak sprytnie płyn uciekał że nie mogłem zlokalizować. Już głowice miałem odkrecać i okazało się, że on kapie dopiero pod siedzeniami tylnymi. Spływał po skrzyni i po tych sankach od niej i jakoś dopiero tam skapywał.
Poruszaj wężami, pooglądaj też jak kolega mówił pompę itd.
Powodzenia.
 
 
Moby 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 129
Skąd: Katowice
Wysłany: 6 Lis 2006, 17:19   ;]

no dzieki panowie za pomoc bede musial sprawdzic ale tak wstepnie przegladalem te węze i byly ok. ale sprawdze dokladnie
_________________
Na ile moge, na tyle pomoge ;)


CB <<Moby>>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.